2025-02-07, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Allt detta går Candace igenom, med hjälp av dom franska journalisterna och olika biografier som skrivits om paret Macron.

Kan du sammanfatta svaren?
Citera
2025-02-07, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterkuk
Kan du sammanfatta svaren?
Det tar nån timme att sammanfatta, varför inte bara kolla på hennes stream ifall du är nyfiken?
Det verkar i vilket fall inte existerar några foton på Brigitte innan hon var 30 eller nåt, och detta kommer "debunkers" direkt hugga på och påpeka att det VISST finns bilder, 2 st!!
Candace har givetvis svar på detta också och vill du bilda din egen uppfattning så är det antingen artikelserien som en fransk journalist skrivit eller Candace livestreams som gäller.
Citera
2025-02-07, 14:55
Medlem
Citat:
Har du tittat på Candace livestreams?

Ja, Candace sprider konspirationsteorier. Antingen för att gynna sig själv eller på uppdrag av någon annan.
Citera
2025-02-07, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Ja, Candace sprider konspirationsteorier. Antingen för att gynna sig själv eller på uppdrag av någon annan.
Du tänker att dom franska journalisterna bara har hittat på?
Citera
2025-02-07, 20:21
Medlem
Citat:
Du tänker att dom franska journalisterna bara har hittat på?
Ja.
Vad har de för agenda och för vems räkning?
Citera
2025-02-07, 20:23
Medlem
Citat:
Det tar nån timme att sammanfatta, varför inte bara kolla på hennes stream ifall du är nyfiken?
Det verkar i vilket fall inte existerar några foton på Brigitte innan hon var 30 eller nåt, och detta kommer "debunkers" direkt hugga på och påpeka att det VISST finns bilder, 2 st!!
Candace har givetvis svar på detta också och vill du bilda din egen uppfattning så är det antingen artikelserien som en fransk journalist skrivit eller Candace livestreams som gäller.

Det tar inte en timme att sammanfatta svaret på mina frågor. En sammanfattning är alltså inte detsamma som hela förklaringen. Att det inte finns bilder på henne från förr svarar väl inte på frågan om hur hon kan ha tre barn?
Citera
2025-02-07, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Ja.
Vad har de för agenda och för vems räkning?
Vad har Brigitte för agenda när hon vägrar presentera några bilder tänker du?
Citera
2025-02-07, 20:32
Medlem
Citat:
Vad har Brigitte för agenda när hon vägrar presentera några bilder tänker du?
Skulle du själv, vilja att dina familjebilder sprids över hela världen?
Jag skulle inte gilla det.
Citera
2025-02-07, 20:33
Bannlyst
Citat:
Det tar inte en timme att sammanfatta svaret på mina frågor. En sammanfattning är alltså inte detsamma som hela förklaringen. Att det inte finns bilder på henne från förr svarar väl inte på frågan om hur hon kan ha tre barn?
Hon är kanske far till barnen.
Eller så är hon inte släkt med dom över huvud taget.
Citera
2025-02-07, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Skulle du själv, vilja att dina familjebilder sprids över hela världen?
Jag skulle inte gilla det.
Ja eftersom detta blivit en sådan kris för Frankrike så skulle hon givetvis bjudit på några bilder på sig själv.
Bilder på henne sprids ju varje dag över hela världen, varför inte visa upp några från när hon var ung?
Citera
2025-02-07, 20:45
Medlem
Citat:
Hon är kanske far till barnen.
Eller så är hon inte släkt med dom över huvud taget.

Kanske. Det är jag som frågar dig om sammanfattningen. Inte om ytterligare spekulation. Det drivs väl någon tes i de tre långa avsnitten på YouTube som jag ber dig sammanfatta?
Citera
2025-02-07, 20:47
Bannlyst
Citat:
Kanske. Det är jag som frågar dig om sammanfattningen. Inte om ytterligare spekulation. Det drivs väl någon tes i de tre långa avsnitten på YouTube som jag ber dig sammanfatta?
Tesen är att Brigitte troligen är far till barnen eller inte släkt alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in