Citat:
Ursprungligen postat av
Firefoxs
Obehagligt att han ser så normal ut och till och med som en ganska snäll person. Uppenbarligen var han inte det och jag vet att det inte är ovanligt att mördare ser ut precis som alla andra. Ändå lika märkligt varje gång.
WHAAAAAT?
Tittar vi på samma bilder?
I mitt tycke så ser personen ut som en HELT skogstokig våldsmördarpsykopat på absolut samtliga bilder på hela gofile-albumet förutom de äldsta där han fortfarande var barn. Inga leenden eller vänliga blickar överhuvudtaget på någon av ungdoms/vuxenbilderna, istället ständigt kalla känslolösa "slappa" ögon, hårda arga ögonbryn, likgiltiga hängande mungipor och näst intill hatiska blickar varje gång han tittar mot kameran (eller fokuserar på något annat).
Och jag säger det inte bara med facit i hand heller, även om det skulle visa sig att man tagit fel på person och det där inte var GM så får jag ändå precis lika otäcka vibbar av hur personen ser ut på bilderna i albumet. Det där är definitivt en person som hade gett mig stora röda varningsflaggor direkt om jag t.ex hade drivit en skytteklubb eller liknande och han kom lallande in genom dörren.
Hans blick och minspel verkligen skriker ju psykstörd, nästan till den grad att man skulle kunna använda det där albumet som instruktionshäfte för vad man ska hålla utkik efter om man letar efter farliga och psykiskt instabila människor (imho då).