2025-02-03, 17:13
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tycker att Alina kommit väl billigt undan. Det var ju hon som knäckte Peter redan från början. Han var helt enkelt lågt hängande frukt när hon, mot löfte om framtida köttslig belöning, förmådde Tattar-Robert att provocera fram bråk och sedan springa till produktionen som en liten tjej när det tände till.

Peter var en bra pojke. De skulle inte gjort som de gjorde mot Peter.
Håller med dej till 100 om detta. Vuxna människor förväntas och borde bete sej som vuxna med ett sunt förnuft. Tyvärr saknar många vuxna den insikten.
2025-02-03, 17:16
Medlem
lunarluddes avatar
Nathalie är underbar men ändå inte, en slags hatkärlek. Hade mer än gärna tillbringat natten med henne där i Farmen
2025-02-03, 17:20
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Nathalie är underbar men ändå inte, en slags hatkärlek. Hade mer än gärna tillbringat natten med henne där i Farmen
Du kan fråga Mikael & Robert hur det var. Så får du nog svar på om det var värt det.
2025-02-03, 17:23
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Du får fråga Mikael & Robert hur de hade det då de tillbringade natten ihop tillsammans med Nathalie.
Om den var bra typ.
2025-02-03, 18:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Du får fråga Mikael & Robert hur de hade det då de tillbringade natten ihop tillsammans med Nathalie.
Om den var bra typ.
Man kan använda editerings funktionen vettu
2025-02-03, 19:09
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Man kan använda editerings funktionen vettu
Vad är det du tycker att jag ska editera?
2025-02-03, 19:34
Medlem
Så Lillängens storbonde lyckades inte vinna trots försprånget.
2025-02-03, 20:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vad är det du tycker att jag ska editera?
Milf! är den nya storbonden Marika

Citat:
Om den var bra typ.

Citat:
Du kan fråga Mikael & Robert hur det var. Så får du nog svar på om det var värt det.
Dom stora nyansskillnaderna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-03 kl. 20:04.
2025-02-03, 20:18
Medlem
Riddars avatar
radera
Senast redigerad av Riddar 2025-02-03 kl. 20:22.
2025-02-03, 20:37
Medlem
Riddars avatar
Alltså Amanda Teroni.
Hon är väl det charmigaste som någonsin har varit på Farmen?! Så jäkla härlig tjej!

I övrigt måste farmen 2025 vara den sämsta säsongen någonsin. Tråkiga (läs normala) deltagare, värdelös klippning och hela upplägget med två gårdar är enbart störande.
Tacka vet jag när det var Blondie, Sebastian D och naken-Janne. Det var tider det!
2025-02-03, 20:42
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Alltså Amanda Teroni.
Hon är väl det charmigaste som någonsin har varit på Farmen?! Så jäkla härlig tjej!

I övrigt måste farmen 2025 vara den sämsta säsongen någonsin. Tråkiga (läs normala) deltagare, värdelös klippning och hela upplägget med två gårdar är enbart störande.
Tacka vet jag när det var Blondie, Sebastian D och naken-Janne. Det var tider det!

Tycker hon är för manlig till sättet. Hur kan det redan vara sämsta säsongen? Det har ju knappt börjat, ingen har ens åkt ut ännu. De hinner ske både styckmord och orgier ännu.
2025-02-03, 20:48
Avslutad
Den äckliga kärringen pissade på sig..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in