2025-02-08, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Kvinnor bryr sig endast on barn och andra kvinnor i stort, och dom utnyttjar beta-hannarna i sina karriärer. Särskilt stöddiga är sosse-feministerna som återfinns ute på en rad myndigheter och fackförbund.

Få saker är så skrattretande som när en undergiven beta-hanne piper med sin falsettröst i tron att kärringarna tänder på det. Ta lärdom av Trump och liknande vinnare istället!!
Nja, Trump är nog inte bästa exemplet att ta efter. https://www.instagram.com/reel/C9y3Fijtoo8/?igsh=MWpwNWtxM24xcGF4dA==
Citera
2025-02-08, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Addera hur många män jämfört med kvinnor som tar livet av sig.
Vi finns här om du behöver prata.
Citera
2025-02-08, 21:58
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Män föder inga barn.

Exakt. Snacka om vinnande argument som debunkar argumentet att vi kvinnor är priviligierade. Visst kan jag peka på en Gucci-väska och få den i present av en förbipasserande karl, och visst kan jag få en diamantring om jag ber en gammal kåtbock - MEN dom slipper ju föda barn!
Citera
2025-02-08, 23:14
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nja, Trump är nog inte bästa exemplet att ta efter. https://www.instagram.com/reel/C9y3Fijtoo8/?igsh=MWpwNWtxM24xcGF4dA==

Hahahaha faller man fortfarande för Obamas silvertunga är man allt jävla bra simpel.
Citera
2025-02-08, 23:41
Avslutad
Kvinnor lever livet på "easy mode" jämfört med män, men gnäller/hörs mest.
Citera
2025-02-08, 23:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahahaha faller man fortfarande för Obamas silvertunga är man allt jävla bra simpel.

Jag syftade på att Schnuppfen skrev
”Få saker är så skrattretande som när en undergiven beta-hanne piper med sin falsettröst i tron att kärringarna tänder på det. Ta lärdom av Trump och liknande vinnare istället!!”
och visade varför det var ett ganska dåligt exempel att ta efter.
Senast redigerad av Ipsi 2025-02-09 kl. 00:01.
Citera
2025-02-09, 00:06
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag syftade på att Schnuppfen skrev
”Få saker är så skrattretande som när en undergiven beta-hanne piper med sin falsettröst i tron att kärringarna tänder på det. Ta lärdom av Trump och liknande vinnare istället!!”
och visade varför det var ett ganska dåligt exempel att ta efter.

Fast det var ju inte det. Obama är en orm, han är gift med en transa och har erkänt att han är bög och bögar finns på band när dom erkänner att dom låg med Obama. Obama är ju en fjolla. Inga heterosexuella kvinnor gillar bi eller bögar. Så vad försöker du ens säga?
Citera
2025-02-09, 00:10
Avslutad
Citat:
Fast det var ju inte det. Obama är en orm, han är gift med en transa och har erkänt att han är bög och bögar finns på band när dom erkänner att dom låg med Obama. Obama är ju en fjolla. Inga heterosexuella kvinnor gillar bi eller bögar. Så vad försöker du ens säga?
Precis vad jag skrev. Schnuppfen skrev ”Få saker är så skrattretande som när en undergiven beta-hanne piper med sin falsettröst i tron att kärringarna tänder på det. Ta lärdom av Trump och liknande vinnare istället!” Jag gav exempel på hur man kan låta.
Senast redigerad av Ipsi 2025-02-09 kl. 00:14.
Citera
2025-02-09, 00:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Precis vad jag skrev. Schnuppfen skrev ”Få saker är så skrattretande som när en undergiven beta-hanne piper med sin falsettröst i tron att kärringarna tänder på det. Ta lärdom av Trump och liknande vinnare istället!” Jag gav exempel på hur man kan låta.

...Jag får ju skylla mig själv. Nej det var tvärtemot vad du skrev. Du försökte lyfta Obama.
Citera
2025-02-09, 00:23
Avslutad
Citat:
...Jag får ju skylla mig själv. Nej det var tvärtemot vad du skrev. Du försökte lyfta Obama.
Jaha. Eller så syftade jag bara precis som jag skrev på Schnuppfens ”Få saker är så skrattretande som när en undergiven beta-hanne piper med sin falsettröst i tron att kärringarna tänder på det. Ta lärdom av Trump och liknande vinnare istället!” och visade hur Schnuppfens exempel inte var det bästa att ta efter. Men gör som du vill.
Citera
2025-02-09, 00:33
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jaha. Eller så syftade jag bara precis som jag skrev på Schnuppfens ”Få saker är så skrattretande som när en undergiven beta-hanne piper med sin falsettröst i tron att kärringarna tänder på det. Ta lärdom av Trump och liknande vinnare istället!” och visade hur Schnuppfens exempel inte var det bästa att ta efter. Men gör som du vill.

Ja och jag berättade varför du hade fel med att försöka hålla upp fjollan Obama som en alfa. Speciellt mot någon som Trump. Du behöver inte fortsätta upprepa dig med saker jag redan svarat på.
Citera
2025-02-09, 01:12
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HallonAppleR
Kvinnor lever livet på "easy mode" jämfört med män, men gnäller/hörs mest.

Bra skrivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in