Pojkarna är kåta på Alina/Alida enligt den utbytbara hästens mun
Alida har blivit ett hett villebråd bara för att Peter varit och joxat med trasan inuti henne, ni vet hur vi killar fungerar, vi vill bara ha upptagna tjejer eller ex till andra män (FB) Bytt är bytt - Tv4
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-05 kl. 20:14.
Cliffhangern för denna vecka, kunde tolka som det skulle bli mycket drama. Det vart inte alls mycket tills dagens avsnitt. Nathalie har bytt gård, så tror inte blir något mer drama i resten av veckan avsnitt, kanske lite.
Den slutgilltiga förnedringen av Peter består i att Robban ska doppa sin dysterqvist i Aslida och därmed bli buksvågrar, ty ingenting annat än avsky kan komma ur buksvågrar emellan! det är därför vi jagar förbrukade kvinnor you know
De skriver väl så för att det inte skall hintas i förväg vem som gör vad. Om jag vill se hela veckans avsnitt i ett svep på torsdag kväll då avslöjar inte avsnittsinformationen vem som blev storbonde i början av veckan, vem som blir kämpe eller vem som råkat i luven med vem när jag bläddrar mig fram till rätt avsnitt.
Nej, men jag delar inte din uppfattning. Dynamiken i en grupp blir inte bra om alla är för lika och samspelta. Det är positivt om någon tar kommandot, i alla fall om det är en kompetent person. Ingen av de andra verkade anmärka på nåt hon gjorde rent praktiskt, utan framstod bara som tjuriga och otacksamma. Det är väl fullt rimligt hon reagerar och säger ifrån när Robban hänger upp dyblöta kläder inomhus som orsakar vattenpölar på golvet.
men det är skillnad på hur du säger till någon, hon ger mera en order och hittar sedan på lögner som ska styrka det som tex det kommer rinna igenom taket, som alla normalt funtade personer förstår det inte kommer göra.
men det är skillnad på hur du säger till någon, hon ger mera en order och hittar sedan på lögner som ska styrka det som tex det kommer rinna igenom taket, som alla normalt funtade personer förstår det inte kommer göra.
Hon menade att det blir en vattenskada. Det är väl onödigt? Sen tycker jag att hon har försökt jobba med positiv uppmuntran och inspirera andra till att lägga manken till och utföra uppdragen så maximalt som möjligt. Det har ju gett resultat för Brandstorp också - och jag får uppfattningen att det är mycket tack vare henne. Sen lackade vissa ur och blev lata, och vände sig emot henne. Jag tycker det var taskigt.
Hon försöker idiot förklara andra men idiot förklarar sig själv bara, det blev hennes fall här.
Hon menade att det blir en vattenskada. Det är väl onödigt? Sen tycker jag att hon har försökt jobba med positiv uppmuntran och inspirera andra till att lägga manken till och utföra uppdragen så maximalt som möjligt. Det har ju gett resultat för Brandstorp också - och jag får uppfattningen att det är mycket tack vare henne. Sen lackade vissa ur och blev lata, och vände sig emot henne. Jag tycker det var taskigt.
Vattenskada? kan garantera dig det inte blir en vattenskada av göra sådär på sommaren i Sverige, jag gör fö sådär i min lägenhet dagligen på tvättställ jag har aldrig haft någon vattenskada.