2025-02-02, 17:15
Medlem
Aciess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Om man som tjej är attraherad av ett antal killar t ex på jobbet, bland vänner, gamla ex, dejtingsajter osv så är det ändå inte säkert att man som tjej får den man vill ha.

Kom ihåg att även "snygga" tjejer kanske inte har bästa självförtroendet när det gäller män vi är intresserade av. Även vi har blivit sårade och kanske i värsta fall inte vågar visa var vi står. Eller så är mannen mer intresserad av någon annan, det händer alla. Ibland får man såklart den man vill ha, men det där med att välja och vraka när bara några få är attraktiva, njae så är det inte.

Ofta är det känslor inblandade, den man vill ligga med är såklart attraktiv (inte = snygg och rik) och är relationsämne, och hamnar man i ett förhållande med honom så kommer ligga automatiskt.
Om man inte fortfarande är väldigt ung eller av andra skäl inte vill binda sig.

Då betyder det noll om random killar står på kö och vill sätta på en, helt ointressant. Snygga och rika? Who cares, det måste mer till.

Givetvis finns tjejer som är ute efter rika eller snygga män, det är samma sak som killar som enbart vill ha sex.

Att ni tjejer springer efter samma killar är redan bevisat, då är det svårt att få den killen som redan knullar 10 av er. Ni är precis som om att ni kommer ur samma kopieringsmaskin. Vissa är fattas det bara lite bläck.
Citera
2025-02-02, 19:36
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Att det finns överkåta tjejer vet vi ju, men dom är väldigt få, och att det finns tjejer som har nästan noll intresse av sex vet vi också.

Så hur tänker du?

Generellt är skillnaden inom könen ganska liten generellt, men så klart finns det extreme åt båda hållen inom ett kön.

Vi vet att killar har my ket högre sexdrift än tjejer pga testosteron och desperation,men finns ju absolut killar som har lagt testosteron och lite behov av sex men dessa killar är väldigt få.
Okej
Citera
2025-02-02, 19:37
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ja, kvinnor går ju ofta och är kåta på en för henne speciell kille medan män kan knulla allt med ett hål. Det betyder ju inte att tjejer och kvinnor är ointresserade av sex.
Herregud vilket trams. Jaja, tro det då.
Citera
2025-02-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag visste att den skulle komma. Så alla tjejer jag har frågat, vilket är ungefär ett 80-tal tjejer nu, så är samtliga ointresserade av sex med mig?

Likadana studier har gjorts på college i USA där en tjej respektive en kille frågar motsatta könet om sex. Resultat för tjejen är 80 % av killarna vill ha sex medan 0 % av tjejerna ville ha sex med killen.

Men hey, tjejer är intresserade av sex! Jo tjena...

Ja det kan ju vara så illa..har frågat en massa och nå äre ett flertalet av dom som sagt ja.
Så jag tror nog du inte är speciellt attraktiv.
Sen är de många kvinnor som börjar tappa intresset efter barn eller med åldern.
Kanske du skulle fråga nån annan typ av kvinna. Du kanske försöker med en speciellt petig jobbig sort?
Citera
2025-02-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Okej
Okej, är det ditt bästa argument?
Citera
2025-02-02, 23:37
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Okej, är det ditt bästa argument?
Jag tänker inte komma med argument. Det tänker inte du heller. Du kommer med små uppfattningar som du dragit ur röven. Varför skulle jag vilja ge mig in i någon "debatt" med det?
Citera
2025-02-02, 23:43
Medlem
Citat:
Jag tänker inte komma med argument. Det tänker inte du heller. Du kommer med små uppfattningar som du dragit ur röven. Varför skulle jag vilja ge mig in i någon "debatt" med det?
Så du anser att tjejer generellt är väldigt kåta och knullar allt dom får?
Citera
2025-02-02, 23:45
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Så du anser att tjejer generellt är väldigt kåta och knullar allt dom får?
Okej
Citera
2025-02-02, 23:48
Medlem
Citat:
Okej
Ok, vi slutar där, du är uppenbarligen haft efterbliven
Citera
2025-02-03, 08:45
Medlem
Det är nog ett fenomen som svenska kvinnor kör med. Efter att ha ridit på kukkarusellen så träffar dom en Beta-man och skaffar sina barn. Sedan stängs butiken för alltid.
Citera
2025-02-03, 09:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Tjejer är inte intresserade av sex!

Kanske det, och man ska se tillgången till sex mer som en typ termometer som talar om hur gärna kvinnan vill behålla sin man?
Citera
2025-02-03, 13:26
Medlem
Incendios avatar
Jaså? Det har jag som kvinna aldrig märkt av vare sig hos mig själv eller hos andra kvinnor(utom den enda kvinna jag känner som är asexuell på riktigt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in