2025-02-08, 16:42
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
En receptionist har inte tillstånd att lämna ut sådana uppgifter du efterfrågar.

Funderat på detta själv men det riktigt mystiska är ju frånvaron av interaktion mellan personer på bilderna och Rickard själv. Samt att han framstår med annan skärpa än övriga på vissa bilder?

Han ser ditplacerad ut på så gott som samtliga bilder, och den där videon från Jamaica.
Han ser dessutom helt efterbliven ut på alla bilder också, hur han skulle kunna planera dådet och hantera vapnen verkar inte speciellt troligt för mig.
Ej heller att han släpade på alla dessa vapen när han gick till skolan vilket är en bra bit bort.
Numera finns det ju kameror överallt, fångades han inte på film när han nu gick där till skolan?
Citera
2025-02-08, 16:49
Medlem
larkascendings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Han ser ditplacerad ut på så gott som samtliga bilder, och den där videon från Jamaica.
Han ser dessutom helt efterbliven ut på alla bilder också, hur han skulle kunna planera dådet och hantera vapnen verkar inte speciellt troligt för mig.
Ej heller att han släpade på alla dessa vapen när han gick till skolan vilket är en bra bit bort.
Numera finns det ju kameror överallt, fångades han inte på film när han nu gick där till skolan?

Jag ställde den frågan i den ordinarie tråden också men fick inget svar. Hur mycket väger sådana där gevär? Kanske dum fråga men är kvinna utan vapenintresse så vet noll och nada i sådana frågor.

Rickard ser väldigt svag ut. Noll muskelstyrka förmodligen?
Citera
2025-02-08, 17:00
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Vad är detta, har du börjat tvivla?
Du som ju tror på mainstream media och staten när det gäller ALLT, och alla som är tveksamma är foliehattar, idioter och inte minst inavlade...
Känner du mig? Vet du vad jag tror och tycker om allting? Inte? Isåfall bör du inte påstå att jag tror på allt vad som media spyr ur sig.
Jag är skeptisk till en hel del som skrivs i media MEN jag är heller ingen foliehat som faller för vansinniga konspirationsteorier.

Hade du haft koll på vad jag skrivit i andra trådar hade du insett det. Istället går du helt och hållet på vad jag skrivit i den här vansinniga tråden.

Det är rätt många som ifrågasätter er foliehattar så du kan fokusera på andra än mig.
Citera
2025-02-08, 17:01
Medlem
EvilElviss avatar
Men vad är sluteorin då?

Var det egentligen en invandrare som utförde skolskjutningen och nu diktar man upp en vit enstöring för att ta smällen?
Citera
2025-02-08, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
Jag ställde den frågan i den ordinarie tråden också men fick inget svar. Hur mycket väger sådana där gevär? Kanske dum fråga men är kvinna utan vapenintresse så vet noll och nada i sådana frågor.

Rickard ser väldigt svag ut. Noll muskelstyrka förmodligen?

Ca 11-15 kg allt som allt enligt chat-gpt.
Citera
2025-02-08, 17:41
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Han ser ditplacerad ut på så gott som samtliga bilder, [...]

Kansle nån typ Q-anon-grupp skapat bilderna, manipulerat datum och laddat upp? En sido-verksamhet på Säpo i samarbete med CIA?

Syfte att skapa konspirationsteoritrådar visande behovet att jaga alt-media?
Citera
2025-02-08, 18:06
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Vilken bild står det false på? Vilka är eliten? Googlar 222, ser bara positiva saker. Och har detta med mordet att göra, bilder långt tidigare?

Alla bilder. Kanske bara syns på datorn. Eliten är makthavarnas mästare, djävulsdyrkande satanister som undanhåller kunskap och sanning, men gärna främjar lögner o halvsanningar.

222 har många betydelser. Men satanisterna som styr världen bakom scenen har sin symbolik kopplat till numret, och eftersom det är de som orsakar psyopsen, så är det deras budskap/symbolik kopplat till numret som gäller här.

Att bilderna laddats upp långt tidigare är ett tecken på att det hela är planerat. Aldrig att psykopaten Rickard Andersson eller hans familj skulle ladda upp bilderna på en sån sida. Och att uppladdaren felstavar hans namn är avsiktligt. Som ännu ett mysteriskt tecken som egentligen visar att det inte är Rickard själv eller hans nära o kära som laddat upp dom.
Citera
2025-02-08, 18:15
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Den bilden ser onekligen märklig ut. Ljuset är ju helt olika på gm och övriga i bilden.

Jättebra att du kan vara ärlig med dig själv och ändra åsikt istället för att fastna i kognitiv dissonans. Super imponerande och moget. Skönt o ha dig i laget
Citera
2025-02-08, 18:20
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriz
Återkoppla gärna med länk.
Tänkte du på wiki screen? Så letar jag själv.

En annan variabel att en som går på soc åker fina ställen utomlands mm. Hållhake på nåt, och börja kosta för mycket. Det är Aldrig som det ser ut, detta stinker.
Citera
2025-02-08, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilElvis
Men vad är sluteorin då?

Var det egentligen en invandrare som utförde skolskjutningen och nu diktar man upp en vit enstöring för att ta smällen?

Ingen blev skadad, ingen dog. Alltihopa är ett iscensatt skådespel för att påverka och kontrollera oss med trauma.
Citera
2025-02-08, 18:29
På sida 4 i albumet dyker denna bild upp https://freeimghost.net/images/2023/...94b60d.md.jpeg

Kolla själva om ni inte tror mig.

Skazany na śmierć, är polska titeln på serien Prison Break.

Översätter man Skazany na śmierć, till svenska blir det Dömd till döden.

Just en random bild från serien Prison Break som handlar om statens korruption och mörkläggning var ju en rolig slump.

Kollar man taggningen på resebilderna heter dom inte heller på svenska utan Richard Karib, Richard Italy osv.
Senast redigerad av Tuppruskaren 2025-02-08 kl. 18:35.
Citera
2025-02-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Har det framkommit vem bruden på bilden från Phuket är? Syster? Kusin? Random?
https://freeimghost.net/images/2024/...MG8364.md.jpeg
En digitalt genererad transvestitperson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in