2025-02-07, 15:39
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datainsamlare
Precis så. Det är helt naturligt för män att visa dominans över kvinnor genom att smiska dem. Men precis som att kvinnor kan vara för maskulina och ogilla smisk, kan män vara för feminina och vilja ha smisk istället för att dela ut det.

Man börjar med att klappa tjejen i rumpan på skoj och kolla hur hon reagerar. Blir hon arg, dumpa henne. Skrattar eller fnissas hon, gå vidare till riktigt smisk.

Oja cucks finns det gott om världen.

Ja precis man märker ju hur hon är rätt fort och jag antar att vi alla män här inte är intresserade av neurotiska nazifeminister till att börja med så allt för konstig reaktion får man ju aldrig. Bra kvinnor är ju alltid följsamma i sovrummet.

Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Ja man har inget val om hon varit olydig.

Precis, hennes enda val är handen eller bältet och det beror ju på hur mysig hon är efter man sagt till henne, fortsätter hon tjafsa blir det bältet.
Citera
2025-02-07, 15:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vad tycker ni om att ge sin flickvän smisk på rumpan? - INTE sexrelaterat!

Visst, det kan säkert inledningsvis vara så att säga "inte sexrelaterat", men nog fan styvnar en normal karl till om han får ge sin kärring smisk på bara stjärten?
Citera
2025-02-07, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Visst, det kan säkert inledningsvis vara så att säga "inte sexrelaterat", men nog fan styvnar en normal karl till om han får ge sin kärring smisk på bara stjärten?
Naturligtvis, men det är ju inte det som är syftet. Det är bara en sidoeffekt.
Citera
2025-02-08, 08:29
Medlem
Jag begriper verkligen inte vitsen med smisk som INTE är sexrelaterat i en relation.

Vad får mannen ut av det?

Vad får kvinnan ut av det?

De enda anledningar jag kan komma på är om mannen inte är tillräckligt utvecklad mentalt och verbalt och kvinnan inte är tillräckligt utvecklad mentalt för att hantera sig själv.

Exempel på när en kvinna ses som ”olydig”?

Tror inte jag nånsin setts som varken lydig eller olydig i en relation, så jag gissar att det är i en helt annan typ av relation det tänket sker.
Citera
2025-02-08, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Är väldigt stor skillnad dask på rumpan och huvudet tycker jag.

Varför det då ? En dask är ju en dask, om det så är på rumpan, ryggen eller huvudet? Så du menar att det är mindre förnedrande om man får en dask på rumpan än på huvudet ?

Jag förstår att ni (du och link04) är säkert privilegierad med en trygg barndom/liv så därför kan ni tillåter er själva att sköja om något som faktisk är inget annat än misshandel och förnedring mot en annan människa.
Citera
2025-02-08, 10:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Varför det då ? En dask är ju en dask, om det så är på rumpan, ryggen eller huvudet? Så du menar att det är mindre förnedrande om man får en dask på rumpan än på huvudet ?

Jag förstår att ni (du och link04) är säkert privilegierad med en trygg barndom/liv så därför kan ni tillåter er själva att sköja om något som faktisk är inget annat än misshandel och förnedring mot en annan människa.
Nu är ju en dask på rumpan sexuell klang för mig och görs med handflatan och inte så hårt, det är en dask för mig. Vad TS (och du) menar med att det inte är sexuellt så är det en annan fråga och inte görs med handflatan. Kanske vederbörande lägger sin flickvän i knät och piskar med exempelvis skärpet. Dask för dig kanske är piskande eller slag. Men en dask är något helt annat för mig.

Och om ni är tillsammans med någon som har blivit misshandlade eller du själv blev misshandlad när ni var små så får väl era respektiven ha överseende med det och respektera och inte utsätta er för det som ni anser är misshandel. Det är ju någonting sins emellan er och ingen du kan förlöjliga att vi "skojar" om. Då saker och ting har olika innebörd för olika människor och förhållanden.

Edit: Att du sen använder mitt ord dask emot huvudet och ryggen är ju att du själv förminskar dessa misshandels offer. Är det mot huvudet och ryggen så är det inge tal om dask.
Senast redigerad av DieselnDust 2025-02-08 kl. 10:49.
Citera
2025-02-08, 10:54
Avslutad
Det är omsakligt att skoja till som någon småbarn om ett ämne som inte alls är sexrelaterat. Ni framstår som väldigt omagna OCH BORTSKÄMDA.

Citat:
Nu är ju en dask på rumpan sexuell klang för mig och görs med handflatan och inte så hårt, det är en dask för mig. Vad TS (och du) menar med att det inte är sexuellt så är det en annan fråga och inte görs med handflatan. Kanske vederbörande lägger sin flickvän i knät och piskar med exempelvis skärpet. Dask för dig kanske är piskande eller slag. Men en dask är något helt annat för mig.

Och om ni är tillsammans med någon som har blivit misshandlade eller du själv blev misshandlad när ni var små så får väl era respektiven ha överseende med det och respektera och inte utsätta er för det som ni anser är misshandel. Det är ju någonting sins emellan er och ingen du kan förlöjliga att vi "skojar" om. Då saker och ting har olika innebörd för olika människor och förhållanden.
Citera
2025-02-08, 13:54
Medlem
Citat:
Ja så är det 🙂 Fast du har rätt i en sak.. Skulle en gråhårig gammal gubbe daska till på rumpan så skulle denne få en arg blick åtminstone hehe.

Om du är olydig så daskar jag dig en stund där bak. Sen får vi se vad som händer 🤗

Ja helt riktigt. Gamla gubbar får hålla sig till tantstjärtarna. Nån ordning måste det vara.
Citera
2025-02-08, 15:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Menar du att han få stånd av det? Vad fan är det för en sjuk jävel?

Men det är nog många män som får. Såna otäckingar är vi.

Finns väl t.o.m. speciell porr där de ger brudar smisk?
Citera
2025-02-08, 16:20
Bannlyst
Kvinnor lär sig genom känslor. Njutningen för kvinnor handlar ofta om efter smisket, då de blir lugna och tillgivna. Det har liksom blivit av med en känslomässig skuld som de gått och burit på efter de fått smisk.

De allra flesta kvinnor mår faktiskt bra av att få smisk någon gång då och då, och de som inte gör det är maskulina butchflator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in