Hon gamla tanten med sillisar, är hon typ programledare eller har hon bara ADHD/storhetsvansinne?
Allt kretsar kring henne. Sen är alla tråkiga så förstår att tv4 är runt henne då hon låter och har åsikter om alla förutom dom två snubbarna hon ligger med
Ja, Anna Brolin går en verkligen på nerverna ibland.
Han hade väl inte gjort nått fel i hur han sytt sitt diagram.
Det var ju Krugerparkens fel som tyckte det var viktigare att vinna priset för sämsta klyschan, hon ville väl inte sätta sitt namn på ett Churchill citat hon inte är upphovsman till
Churchill?
Jag trodde att det var en dikt av Bruno K. Öijer som "Serengeti" knypplade dit när hon skapade sitt hologram.
Jag tycker att Alina kommit väl billigt undan. Det var ju hon som knäckte Peter redan från början. Han var helt enkelt lågt hängande frukt när hon, mot löfte om framtida köttslig belöning, förmådde Tattar-Robert att provocera fram bråk och sedan springa till produktionen som en liten tjej när det tände till.
Peter var en bra pojke. De skulle inte gjort som de gjorde mot Peter.
Mest värdelösa säsongen någonsin i Farmens historia.
Den veke Wincent godkänner utan vidare uruselt gjorda uppdrag. Nä fy faen! Jag tål inte karlen.
Anna Brolin som ju uppenbart är toppstyrd av prod teamet ställer värdelösa frågor.
För att inte tala om deltagarna.
De flesta är mediakåta som vill ha TV-tid och vill synas i rutan.
Nathalie är en sån tragisk person. Likaså Robert, Mikael, Adam, Marica & Jesper.
Att Nathalie med sitt bekräftelsebehov av att synas i TV är ju uppenbart. Likaså Roberts. Han som i några avsnitt nu sitter och beklagar sej över att Nathalie är bossig. Undrar om han tänkte så när han låg emellan hennes ben?
Nä, tror inte det. Robert vill skapa lite drama bara.