Citat:
Ursprungligen postat av
lolouise
Sofia är otroligt vacker, nästan perfekt.
Jag förstår inte hur någon kan tycka det? Förutom de rent utseendemässiga felen, så ser man på hennes "uttryck" att hon är White Trash. Det är något fräckt och slarvigt och opålitligt och liderligt. Samma med Mette-Marit i Norge och hennes Marius. Jag ser sådant direkt, bara på en stillbild. På samma sätt - eller tvärtom då - som man såg direkt på Prinsessan Diana vid första fotot, att detta var "the real thing". Förutom de klassiska dragen, så såg hon REN ut.
Jag tror att du är hjärntvättad till att tycka som du tycker om Sofia. Om jag inte minns alltför fel nu så kommer du väl in från vänster? Och då får man inte säga något negativt om en kvinnas vandel, typ att hon vikt ut sig i herrtidningar, varit med i dokusåpor, haft många sexuella kontakter. MEN om du är vänster (om jag minns rätt nu), så är det ändå ganska märkligt att med näbbar och klor försvara en kunglighet. Hur gick det med att kommunismen skulle störta "tronen, altaret och penningpåsen"? Jonas Sjöstedt är den enda vänsterledaren som haft lite stake de senaste decennierna, han vägrade att gå på kungamiddagar och smörja kråset och fjanta för dessa.
Jag är emot monarkin UTAN att vara vänster i övrigt. Det kan man också vara - går ju bra i USA t.ex. att rösta på det konservativa partiet republikanerna, utan att för den skull vilja ha tillbaka någon kung från sagoböckernas värld. Men OM det ska vara kungligheter, så ska de FAN vara... the real thing. Som Drottning Rania t.ex.: vacker, stilig, feminin, älsklig, ren och fräsch och utan skuggan av något smutsigt i hennes bakgrund:
https://parliamentofreligions.org/wp-content/themes/yootheme/cache/36/queen-rania-1000x1000jpg-362c70d7.jpeg
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Hon är riktigt snygg för sin ålder och efter flera graviditeter, inget att anmärka på där. Även hennes make har åldrats med välbehag.
https://www.aftonbladet.se/kungligt/a/LMXR1x/prins-carl-philip-har-fatt-barn
Jag säger som Herman Lindqvist, att C P blir bra på bild - men sedan måste han säga något också. Och då brukar det inte gå så bra... C P blir också bara bra på bild om fotografen lyckas få honom att fokusera blicken på något. För annars ser man att det är tomt bakom ögonen. Han ser dum ut helt enkelt, vilket han ju också är. Det var därför Sofia kunde snärja honom.