Citat:
Ursprungligen postat av
KreugerGuld
Jag får inte outa någon! Och det vet du enligt flashback direktiv! Däremot har jag givit dig tips om hur du skall göra själv!
Namnet finns beskrivet! Som den narcissist han är, han har 3 st Facebook grupper vilket du enkelt kan ta reda på själv! I en av bilderna står personen maskerad med en triumferande tröja med påklistrad text ” det var jag som saboterade knapptryckarna” antingen glömde han bort eller tyckte det var oviktigt att maskera bort backstage passet! Vilket sen tar dig vidare mot vilken festival det är, koppla det till skrivna artiklar och radioinslag, jämför och demaskera rösten från när han ringer u#f i Kt som skurt!
Msm journalist/reporter som häcklar Hb och KT
Du har alltså inget att komma med! Har inte Facebook! Det är väl bara lägga en länka till den bilden eller hur? Du har informationen! Så ges oss då den! Eller så finns den inte! Sluta med din dåliga ryktesspridning.
Dessutom så missar du det viktigaste, gör vederbörande något olagligt när han driver med "knäpptyckarna"? