2025-02-03, 15:40
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Du har alltså inga konkreta bevis för dina anklagelser mot HB!

Sedan har vi naturligtvis HBs egna ord....

(FB) Håkan Bergmark

Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
**************************BREAKING NEWS***************************

Håkan Bergmark erkänner att INTE han har varit officier eller reservofficer utan bara värnpliktig!!!!!!

Lyssna ifrån 3 minuter och en kort bit framåt!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=wyz0ycYpb9s

Så går det när man ljuger för mycket!!!!!!

**************************BREAKING NEWS***************************
Citera
2025-02-03, 15:46
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Jodå! Skall vi ta hans dykning på Estonia? Och på samma sida hittar du bevis för att han inte kan ha dykt på U-137! HB är redan outad av Tidningen Fokus, den framlidne Sven Aner, Kent Werne med flera

(FB) Håkan Bergmark
Du har alltså inga bevis mer än att du hävdar till personer som tveksamt misskrediterar folk utan bevis!

Återigen du har gjort massa anklagelser! Här på fora! Mot HB och då måste du väl kunna ta fram något enstaka bevis för att ivarjefall 1 anklagelse du har är sann?
Citera
2025-02-03, 15:49
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Du har alltså inga bevis mer än att du hävdar till personer som tveksamt misskrediterar folk utan bevis!

Återigen du har gjort massa anklagelser! Här på fora! Mot HB och då måste du väl kunna ta fram något enstaka bevis för att ivarjefall 1 anklagelse du har är sann?

Så du menar att Marinen ljuger? Försvarsmakten ljuger? Riksarkivet ljuger? Krigsarkivet? SOU ljuger? Kent Werne ljuger? Tidningen Fokus ljuger?

Det är flera som har gjort samma undersökningar och vi har alla fått samma svar! Kolla HB egna ord nu!
Senast redigerad av Oldg 2025-02-03 kl. 15:51.
Citera
2025-02-03, 15:52
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Sedan har vi naturligtvis HBs egna ord....

(FB) Håkan Bergmark
Gör du en anklagelse, är det rimligt att du ska kunna bevisa din ståndpunkt, hb kan mycket väl vara jack of all trades! Men det hör inte hit! Begriper du? Jag har ännu ej sett några bevis som stödjer mer än vi skall lita på vad du insinuerar om måste vara sant och Hb påståenden är falska. Men vara är beviset! Du vill ju ha bevis av mig för mina påståenden om Msm, men kan inte själv levera 1 endaste bevis eller fakta själv! Hyckleri
Citera
2025-02-03, 15:55
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Så du menar att Marinen ljuger? Försvarsmakten ljuger? Riksarkivet ljuger? Krigsarkivet? SOU ljuger? Kent Werne ljuger? Tidningen Fokus ljuger?

Det är flera som har gjort samma undersökningar och vi har alla fått samma svar! Kolla HB egna ord nu!
Vad är beviset! Bandinspelning när du ringt? Har du fått några dokument?
Citera
2025-02-03, 15:56
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Gör du en anklagelse, är det rimligt att du ska kunna bevisa din ståndpunkt, hb kan mycket väl vara jack of all trades! Men det hör inte hit! Begriper du? Jag har ännu ej sett några bevis som stödjer mer än vi skall lita på vad du insinuerar om måste vara sant och Hb påståenden är falska. Men vara är beviset! Du vill ju ha bevis av mig för mina påståenden om Msm, men kan inte själv levera 1 endaste bevis eller fakta själv! Hyckleri

Så du anklagar alltså alla våra myndigheter att ljuga? Är det ditt svar? Att dykexperter som Jallai ljuger?
Att Försvarsmakten ljuger? Kontakta Pliktverket var så god! Är du inte villig att göra det så är du bara ett ihåligt träsktroll och inget annat! Finns idel länkar - var så god och läs! Och ids du inte kan du fara åt skogen! Dessutom kan inte ha läst allt på så kort tid! Så fortsätt du att trolla för du kommer ingenstans

Ja det finns dokument och det finns pdf och utsagor av lumparpolare i tråden - kolla!

Dessutom menar du att Bergmark ljuger om sitt eget ljug?
Senast redigerad av Oldg 2025-02-03 kl. 16:00.
Citera
2025-02-03, 16:10
Medlem
Cardinalis-Griseos avatar
Citat:
Vänsterorienterade grupper och personer tenderar att värdera ideologisk enhetlighet. Detta kan leda till en önskan om att skapa utrymmen där deras perspektiv och åsikter kan uttryckas utan motstånd. Genom att dominera ett forum kan de säkerställa att deras synpunkter får mer uppmärksamhet och legitimitet. En transparens i åsikter främjar diskussionen! Och yttrandefriheten.
Jag gör ett enda avsteg från mina principer och skedmatar trollet genom att besvara dig – detta är dock första och sista.
Detta rör inte någon form av transparens och främjar absolut inte diskussionen, eftersom trådens huvudämne inte diskuteras.
Du dominerar tråden totalt, flera sidor bara idag som har ägnats åt trams enkom för att användare faller för frestelsen att bemöta dina provokationer.
Jag hade förväntat mig högre kvalitet på FB.
Du har precis gjort det du besvarade min kommentar, dvs dominerat tråden för att säkerställa att dina "synpunkter" får mer uppmärksamhet och legitimitet. Du påstår väldigt mycket men uppvisar ingenting, med hänvisning till FB regelverk och att du inte vill "outa" någon.
Men sanningen är att du, likt mitt ursprungliga påstående, befinner dig i trådarna enkom för att flytta fokus.
Varför är svårare att besvara, eftersom ingen av dessa kufar du beskyddar är viktiga på något sätt eller i något större sammanhang.
HB & co är en samling sorgliga individer som kommit på ett sätt att livnära sig på utan någon större ansträngning.
Att sitta och hitta på saker och spy galla på saker är tydligen en bra inkomstkälla i det digitaliserade samhället.
Men det innebär inte att de ska tillåtas lura folk och stå oemotsagda.
Ska ditt starka intresse för att agera apologet till dessa kufar antas vara pga att du har ett eget monetärt intresse i detta, eller är du bara en sk nyttig idiot?

