2025-02-05, 01:32
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Kanske dumt av mig om detta är helt fel person men många konton på instagram har lagt ut just denna bild.

https://imgur.com/a/Hn9qdkH

Samma bild har publicerats på X och i en artikel som hänvisar till Flashback

https://www-timesnownews-com.cdn.ampproject.org/v/s/www.timesnownews.com/world/europe/a-rickard-andersson-of-storgatan-linked-to-rebro-school-shooting-flashback-forum-article-117925309/amp?amp_gsa=1&amp_js_v=a9&usqp=mq331AQIUAKwASCAAgM %3D#amp_tf=Fr%C3%A5n%20%251%24s&aoh=17387096306945 &csi=1&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&ampsh are=https%3A%2F%2Fwww.timesnownews.com%2Fworld%2Fe urope%2Fa-rickard-andersson-of-storgatan-link ed-to-rebro-school-shooting-flashback-forum-article-117925309
Citera
2025-02-05, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarvet
japp jag har en tjänst där jag kan se gamla versioner av en specifik sajt

Hittat nån borttagen användare med mgm's namn på Facebook eller IG?
Citera
2025-02-05, 01:34
Medlem
Tror tyvärr vi får vänta åtminstone tills imorgon eftermiddag innan en ocensurerad bild på GM kommer ut. Det är sannolikt att GM (och släktingar) har tagit ner alla sina sociala medier om de ens fanns från början.
Möjligen väntar media på att polisen själva bekräftar vem det är innan man publicerar, men kanske nu när det bara finns ett fåtal kandidater kvar och namnen börjar sippra ut bland allmänheten att någon gammal bild dyker upp på GM.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xonia Wun
Du trollar nu va? Det är FORTFARANDE namn på journalisterna på Aftonbladet. Läs den jävla tråden för fan.
Ok, men vilka var de andra offren? Vet vi?
Citera
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Hur vet vi att han är kristen?
Hur kristen är han?
Frikyrka eller "svenskt kristen"

Kan inte svara på det men han firar jul, typ ända tillfället han träffar släkt värkar det vara som enligt Aftonbladet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarvet
exakt, intressant hur dom kunde ha så bra "koll" så snabbt ändå. De mesta dom gjort i detta är dynga men den måste man ändå ge en eloge för - dom var före Flashback på rätt GM

De måste blivit tipsade. Det enda som hade kommit ut var adressen GM bor på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett2ett2ett2
Hur vet vi att han är kristen?
Hur kristen är han?
Frikyrka eller "svenskt kristen"

Anhöriga har ju gått ut och sagt att de firat jul. Det betyder så klart inte att han kan ha haft judiskt påbrå. Men sannolikheten att familjen är helt vanliga svennar är rätt stor.
Citera
2025-02-05, 01:35
Avslutad
Går det inte att avpixla bilden med AI??
Citera
2025-02-05, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Bara massa skit här. Vi vet att han är Kristen och har dålig kontakt med sina föräldrar/släkt. Så jag tror judespåret är rätt kört. Han tar hand om en hund då hans föräldrar reser mycket. Vad mer vet folk?

Ensamvarg, arbetslös. Har bytt efternamn. Ej dömn sedan innan. Hur vet man att han var kristen?
Citera
2025-02-05, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Skarprattare
Satan i gatan...

Filmerna inifrån toaletten är helt overkliga. Jävlar vilken skräck han måste ha upplevt där inne när skotten smäller bara meter därifrån.

En tanke angående just sista filmen där någon sitter inlåst på toaletten.
Jag tänker att det sämsta måste ju vara att sitta direkt uppe på toaletten om nu ev GP skulle får för sig att börja skjuta genom dörren.
Jag såg också en annan video där en person stod uppe på handfatet inne i toaletten.

- Jag tänker att absolut bäst i en liknande situation borde ju vore att ligga ner på golvet och att ha huvudet nere vid golvet/väggen närmast mot toalettdörren.
Eller vad tänker ni?
Citera
2025-02-05, 01:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Givetvis att det blir så när gärningspersonen INTE är brun utan vi har ett

Trollhättan 2. Men oerhört mycket värre på alla tänkbara sätt .

Enligt polisen EJ Känd EJ Dömd. EJ Gängkoppling. Ensam med vapenlicens

Så vad är kvar ? Jo radikaliserad Högerextremister. Som påverkats framförallt av Sverigedemokraternas 1000 tals inlägg och uttalanden om invandrare och muslimer som alla är Islamister eller tillhör gäng. Och deras SimDynor har eldat på under varje tråd likt papegojor .

Fatta har påverkat denna säkert ensamma person. Likt Anton Lundin I Trollhättan som lyssnade till Jimmie Åkessons olika tal på Engelska även Breivik. Och stora idolen var en skolsjutare från USA.

Så Sverigedemokraternas hets och Även Regeringen har följt med likt trasseldockor.

De har skoloffrens blod på händerna.

Observera detta är intebekräftat än. Men vad finns kvar? Kommer snart ut var så säkra. . Så tänk på att ord kan vara lika Dödliga som vapen. Nu är det fritt fram för SimDynor. Att hata , idiotförklara vänsterfot osv osv . Bryr mig inte ryggen och svararnoll tills polisen bekräftar motivet.

Polisen bekräftar att utredningen och underrättelser visar att inget ideologiskt motiv funnits.
Citera
2025-02-05, 01:37
Avslutad
Fattar inte varför anhöriga går och väntar utanför skolan ??
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/fortvivlade-anhoriga-vid-skolan-letar-ni-ocksa-efter-nagon/
Senast redigerad av Lappaz 2025-02-05 kl. 01:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in