Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-02-07, 04:06
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lisen är så pantat så hon håller med Anjo och tycker han är så "smart och klok" vad det än gäller.
Det gäller samtliga fruar i gänget. De klappar händerna fnissar och får en botox .. utom Therese då, hon kanske får en Nocco.

Skälet till att kvinnorna i gänget hatar Linnea så mycket är att hon inte är samma mähä som resten.
Känner igen det där, man såg verkligen hur jävla blöt hon blev i trosan när hon fnissade efter att Anjo sagt dont fakk with me.

Givetvis är det ogrundade linneahatet från avundsjuka, she both got the brains and The looks..

Förresten, vad är det för skitsnack att han lagt 2 är på dokumentären? Då borde han väl verkligen kommit fram till att peddot är skyldig? Snacka om självmål deluxe, Anjo Josefsson vinner inga journalistpris
Senast redigerad av Kickassfarsan 2025-02-07 kl. 04:10.
Citera
2025-02-07, 06:00
Medlem
Alla vet vi att Anjo vanligtvis raderar negativa kommentarer för kung o fosterland. Nu låter han dom stå kvar? Min gissning är att han ska göra en poäng av hur folk drevar o hatar innan de vet ”sanningen”. Vad tror ni?
Stackars tjej som får se den där bilden o läsa ”När rättvisan blir orättvis” usch!
Citera
2025-02-07, 07:27
Avstängd
Crabby88s avatar
Lägger man 2 år, på sonen till en B kanske en C kändis misslyckade unge. Ja då har man lyckats. Eller ?

Men exakt var blev det fel när han presenterade det som Sveriges mera kontroversiella rättsfall?

Jag kan, nyvaken räkna upp 5 st på rak arm.

*Osmo Vallo
*Sture bergwall/Thomas Quick
* Joy Rahman
*Kaj Linna
*Johanna Möller( Arboga)

Anna Books misslyckade son skulle jag knappast jämföra med dessa. Men det är ju jag...
Citera
2025-02-07, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Lägger man 2 år, på sonen till en B kanske en C kändis misslyckade unge. Ja då har man lyckats. Eller ?

Men exakt var blev det fel när han presenterade det som Sveriges mera kontroversiella rättsfall?

Jag kan, nyvaken räkna upp 5 st på rak arm.

*Osmo Vallo
*Sture bergwall/Thomas Quick
* Joy Rahman
*Kaj Linna
*Johanna Möller( Arboga)

Anna Books misslyckade son skulle jag knappast jämföra med dessa. Men det är ju jag...

Svårt att tro att Anjo jobbat med denna i två år. Han skulle aldrig jobba med nåt i två år.

Kanske att Anna bok har grävt i två år för att ge Anjo info..
Skulle gissa på 2 månaders jobb. Max
Citera
2025-02-07, 08:43
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Svårt att tro att Anjo jobbat med denna i två år. Han skulle aldrig jobba med nåt i två år.

Kanske att Anna bok har grävt i två år för att ge Anjo info..
Skulle gissa på 2 månaders jobb. Max

Alltså 2 år. 24 månader... Han är så stendum i huet att hälften borde vara nog.
"Många ser mig som Youtubes Janne Josefsson"

Hade jag varit Janne. Hade jag letat upp han, och misshandlat honom.
Citera
2025-02-07, 12:16
Avstängd
Sjukt att revolut gör samarbeten med tjockisen, som promotar mördare, nazister, våldtäktsmän
Citera
2025-02-07, 12:30
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sjukt att revolut gör samarbeten med tjockisen, som promotar mördare, nazister, våldtäktsmän
Sjukt att anjo under 1 års tid har nämnt revolut som den största bidragande faktor att chrippa har kunnat syssla med svarta pengar...
Citera
2025-02-07, 12:33
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

https://www.revolut.com/en-US/become-a-revolut-affiliate/

Det är bara att signa upp som jag förstår det, så får man affiliate-länkar att spamma med
Citera
2025-02-07, 12:36
Medlem
esetts avatar
Citat:
Sjukt att anjo under 1 års tid har nämnt revolut som den största bidragande faktor att chrippa har kunnat syssla med svarta pengar...

Så gör fanskapet hela tiden. Titta bara på när han hängde ut Miro på Sobusiness. Men promotar AnalysHasse. Båda håller på med exakt samma metod med medlemskap.
Citera
2025-02-07, 12:41
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Så gör fanskapet hela tiden. Titta bara på när han hängde ut Miro på Sobusiness. Men promotar AnalysHasse. Båda håller på med exakt samma metod med medlemskap.

Undrar hur mycket anjo själv investerat i AnalysHasse?

Nä, nu har anjo kastat handgranat i trångt utrymme.
Videon med kinesen och Herr Öberg gör ju knappast någon streaming tjänst, värt namnet. Vill sända hand "dokumentär"
Hade den varit såld. Så hade han självklart sagt vilken tjänst och när. Inte ens jockibooooi (så som Olof K säger det) kan rädda han. Får jag hoppas.
Citera
2025-02-07, 12:46
Medlem
esetts avatar
Citat:
Undrar hur mycket anjo själv investerat i AnalysHasse?

Nä, nu har anjo kastat handgranat i trångt utrymme.
Videon med kinesen och Herr Öberg gör ju knappast någon streaming tjänst, värt namnet. Vill sända hand "dokumentär"
Hade den varit såld. Så hade han självklart sagt vilken tjänst och när. Inte ens jockibooooi (så som Olof K säger det) kan rädda han. Får jag hoppas.

Tror inte att någon Streamingtjänst varit tillfrågad, möjligen kanske TV4. Att Jocke har frågat åt en "kompis" Annars är det nog bara snack för att verka viktig.
Citera
2025-02-07, 12:55
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Tror inte att någon Streamingtjänst varit tillfrågad, möjligen kanske TV4. Att Jocke har frågat åt en "kompis" Annars är det nog bara snack för att verka viktig.

Anjo har säkert massmailat alla företag som finns på marknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in