2025-02-08, 00:03
Medlem
CoralinesGhosts avatar
En fråga, då jag inte har hängt med hela vägen: Varifrån kommer det här mystiska fotoalbumet på honom egentligen, dvs var postades det första gången? På Flashback eller i någon tidning? Sen blir jag konfunderad över varför det står Richard och inte Rickard på fotoalbumet, vad är era tankar kring det?
Citera
2025-02-08, 00:04
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Han lyckades ta körkort så varför inte?

Det är väl inte så att han aldrig handlat på nån ICA tex? Dessutom har han nog rest mer i världen än genomsnitts-flashbackaren.

Möjligt men gitarrfodralet känns "off" stämmer det som media skriver?? Jag har känslan att han gick rakt in med sin uniform och vapnen på ryggen. Offret utanför känns som det första på samma sätt som Anton i trollhättan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TGWEI
Tom i skallen? Ändå hade Skytten tillräcklig kognitiv förmåga och agens för att både planera och genomföra sin massaker. Vilket trams! Det finns en anledning till att Skytten riktade in sig på den skolan, med eller utan manifest. Det är häpnadsväckande hur intellektuellt oärliga vissa människor i den här tråden är.

Ja han hade ju misslyckats kapitalt på komvux just i den aktuella skolan under flera år så inte väldigt märkligt att hans ilska riktades just dit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Lugnt, de flesta svenskar med vett i huvudet hatar pissluffare med trasig hjärna, såna som dig.

Blattar begår brott i mycket högre utsträckning än svenskar, många av dem är psykiskt trasiga, andra är bara onda. Precis som svenskar som begår brott. Fattar du inte det? Är du autistisk gen Z?

Det mesta tyder på att han var ute efter soc personal samt lärare. Några blattar råkade stryka med i farten, även någon svensk. Konstigt va?

Vidrigt med människor som dig.

Och en större andel människor som begår kommer från socialt utsatta förhållanden. Så var det med den saken.
Citera
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Hade du inte varit för lat för att läsa tråden hade du vetat det med. DVI är standardprotokoll idag vid tillräckligt stora händelser, och med tillräckligt sargade kroppar. Man vill inte att det ska bli fel, läget är känsligt som det är.

Jämför, som skrivits tidigare, den flickokropp som skickades till en sörjande mamma i England efter tsunamin. Visade sig i efterhand vara slarvigt identifierat, flickan tillhörde en svensk mamma, och man grävde upp likresterna, och lät begrava flickan i Sverige.

Inget man vill göra i onödan.

Hur vet du att SAMTLIGA KROPPAR var så svårt sargade att det var nödvändigt med DNA-test??

Återigen. Vid Falumorden 1994 sköts samtliga offer på nära håll med höghastighetsvapen!
Johan Tollsten med 15! skott!!
Det gjordes inga DNA-test.
Citera
2025-02-08, 00:05
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celestron
..och om dom hade ID-kort????

Man identifierar inte med id-kort. De kan vara flera år gamla och du kan ha lagt på dig 30 kg eller tappat 30 kg. Fått skador som ändrar ditt utseende osv
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Skrevs på Facebook för en timme sedan:

Vila i frid

Kan han ha haft med henne att göra, fanns det en koppling, enligt hennes Facebookprofil har hon jobbat inom hemvård samt som assistent på Villa Fenix19 i Örebro?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoralinesGhost
En fråga, då jag inte har hängt med hela vägen: Varifrån kommer det här mystiska fotoalbumet på honom egentligen, dvs var postades det första gången? På Flashback eller i någon tidning? Sen blir jag konfunderad över varför det står Richard och inte Rickard på fotoalbumet, vad är era tankar kring det?

Det kommer från tidningen ETC, som säger sig ha fått tag på det via nån länk, om de har fått det skickat till sig av någon eller själva har hittat något gammalt Facebook-konto är väl mer otydligt
Citera
2025-02-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Man får en känsla av att polisen agerar politiskt korrekt och det är väl inte riktigt så de ska utföra sitt arbete. Påverkade ovanifrån.

Exakt. Det i sig skapar mängder av teorier och idéer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TGWEI
Tom i skallen? Ändå hade Skytten tillräcklig kognitiv förmåga och agens för att både planera och genomföra sin massaker. Vilket trams! Det finns en anledning till att Skytten riktade in sig på den skolan, med eller utan manifest. Det är häpnadsväckande hur intellektuellt oärliga vissa människor i den här tråden är.
Intellektuellt oärliga. Så spot on. Det är viktigare att försvara en svensk mördare och komma med så många ursäkter så att man kan ursäkta sig själv.
Citera
Medlem
Celestrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Man identifierar inte med id-kort. De kan vara flera år gamla och du kan ha lagt på dig 30 kg eller tappat 30 kg. Fått skador som ändrar ditt utseende osv

Jo. Det gör man!!
Citera
2025-02-08, 00:08
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Det kommer från tidningen ETC, som säger sig ha fått tag på det via nån länk, om de har fått det skickat till sig av någon eller själva har hittat något gammalt Facebook-konto är väl mer otydligt

Känner man ETC rätt så har de skickat någon fullänk till någon släkting och snott bilderna. Jag litar mer på en okänd afrikansk kejsare som har ett arv som de vill ge mig om jag uppger kreditkort än ETC. Det säger en hel del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in