Citat:
Varför ska de ”droppa” namnen öht? Är inte det upp till anhöriga att bestämma över?
[quote=P-47N|90943163]
Citat:
Hur vet du att han inte arbetat?
Precis.
Jag gråter mig till sömns över en blatte som vart här i tio år, itne arbetat men kan köpa villa och ha ett bröllop. Sägs vara 29, ser ut som 49.
Nej, låt skytten fortsätta lite längre tid nästa gång och parasiter skjuts av. Vi behöver inte muslimska parasiter i detta land.
Jag gråter mig till sömns över en blatte som vart här i tio år, itne arbetat men kan köpa villa och ha ett bröllop. Sägs vara 29, ser ut som 49.
Nej, låt skytten fortsätta lite längre tid nästa gång och parasiter skjuts av. Vi behöver inte muslimska parasiter i detta land.
Han ser verkligen inte ut att vara 49. Om du syftar på att han var flintis är det inte ovanligt att män kan börja tappa hår relativt tidigt.
Muslimska parasiter? För det första verkar ju alla antingen arbetat på skolan, alternativt studerat och flera verkar både studerat och arbetat samtidigt.
Angående trostillhörighet verkar minst två av offren vara kristna, mannen nämnd ovan samt en kvinna som enligt uppgift online (ej officiell uppgift) är en kristen östafrikanska. Samt en iranska, vet inget om hennes eventuella tro men hennes bästa väninna är iaf obeslöjad.
Otroligt sorgligt. Mannen såg glad, öppen och vänlig ut och ville studera sjukvård för att kunna hjälpa andra.
Jag vet inte hur många som var invandrare respektive svenskar av offren, och hur de övrigas eventuella tro såg ut, men det är ju uppenbart, givet att de studerade, att samtliga av dessa invandrare ville arbeta, integreras och göra nytta i samhället. Dvs mönsterinvandrare oavsett trostillhörighet.