//Kardinalen
Citera
2025-02-03, 16:23
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Så du anklagar alltså alla våra myndigheter att ljuga? Är det ditt svar? Att dykexperter som Jallai ljuger?
Att Försvarsmakten ljuger? Kontakta Pliktverket var så god! Är du inte villig att göra det så är du bara ett ihåligt träsktroll och inget annat! Finns idel länkar - var så god och läs! Och ids du inte kan du fara åt skogen! Dessutom kan inte ha läst allt på så kort tid! Så fortsätt du att trolla för du kommer ingenstans

Ja det finns dokument och det finns pdf och utsagor av lumparpolare i tråden - kolla!

Dessutom menar du att Bergmark ljuger om sitt eget ljug?
Ta fram dokument som bevisar din anklagelse! Från myndigheter! Påståenden från andra hör inte hit och kan ha tagits ur sitt kontext, speciellt om det står skrivet i en blaska
Citera
2025-02-03, 16:31
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ta fram dokument som bevisar din anklagelse! Från myndigheter! Påståenden från andra hör inte hit och kan ha tagits ur sitt kontext, speciellt om det står skrivet i en blaska

Du har fått dokument! Har du inte kollat igenom alla länkarna din slöfock?

Så du godtar inte Bergmarks egna ord alltså? Där han säger att inte har varit officer?
Citera
2025-02-03, 16:34
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardinalis-Griseo
Jag gör ett enda avsteg från mina principer och skedmatar trollet genom att besvara dig – detta är dock första och sista.
Detta rör inte någon form av transparens och främjar absolut inte diskussionen, eftersom trådens huvudämne inte diskuteras.
Du dominerar tråden totalt, flera sidor bara idag som har ägnats åt trams enkom för att användare faller för frestelsen att bemöta dina provokationer.
Jag hade förväntat mig högre kvalitet på FB.
Du har precis gjort det du besvarade min kommentar, dvs dominerat tråden för att säkerställa att dina "synpunkter" får mer uppmärksamhet och legitimitet. Du påstår väldigt mycket men uppvisar ingenting, med hänvisning till FB regelverk och att du inte vill "outa" någon.
Men sanningen är att du, likt mitt ursprungliga påstående, befinner dig i trådarna enkom för att flytta fokus.
Varför är svårare att besvara, eftersom ingen av dessa kufar du beskyddar är viktiga på något sätt eller i något större sammanhang.
HB & co är en samling sorgliga individer som kommit på ett sätt att livnära sig på utan någon större ansträngning.
Att sitta och hitta på saker och spy galla på saker är tydligen en bra inkomstkälla i det digitaliserade samhället.
Men det innebär inte att de ska tillåtas lura folk och stå oemotsagda.
Ska ditt starka intresse för att agera apologet till dessa kufar antas vara pga att du har ett eget monetärt intresse i detta, eller är du bara en sk nyttig idiot?

//Kardinalen
Kort och gott så tycker du illa om HB och att han för ett klandervärt liv! Vilket jag anser du får tycka! Men när MSM deltar i trollande eller häcklande av individer inom rörelser och personer, riskerar det att skapa en klyfta mellan media och allmänheten. Vilket måste belysas! Speciellt i denna tråd där majoriteten och gruppen liknas likt en pöbel! Man får inte tycka något annat än konsensus för då tycker du att man skall avlägsnas!
Citera
2025-02-03, 16:36
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Du har fått dokument! Har du inte kollat igenom alla länkarna din slöfock?

Så du godtar inte Bergmarks egna ord alltså? Där han säger att inte har varit officer?
Det är inget dokument! Vill du framhäva dig själv och förminska mig med onödiga påhopp?

Jag har full förståelse för att du är arg! Men skall vi inte hålla en sansad diskussion istället?
Citera
2025-02-03, 16:38
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Kort och gott så tycker du illa om HB och att han för ett klandervärt liv! Vilket jag anser du får tycka! Men när MSM deltar i trollande eller häcklande av individer inom rörelser och personer, riskerar det att skapa en klyfta mellan media och allmänheten. Vilket måste belysas! Speciellt i denna tråd där majoriteten och gruppen liknas likt en pöbel! Man får inte tycka något annat än konsensus för då tycker du att man skall avlägsnas!

Och du kräver bevis av oss fick du har fått och du svamlar på! För du kan inte ha läst allt på så kort tid, så du kan inte uttala dig! Nå kom igen då! Länk en länk till bilden vad är problemet? Killen är ju maskad så han går inte att identifiera! Alltså kan inte outas! Han med "anti knapptryckar tröjan"

Du är inte gett oss ett skit men du har fått material ifrån SOU och krigsarkivet!
Senast redigerad av Oldg 2025-02-03 kl. 16:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in