2025-02-05, 18:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Du vill att jag ska skriva att det är sjukt, barnen kommer må dåligt, men jag kan inte göra det för hur ska jag kunna säga något om hur dom ska känna?
Du kan ju uttala dig om uttalandena är lämpliga eller inte.
Citera
2025-02-05, 18:41
Avstängd
Citat:
Du vill att jag ska skriva att det är sjukt, barnen kommer må dåligt, men jag kan inte göra det för hur ska jag kunna säga något om hur dom ska känna?

Nej, det är klart.
Barnen kanske ärver sin fars empatistörning.
Då lär de inte känna så mycket.
Citera
2025-02-05, 18:41
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Det är jävligt olämpligt som förälder att sitta och snacka om sitt sexliv inför hundratals följare. Det kommer deras barn bli varsle om.
Fy fan säger jag bara. Det är direkt vidrigt och elakt mot sina barn!
Citera
2025-02-05, 18:50
Medlem
Citat:

Som jag sa så har jag inte med andras sexliv att göra, väljer dom att ta det offentligt så är det upp till dom.
Citera
2025-02-05, 19:08
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Som jag sa så har jag inte med andras sexliv att göra, väljer dom att ta det offentligt så är det upp till dom.
Så du tycker inte det är olämpligt att offentligt prata om att man haft 3kant? Du tycker inte det är olämpligt att göra saker som gör att barnen riskerar att mobbas och hånas i skolan?
Citera
2025-02-05, 19:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är en lustig inställning från någon som tycker denne har rätten att döma och diskutera varenda detalj hos andra annars.

Jag gissar att det ärliga svaret är "Jag kritiserar aldrig aldrig Jocke".
Citera
2025-02-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Så du tycker inte det är olämpligt att offentligt prata om att man haft 3kant? Du tycker inte det är olämpligt att göra saker som gör att barnen riskerar att mobbas och hånas i skolan?

Det finns väl många som öppnar upp sig om sitt sexliv, Dock skulle jag själv inte göra det och jag har själv ingen anledning till att lägga mig i andras sexliv.
Men det är ju inte farligt att prata om sex.
Det är helt upp till dom vad dom vill prata om.
Om barnen blir mobbade då hoppas jag att det finns en rejäl handlingsplan i skolan, mobbning är aldrig okej.
Vi kommer bli tokiga om vi alltid ska tänka risker.
Citera
2025-02-05, 21:00
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Det finns väl många som öppnar upp sig om sitt sexliv, Dock skulle jag själv inte göra det och jag har själv ingen anledning till att lägga mig i andras sexliv.
Men det är ju inte farligt att prata om sex.
Det är helt upp till dom vad dom vill prata om.
Om barnen blir mobbade då hoppas jag att det finns en rejäl handlingsplan i skolan, mobbning är aldrig okej.
Vi kommer bli tokiga om vi alltid ska tänka risker.
Absolut att man har rätt att öppna upp sig om sitt sexliv.
Men ens handlingar har konsekvenser.
Och när ens handlingar kan få negativa konsekvenser för ens barn så väljer de flesta föräldrar att inte göra det, även om man har rätt till det så vill många inte göra saker som negativt kan påverka ens barn.
Citera
2025-02-05, 21:01
Medlem
Citat:
Det är en lustig inställning från någon som tycker denne har rätten att döma och diskutera varenda detalj hos andra annars.

Jag gissar att det ärliga svaret är "Jag kritiserar aldrig aldrig Jocke".

Men nu ljuger du, för jag har sagt flera ggr att Jocke inte har gjort alla rätt i livet, speciellt inte i yngre dagar men jag har också sett han förändras genom åren.
Jag tycker han betedde sig som ett svin men man kan faktiskt ändra sig och sluta älta saker som hände för 15 år sedan typ, för vad kan man göra åt de nu?
Citera
2025-02-05, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Absolut att man har rätt att öppna upp sig om sitt sexliv.
Men ens handlingar har konsekvenser.
Och när ens handlingar kan få negativa konsekvenser för ens barn så väljer de flesta föräldrar att inte göra det, även om man har rätt till det så vill många inte göra saker som negativt kan påverka ens barn.

Jag förstår din poäng men jag anser att i denna fråga så är det upp till föräldrarna helt och hållet hur dom känner kring konsekvenser & handlingar.
Vem vet dom kanske inte kommer bli retade.
Citera
2025-02-05, 21:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men nu ljuger du, för jag har sagt flera ggr att Jocke inte har gjort alla rätt i livet, speciellt inte i yngre dagar men jag har också sett han förändras genom åren.
Jag tycker han betedde sig som ett svin men man kan faktiskt ändra sig och sluta älta saker som hände för 15 år sedan typ, för vad kan man göra åt de nu?
Nej, jag ljuger inte.
Andra vuxna kritiserar du mer än gärna, ofta utan att ens veta hur saker verkligen förhåller sig.
Det går att yla som en kåt räv för att Chrippa streamar på nätet, men att kritisera när Jocke och Jonna delar med sig av sitt vidlyftiga sexliv, något som klart kan och sannolikt kommer, slå tillbaka på barnen .. då kan du inte kritisera .. "de är ju vuxna".
Det är faktiskt övriga som du slänger dig över också .. så det handlar inte om det.
'
Dessutom - ältar saker är det väl Jocke som gör, så att älta vad han gjort lär väl vara helt okej .. t om önskvärt om man ska utgå från hur Jocke beter sig.

Att sitta och vräka ur sig om hur de knullat är inte heller "gammalt", avsnittet är alldeles nytt serru.

Så stå för vilket jävla smörarsle du är istället för att komma fånerier om "vuxna"
Citera
2025-02-05, 21:34
Medlem
Citat:
Nej, jag ljuger inte.
Andra vuxna kritiserar du mer än gärna, ofta utan att ens veta hur saker verkligen förhåller sig.
Det går att yla som en kåt räv för att Chrippa streamar på nätet, men att kritisera när Jocke och Jonna delar med sig av sitt vidlyftiga sexliv, något som klart kan och sannolikt kommer, slå tillbaka på barnen .. då kan du inte kritisera .. "de är ju vuxna".
Det är faktiskt övriga som du slänger dig över också .. så det handlar inte om det.
'
Dessutom - ältar saker är det väl Jocke som gör, så att älta vad han gjort lär väl vara helt okej .. t om önskvärt om man ska utgå från hur Jocke beter sig.

Att sitta och vräka ur sig om hur de knullat är inte heller "gammalt", avsnittet är alldeles nytt serru.

Så stå för vilket jävla smörarsle du är istället för att komma fånerier om "vuxna"

Precis som dig kritiserar jag dom som JAG tycker ska kritiseras, du kritiserar ju alltid Jocke, Anjo och Rask. Vi har våra egna åsikter.

Vill Jocke älta låt honom.
Bara för att han ältar kanske jag inte vill älta, vi är olika personer.

Jag vet att avsnittet är ganska färskt har lyssnat på alla avsnitt.

Jag kan hacka på C för att han fortsätter begå brott det gör inte J & J när dom pratar om sitt sexliv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in