2025-02-03, 09:16
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Namnet står ju i filmtiteln, eller har jag missat något?
Helt riktigt! Narcissister tenderar att skapa en stark online-närvaro och digitalt fotatryck.
Citera
2025-02-03, 09:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Jag känner inte HB, och inte heller har pratat med någon i Kt, (är vi nu!klara med det)börjar bli tjatigt!

Din inre åsikt är kanske i konflikt med sig själv? (Kan det verkligen stämma att du har förleds av ensemble vänstertroll från msm? man kan ju lätt få den misstanken genom ditt sätt att raljera och förminska information (super-hemliga detektivarbete).

(Det är ju vedertaget att vissa behöver raljera, förminska och överdriva som en försvarsmekanism för att skydda sina egna övertygelser.

Jag bara påpekar att du säger emot dig själv.
Men spela din teater du inte nån som går på den..
Citera
2025-02-03, 09:19
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Jag bara påpekar att du säger emot dig själv.
Men spela din teater du inte nån som går på den..
Förtydliga dig?
Citera
2025-02-03, 11:40
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Namnet står ju i filmtiteln, eller har jag missat något?

Korrekt det står ett namn där om man går in på kanalen https://www.youtube.com/@MarreFilmproduktion

Sedan om det är ett alias eller vederbörandes riktiga namn framgår inte.

Det finns flera journalister med samma namn och om det finns kopplingar till någon av dem går inte att härleda vad jag kan utröna! Sedan om det vore en MSM-journalist så torde kanalen ha flera än +200 följare/ prenumeranter. Speciellt om vederbörande är en narcissist som det påstås.

Citat:
Enligt säkra källor! Är det ”mainstream media” journalister som ligger bakom denna kanal ”ma##es film produktion. Nu kan ni ju spekulera lite varför mainstream media intresserar sig för alternativ media?

Citat:
jag känner inte de du nämner, ännu mindre har pratat med dem!

ideellt detektivarbete ”a la flashback”
Narcissister tenderar att skapa en stark online-närvaro och digitalt fotavtryck! En analys av en bild personen använde, lyckades de spåra upp vem det är! Ljudfilerna är också demaskerade och jämförd med arbetande journalist och reporter. Voila

(Ma##es filmproduktion är kanal på youtube som häcklar! bla Bergma#k).

Då kan vi konstatera att ovan om "ideellt detektivarbete a la flashback” eller enligt säkra källor är kvalificerat BS!

Citat:
Jag känner inte HB, och inte heller har pratat med någon i Kt, (är vi nu!klara med det)börjar bli tjatigt!

Din inre åsikt är kanske i konflikt med sig själv? (Kan det verkligen stämma att du har förleds av ensemble vänstertroll från msm? man kan ju lätt få den misstanken genom ditt sätt att raljera och förminska information (super-hemliga detektivarbete).

(Det är ju vedertaget att vissa behöver raljera, förminska och överdriva som en försvarsmekanism för att skydda sina egna övertygelser.

QED
Senast redigerad av Oldg 2025-02-03 kl. 11:45.
Citera
2025-02-03, 13:00
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Korrekt det står ett namn där om man går in på kanalen https://www.youtube.com/@MarreFilmproduktion

Sedan om det är ett alias eller vederbörandes riktiga namn framgår inte.

Det finns flera journalister med samma namn och om det finns kopplingar till någon av dem går inte att härleda vad jag kan utröna! Sedan om det vore en MSM-journalist så torde kanalen ha flera än +200 följare/ prenumeranter. Speciellt om vederbörande är en narcissist som det påstås.

Då kan vi konstatera att ovan om "ideellt detektivarbete a la flashback” eller enligt säkra källor är kvalificerat BS!

QED

Förstår att det gör ont!
Det är ju enkelt att förstå att vissa personer För att minska denna dissonans, kan individer ibland avfärda eller förminska åsikter som strider mot deras egna.

