Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Spelare till Conference League ska väl registreras idag om jag inte minns fel, och djurgården kan väl bara regga 3 nya spelare så tror inte man värvar för slutspelet. Blir väl Ekdal, Finndell och Zugelj som reggas?
Räknar väl med att både djurgården och aik presenterar lite nya spelare snart, känns inte som trupperna idag matchar ambitionen man har. Speciellt djurgården har lite för mycket pengar på kontot för att inte agera.
Hur det ser ut för Europa Conference League har jag inte riktigt koll på, men om det stämmer att idag är deadline är det ju riktigt jävla illa. Det är en betydande summa att vinna en åttondelsfinal, och det är väl inte som så att motståndet dom kan lottas mot känns på något sätt oövervinnerliga. Kort sagt ett stort misslyckande om man missat att krydda mer än med någon från snorvalp från Finland.
När det kommer till oss är Berntsen till skillnad från sina föregångare ganska transparent. Som jag förstått det är det en övergång som inte varit uppe i media som skar sig vid läkarundersökningen. Utöver detta är ryktet att Berntsen är väldigt het på Stroud från Mjällby och hoppas att prislappen där nere kan ha justerats efter att buden lyst med sin frånvaro. I övrigt ska Bozenik vara fortsatt intressant som ersättare till Pittas. På det stora hela är jag nöjd med namnen som figurerat i anslutning till klubben, känns både rätt och rimliga sett till vår situation och våra förutsättningar, men man är naturligtvis jävligt pissed över det faktum att inte fler är klara.