Citat:
Ursprungligen postat av
smalandsbo
Men förhelvete kan vi lägga ner ljudfilen snart?
Om vi leker med tanken att någon skulle säga klart och tydligt "Hitler är min gud och jag ska döda alla negrer för att jorden är platt" så hade inte det spelat någon roll för INGEN hade ändå kunnat bevisa vem som sa det, det finns ingenting i detta klippet som kan bevisa någonting!
Lägg ner nu, ni fyller bara tråden med bajs. är ni intresserade av ljudklippet så kanske ni kan göra en egen tråd om enbart det eller gå tillbaka och läsa dem hundratals sidor som redan finns och där det är samma resultat=NOLL.
Du har ju skrivit 71 inlägg i tråden så verkar ganska bra på att fylla den själv?
Eftersom det pushas hårt av tv4 och konton i SoMe att det är mördaren vi hör så är det självklart visst av intresse och relevans vad som faktiskt sägs. Jag anser det uppenbart, om man lyssnar på ljudfilerna ovan, att han inte säger Europa. Oavsett vem det är. TV4 har högst troligen fel och uppviglar därmed på ett totalt huvudlöst och potentiellt farligt sätt. Givet att vissa grupper i samhället tyvärr verkar snara att ”kaosa” och än värre saker tycker jag att deras påståenden, som alltså två personer och inte ”flera” lyssnat på, är mycket allvarligt och jag är rädd att det kan få våldsamma konsekvenser.