2025-02-03, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aprilomaja
Singlade du slant om du skulle kalla mig för autist eller incel? 😒
Nej inte alls, gjorde du mellan att kalla mig för feminist eller crazy cat lady? Är varken eller
Citera
2025-02-03, 15:18
Medlem
Min erfarenhet är i alla fall att Tjejer ofta är mer intresserade av sex än många killar är , skillnaden är bara att tjejerna har lite högre krav med vem och när det skall knullas.
Du måste lära dig att känna av vibbarna bara och låta tjejen bestämma när det är dax då kommer du troligtvis få mer sex än du behöver om du inte är ovanligt tråkig eller ful att vara med förståss.
Citera
2025-02-03, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeligKapybara
Är inte du en sådan? Du skriver alltid om hur du har importerat en fru, och verkar ju ha hållit ihop med henne i massor med år, så man drar ju den slutsatsen om dig
Vad har min fru med svenska kvinnor att göra? Filipinskor går inte att jämföra med svenska kvinnor. Dom vet att mannen har behov och strejkar aldrig.
Citera
2025-02-03, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vad har min fru med svenska kvinnor att göra? Filipinskor går inte att jämföra med svenska kvinnor. Dom vet att mannen har behov och strejkar aldrig.
Det gör väl inte svenska kvinnor heller, om de inte har valt en kass man
Citera
2025-02-03, 17:18
Medlem
Citat:
Det gör väl inte svenska kvinnor heller, om de inte har valt en kass man
Du är en kass kvinna som ingen bra man vill ha. Själv är jag en toppen man som har en toppen kvinna.

Just nu lagar hon mat åt mig och barnen.
Citera
2025-02-03, 17:19
Bannlyst
Citat:
Du är en kass kvinna som ingen bra man vill ha. Själv är jag en toppen man som har en toppen kvinna.

Just nu lagar hon mat åt mig och barnen.
Jag är en toppenkvinna som redan har lagat mat. Det är snarare jag som dissar män. Vill inte ha någon. Ni är onödigt tidsfördriv allihopa. Du är kass i sängen, därför ratar svenska kvinnor dig
Citera
2025-02-03, 17:22
Medlem
Citat:
Jag är en toppenkvinna som redan har lagat mat. Det är snarare jag som dissar män. Vill inte ha någon. Ni är onödigt tidsfördriv allihopa. Du är kass i sängen, därför ratar svenska kvinnor dig
Svenska kvinnor är knappast högsta priset. Uttänjda fittor och sönderknullad av 100 män.
Citera
2025-02-03, 17:24
Bannlyst
Citat:
Svenska kvinnor är knappast högsta priset. Uttänjda fittor och sönderknullad av 100 män.
Är varken uttänjd eller knullad av 100 män.

Med tanke på dina trådar behandlar du din kvinna dåligt.
Citera
2025-02-03, 17:30
Medlem
Citat:
Är varken uttänjd eller knullad av 100 män.

Med tanke på dina trådar behandlar du din kvinna dåligt.
Inte alls, behandlar henne som en drottning.
Citera
2025-02-03, 17:35
Medlem
Framförallt vill de flesta ha någon slags commitment innan sex. Lite intresse och känslor.

Men många kvinnor har dålig kontakt med sin kropp och då blir det svårt att underhålla ett sexliv i en parrelation
Citera
2025-02-03, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Framförallt vill de flesta ha någon slags commitment innan sex. Lite intresse och känslor.

Men många kvinnor har dålig kontakt med sin kropp och då blir det svårt att underhålla ett sexliv i en parrelation

Jo fast har hon en partner som rör henne så ökar hon kontakten med kroppen.
Citera
2025-02-03, 19:15
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Att ni tjejer springer efter samma killar är redan bevisat, då är det svårt att få den killen som redan knullar 10 av er. Ni är precis som om att ni kommer ur samma kopieringsmaskin. Vissa är fattas det bara lite bläck.

Vet inte det, jag. Mina tjejkompisar och jag har olika smak på killar (som tur är) hela bunten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in