Citat:
Ursprungligen postat av
KreugerGuld
Vänsterorienterade grupper och personer tenderar att värdera ideologisk enhetlighet. Detta kan leda till en önskan om att skapa utrymmen där deras perspektiv och åsikter kan uttryckas utan motstånd. Genom att dominera ett forum kan de säkerställa att deras synpunkter får mer uppmärksamhet och legitimitet. En transparens i åsikter främjar diskussionen! Och yttrandefriheten.
Jag gör ett enda avsteg från mina principer och skedmatar trollet genom att besvara dig – detta är dock första och sista.
Detta rör inte någon form av transparens och främjar absolut inte diskussionen, eftersom trådens huvudämne inte diskuteras.
Du dominerar tråden totalt, flera sidor bara idag som har ägnats åt trams enkom för att användare faller för frestelsen att bemöta dina provokationer.
Jag hade förväntat mig högre kvalitet på FB.
Du har precis gjort det du besvarade min kommentar, dvs dominerat tråden för att säkerställa att dina "synpunkter" får mer uppmärksamhet och legitimitet. Du påstår väldigt mycket men uppvisar ingenting, med hänvisning till FB regelverk och att du inte vill "outa" någon.
Men sanningen är att du, likt mitt ursprungliga påstående, befinner dig i trådarna enkom för att flytta fokus.
Varför är svårare att besvara, eftersom ingen av dessa kufar du beskyddar är viktiga på något sätt eller i något större sammanhang.
HB & co är en samling sorgliga individer som kommit på ett sätt att livnära sig på utan någon större ansträngning.
Att sitta och hitta på saker och spy galla på saker är tydligen en bra inkomstkälla i det digitaliserade samhället.
Men det innebär inte att de ska tillåtas lura folk och stå oemotsagda.
Ska ditt starka intresse för att agera apologet till dessa kufar antas vara pga att du har ett eget monetärt intresse i detta, eller är du bara en sk nyttig idiot?
//Kardinalen