(Du får analysera bilder på hans 3 startade grupper) och hitta rätt bild där du kan koppla händelsen med ett reportage han gjort för ca 10 år sedan!) det finns mycket information som folk glömmer bort i bakgrunden även fast ansiktet är maskerat. sista pusselbiten! får du demaskera ljudfilerna bla, skurt-filmen där han ringer in till KT för att driva med u#f och jämföra med reportage han gör med mainstream media.
Citera
2025-02-03, 13:06
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Förstår att det gör ont!
Det är ju enkelt att förstå att vissa personer För att minska denna dissonans, kan individer ibland avfärda eller förminska åsikter som strider mot deras egna.

(Du får analysera bilder på hans 3 startade grupper) och hitta rätt bild där du kan koppla händelsen med ett reportage han gjort för ca 10 år sedan!) det finns mycket information som folk glömmer bort i bakgrunden även fast ansiktet är maskerat. sista pusselbiten! får du demaskera ljudfilerna bla, skurt-filmen där han ringer in till KT för att driva med u#f och jämföra med reportage han gör med mainstream media.

Vilka 3-grupper? Vilken bild? Ett reportage för 10 år sedan? Länka då!

Har ingen som helst "disonans" och inte ont heller, men du har inga bevis! "You talk but aint doing the walk!"

Du ber mig lägga ner tid på något som du påstår att du har sett och pratar om bildsekvenser utan att länka till dem! OM du har dem så lägg dem har då i tråden! Men samtidigt sitter du och påstår att andra har gjort jobbet! Att du har "säkra källor" upp till bevis nu! Annars är du bara en tidstjuv!

Och jag skall be att få tillägga att denna tråd fortfarande handlar om Bergmark! Och till den har du tillfört intet! Om du vill anklaga MSM och att de driver med "Knäpptyckarna" och dess ledare ta det i en adekvat tråd!
Senast redigerad av Oldg 2025-02-03 kl. 13:13.
Citera
2025-02-03, 13:22
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Denna information är högst aktuell! Då msm jornalister ligger bakom angrepp mot HB och sekundärt KT som tråden handlar om! Med tanke på den information jag har nu och givit till trådens innehåll så kan man ju ifrågasätta en hel del som skrivs.

Hur då aktuell? Du har inte på visat ett skit! Du idkar vad jag och andra anser är trådsabotage!

Jag efterfrågar material, länkar och bevis och du svamlar skit!

Vad skall du ifrågasätta i den här tråden menar du? Var skrivs det? Om vad?
Citera
2025-02-03, 14:01
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Hur då aktuell? Du har inte på visat ett skit! Du idkar vad jag och andra anser är trådsabotage!

Jag får inte outa någon! Och det vet du enligt flashback direktiv! Däremot har jag givit dig tips om hur du skall göra själv!

Namnet finns beskrivet! Som den narcissist han är, han har 3 st Facebook grupper vilket du enkelt kan ta reda på själv! I en av bilderna står personen maskerad med en triumferande tröja med påklistrad text ” det var jag som saboterade knapptryckarna” antingen glömde han bort eller tyckte det var oviktigt att maskera bort backstage passet! Vilket sen tar dig vidare mot vilken festival det är, koppla det till skrivna artiklar och radioinslag, jämför och demaskera rösten från när han ringer u#f i Kt som skurt!

Msm journalist/reporter som häcklar Hb och KT
Senast redigerad av KreugerGuld 2025-02-03 kl. 14:05.
Citera
2025-02-03, 14:22
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:

De är ju enkelt att förstå att du känner dig påverkad och kan reagera defensivt! Vilket märks i din aggressiva ton mot mig! (Som enbart ger en kompletterande bild över situationen). Känner du att jag underminerar din agenda? (Vedertaget socialpsykoogi så blir många motstridiga och ser det som angrepp, vilket du absolut inte skall se det som! Utan mer som en möjlighet till dialog!

Varför häcklar msm jornalister HB? Och sekundärt KT När han enligt endel här på forat är en nobody! Och folkrörelsen endast en liten knäpp rörelse som endast vill ha folkomröstningar!

Vad är det de skriver gör som är så pass irriterande att man är tvungen att dreva mot dem?
Senast redigerad av KreugerGuld 2025-02-03 kl. 14:30.
Citera
2025-02-03, 14:29
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Jag får inte outa någon! Och det vet du enligt flashback direktiv! Däremot har jag givit dig tips om hur du skall göra själv!

