2025-02-03, 14:38
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Jag gick igenom några av dina inlägg! Jag tänker inte ifrågasätta dem mer än att du saknar verfikation och fakta i dina påståenden om Hb mer än hörsägen!

Saknar ingen verifikation av något som jag och andra skriver här om Bergmark! Vi är alla varit kontakt med myndigheter, privatpersoner och företag!

Du kan kontakta Försvarsmakten, Marinen, Krigs och Riksarkivet, Värnpliktsverket/Pliktverket, kontakta gärna några Bergmark lumparpolare, skatteverket, KFM, FOA/FOI, polisen m. fl.

Så får du samma uppgifter direkt ifrån hästens mun! Men du får gärna ta den sammanställning som är gjord och påvisa vad som är fel! DU är så VÄLKOMMEN! Frågor på det?

(FB) Håkan Bergmark
Senast redigerad av Oldg 2025-02-03 kl. 14:41.
Citera
2025-02-03, 14:45
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Dessutom så missar du det viktigaste, gör vederbörande något olagligt när han driver med "knäpptyckarna"? Nä även om vederbörande skulle vara en MSM-journalist? Vilket inte finner bevisat! Humor är tillåtet i Sverige! Det drivs med både höger och vänster! Så vad har du problem med? Är du humorfri? Tål inte ett skämt?

Jag har inte påstått att han gjort något olagligt!(Ma##es filmproduktion) Men eftersom du tar upp det så är det förmodligen förtal! Mot HB

När MSM deltar i trollande eller häcklande av individer inom rörelser och personer, riskerar det att skapa en klyfta mellan media och allmänheten. Det kan leda till misstro mot journalister och deras intentioner,
Citera
2025-02-03, 14:50
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Jag har inte påstått att han gjort något olagligt!(Ma##es filmproduktion) Men eftersom du tar upp det så är det förmodligen förtal! Mot HB

När MSM deltar i trollande eller häcklande av individer inom rörelser och personer, riskerar det att skapa en klyfta mellan media och allmänheten. Det kan leda till misstro mot journalister och deras intentioner,

Är du på riktigt eller? Har du tappat det helt? Jag har inte sagt det heller! Dessutom förtal hur då?

OM det så skulle vara fallet! Stäm han då!

Ingen offentligt person/parti har immunitet att inte kunna drivas med! Så serien Herr Talman skall vi lägga ner då i SVT? T. ex? Eller som denna skall då förbjudas? Politisk satir ska lotsa väljarna inför valet https://www.svt.se/nyheter/inrikes/politisk-satir-ska-lotsa-valjarna-infor-valet
Senast redigerad av Oldg 2025-02-03 kl. 14:53.
Citera
2025-02-03, 14:53
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Är du på riktigt eller? Har du tappat det helt? Jag har inte sagt det heller! Dessutom förtal hur då?

OM det så skulle vara fallet! Stäm han då!

Ingen offentligt person/parti har immunitet att inte kunna drivas med! Så serien Herr Talman skall vi lägga ner då i SVT? T. ex?
Du ger dig in en diskussion du inte behärskar? Om du går in på YouTube (ma##es filmproduktion) så förstår du nog att innehållet kan vara förtal mot HB
Citera
2025-02-03, 14:57
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Du ger dig in en diskussion du inte behärskar? Om du går in på YouTube (ma##es filmproduktion) så förstår du nog att innehållet kan vara förtal mot HB

Du vet inte vad förtal är eller hur? Du kan inte skilja på humor och förtal!

DU SÄGER ATT HB FÖRTALAS! VAR GOD GE EXEMPEL! Kan du inte det lägg ner!

Dessutom är HB en politiker d.v.s. en offentlig person!

Förtal är framförallt en juridisk term som avser en skada på någons anseende till följd av exempelvis ett uttalande eller spridningen av en bild. Förtal i juridisk mening är ett brott. I dagligt tal menas med förtal ofta smutskastning av någon bakom dennes rygg. I Sverige kan bara enskilda personer bli förtalade
Citera
2025-02-03, 14:58
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Saknar ingen verifikation av något som jag och andra skriver här om Bergmark! Vi är alla varit kontakt med myndigheter, privatpersoner och företag!

Du kan kontakta Försvarsmakten, Marinen, Krigs och Riksarkivet, Värnpliktsverket/Pliktverket, kontakta gärna några Bergmark lumparpolare, skatteverket, KFM, FOA/FOI, polisen m. fl.

Så får du samma uppgifter direkt ifrån hästens mun! Men du får gärna ta den sammanställning som är gjord och påvisa vad som är fel! DU är så VÄLKOMMEN! Frågor på det?

(FB) Håkan Bergmark
Du har inga fakta/bevis för det som du skriver här är mer än hörsägen som vi skall lita på är sant enligt dig! Så vad är skillnaden mot det jag har skrivit på forumet angående msm jornalister aktivt häcklar HB och KT?
Citera
2025-02-03, 14:59
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Du har inga fakta/bevis för det som du skriver här är mer än hörsägen som vi skall lita på är sant enligt dig! Så vad är skillnaden mot det jag har skrivit på forumet angående msm jornalister aktivt häcklar HB och KT?

Du är inte läs kunnig? Alla påståenden kommer ifrån HB själv och vi här har alla varit kontakt ovan myndigheter, privatpersoner och företag! Var god påvisa vad som är fel! Kan du inte det? Kan du lägga ner!
Senast redigerad av Oldg 2025-02-03 kl. 15:03.
Citera
2025-02-03, 15:02
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Du vet inte vad förtal är eller hur? Du kan inte skilja på humor och förtal!

DU SÄGER ATT HB FÖRTALAS! VAR GOD GE EXEMPEL! Kan du inte det lägg ner!

Dessutom är HB en politiker d.v.s. en offentlig person!

Förtal är framförallt en juridisk term som avser en skada på någons anseende till följd av exempelvis ett uttalande eller spridningen av en bild. Förtal i juridisk mening är ett brott. I dagligt tal menas med förtal ofta smutskastning av någon bakom dennes rygg. I Sverige kan bara enskilda personer bli förtalade
Du kan ju börja se de ca 49 filmerna som de har producerat! Med 1000 tals visningar.
Citera
2025-02-03, 15:21
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Det är ju bara gå in på hans kanal som du själv påstår inte har sett! Så förstår du väl att en hel del där är förtal!

Jo har sett den OCH DET ÄR INTE FÖRTAL!!!! HUMOR!!!

Så påvisa nu de EXAKTA tidpunkten i en valfri video när förtal sker! VAR SÅ GOD!
Citera
2025-02-03, 15:24
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Jo har sett den OCH DET ÄR INTE FÖRTAL!!!! HUMOR!!!

Så påvisa nu de EXAKTA tidpunkten i en valfri video när förtal sker! VAR SÅ GOD!
Det gick snabbt! För dig att se 49 videos! Då vill jag påstå att du inte vet vad förtal är!
Citera
2025-02-03, 15:35
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Vart skrev jag det?

Varför läser du inte tråden Istället!
Du har alltså inga konkreta bevis för dina anklagelser mot HB!
Citera
2025-02-03, 15:37
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Du har alltså inga konkreta bevis för dina anklagelser mot HB!

Jodå! Skall vi ta hans dykning på Estonia? Och på samma sida hittar du bevis för att han inte kan ha dykt på U-137! HB är redan outad av Tidningen Fokus, den framlidne Sven Aner, Kent Werne med flera

(FB) Håkan Bergmark
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in