2025-02-06, 23:02
Medlem
Kickassfarsans avatar
Och Anjo som sa att han aldrig får hat.

Han borde läsa artikeln på n24.

Dokumentär från wish 🤣 så jävla sant, nu kanske han landar lite på jorden? Det där fettot har blivit alldeles för grandios, dags att punktera honom

Vad säger Lisen om det här? Får hon ha en egen åsikt eller måste hon hålla med Anjo? en mer medberoende människa är svår att hitta
Citera
2025-02-06, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Dokumentär från wish 🤣 så jävla sant, nu kanske han landar lite på jorden? Det där fettot har blivit alldeles för grandios, dags att punktera honom

Lillgrabben har redan punkterat sig själv. Han har, likt Rask, gjort jobbet åt oss redan.
Citera
2025-02-06, 23:53
Medlem
Taebbans avatar
Citat:

Vad säger Lisen om det här? Får hon ha en egen åsikt eller måste hon hålla med Anjo? en mer medberoende människa är svår att hitta
Anjo är en sak, men ärligt... Vem fan läser N24?
Citera
2025-02-07, 00:06
Medlem
forlatforatts avatar
Hur många 'journalister' måste man ringa och få ett nej innan man vänder sig till Anjo för att försöka göra en dokumentär för att rentvå sin son?
Citera
2025-02-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
Hur många 'journalister' måste man ringa och få ett nej innan man vänder sig till Anjo för att försöka göra en dokumentär för att rentvå sin son?

Jag är osäker här, men jag tror...143 stycken?
Citera
2025-02-07, 00:48
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
En till rolig story är där han länkar till https://nyheter24.se/bloggbevakning/ som skrivit om

Vänta nu, länken visar vad Anjo själv har skrivit:

"Ett av Sveriges mest kontroversiella rättsfall"

Det var det väl ändå inte? Det var (tyvärr) ett dussinbrott. Äckliga snubbar förgriper sig på en alltför redlöst berusad tjej.
Citera
2025-02-07, 00:51
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Lisen är så pantat så hon håller med Anjo och tycker han är så "smart och klok" vad det än gäller.
Det gäller samtliga fruar i gänget. De klappar händerna fnissar och får en botox .. utom Therese då, hon kanske får en Nocco.

Skälet till att kvinnorna i gänget hatar Linnea så mycket är att hon inte är samma mähä som resten.
Citera
2025-02-07, 00:52
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Vänta nu, länken visar vad Anjo själv har skrivit:

"Ett av Sveriges mest kontroversiella rättsfall"

Det var det väl ändå inte? Det var (tyvärr) ett dussinbrott. Äckliga snubbar förgriper sig på en alltför redlöst berusad tjej.
Okunskap och hybris är en lustig kombination.. kan man säga .. och det där är resultatet av det.
Citera
2025-02-07, 00:53
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Anjo får aldrig hat på SINA sidor, för det räcker med att du ifrågasätter något så blockar han dig.
Citera
2025-02-07, 00:56
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Okunskap och hybris är en lustig kombination.. kan man säga .. och det där är resultatet av det.

Hybris att ens göra skiten och kalla det "dokumentär". Okunskap att kalla det "ett av Sveriges mest kontroversiella rättsfall". Det är ju bara nåt han snappat upp från nånstans.
Citera
2025-02-07, 01:09
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Hybris att ens göra skiten och kalla det "dokumentär". Okunskap att kalla det "ett av Sveriges mest kontroversiella rättsfall". Det är ju bara nåt han snappat upp från nånstans.
Alla hans "dokumentärer" är ett utslag av hybris.
De det enda avsnittet som är ärligt är Cluees och möjligen Therese.

Resten är en orgie i "jag är den enda som har det riktiga" och "det är skitsynd om mig"

Jag försökte påtala för honom att de ger en för ensidig bild av olika diagnoser och tillstånd - då blockade han mig.

Så jävla känslig är han för kritik.
Citera
2025-02-07, 03:18
Medlem
Lite kul att se de få Instagram-krigarna i hans kommentarsfält som står upp för Anjo och dokumentären. Det känns som ganska unga personer som inte har en aning om vad som faktiskt har hänt. Det är ju väldigt uppenbart om man läser FUP:en att han är skyldig. Redan där kan man tycka att man borde ställa sig frågan: Är det värt att lägga två år av sitt liv på att försöka göra en B-dokumentär där man bara kommer framstå som en idiot?

Sen ska jag erkänna att jag inte har någon kärlek för familjen Book – jag tycker att de alla verkar vara rätt hemska människor, vilket visade sig särskilt när detta fall var aktuellt. Jag har inte heller någon direkt respekt för Anjo och hans sätt att föra sig. Jag tycker att han gång på gång visar att han är en riktig översittare, och om skiten skulle träffa fläkten och han fick stå till svars för vissa av sina YouTube-videor, så är det nog 112 som rings väldigt snabbt.

Man behöver inte ha sett dokumentären för att förstå att han är partisk – han umgås privat med familjen Book, de hörde av sig till honom och bad honom göra dokumentären. Även hans sätt att prata om tjejer han inte gillar säger också det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in