Namnet finns beskrivet! Som den narcissist han är, han har 3 st Facebook grupper vilket du enkelt kan ta reda på själv! I en av bilderna står personen maskerad med en triumferande tröja med påklistrad text ” det var jag som saboterade knapptryckarna” antingen glömde han bort eller tyckte det var oviktigt att maskera bort backstage passet! Vilket sen tar dig vidare mot vilken festival det är, koppla det till skrivna artiklar och radioinslag, jämför och demaskera rösten från när han ringer u#f i Kt som skurt!

Msm journalist/reporter som häcklar Hb och KT

Du har alltså inget att komma med! Har inte Facebook! Det är väl bara lägga en länka till den bilden eller hur? Du har informationen! Så ges oss då den! Eller så finns den inte! Sluta med din dåliga ryktesspridning.

Dessutom så missar du det viktigaste, gör vederbörande något olagligt när han driver med "knäpptyckarna"? Nä även om vederbörande skulle vara en MSM-journalist? Vilket jag inte finner bevisat! Humor är tillåtet i Sverige! Det drivs med både höger och vänster! Så vad har du problem med? Är du humorfri? Tål inte ett skämt?

Citat:
De är ju enkelt att förstå att du känner dig påverkad och kan reagera defensivt! Vilket märks i din aggressiva ton mot mig! (Som enbart ger en kompletterande bild över situationen). Känner du att jag underminerar din agenda? (Vedertaget socialpsykoogi så blir många motstridiga och ser det som angrepp, vilket du absolut inte skall se det som! Utan mer som en möjlighet till dialog!

Känner mig inte påverkad ett smack av de som du har skrivit, jag ser det mest som nonsens och tomt prat! Du underminerar ingenting du snarar hjälper till att underminera Bergmark/Ulf Beijerstrand eller hur nu förintelse förnekaren stavar sitt namn samt "knäpptyckarna"! Du har varit ytterst hjälpsam att påvisa att för att kunna ha en dialog måste man ha kunskap! Något du uppenbarligen har en brist på samt att du har en väldigt dålig kognitiv förmåga!
Senast redigerad av Oldg 2025-02-03 kl. 14:45.
Citera
2025-02-03, 14:32
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Du har alltså inget att komma med! Har inte Facebook! Det är väl bara lägga en länka till den bilden eller hur? Du har informationen! Så ges då den! Eller så finns den inte! Sluta med din dåliga ryktesspridning.

Dessutom så missar du det viktigaste, gör vederbörande något olagligt när han driver med "knäpptyckarna"? Nä även om vederbörande skulle vara MSM-journalist? Humor är tillåtet i Sverige! Det drivs med både höger och vänster! Så vad har du problem med? Är du humorfri? Tål inte ett skämt?

Känner mig inte påverkad ett smack av de som du har skrivit, jag ser det mest som nonsens och tomt prat! Du underminerar ingenting du snarar hjälper till att underminera Bergmark/Ulf Beijerstrand eller hur nu förintelse förnekaren stavar sitt namn! Du har varit ytter hjälpsam att påvisa att för att kunna ha en dialog måste man ha kunskap! Något uppenbarligen har en brist på samt att du har en väldigt dålig kognitiv förmåga!
Jag gick igenom några av dina inlägg! Jag tänker inte ifrågasätta dem mer än att du saknar verfikation och fakta i dina påståenden om Hb mer än hörsägen!
Citera
2025-02-03, 14:38
Medlem
Cardinalis-Griseos avatar
Det finns bara en agenda här inne och det är att flytta fokus från HB i hans egen tråd.
Att all denna OT får existera utan aktion från mod är uppseendeväckande.
Det är tämligen enkelt att se skrivmönstret här och jämföra med vissa kommentarer på ett antal kanaler på YT. Det är tråkigt att den pinsamma nivån av trollning fungerar. TS mfl gör bäst att ignorera det desperata trollet.

För att fortsätta OnT: jag utmanade HB för en tid sedan att briljera med sina påstådda språkkunskaper, men det var han inte sugen på. Han har påstått sig vara flytande i ryska men kunde inte ens besvara de mest basala meningarna.
Att en mytoman hittar på saker må så vara, men att svänga sig med så uppenbara lögner är ju ganska klantigt, för att uttrycka det milt.

//Kardinalen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in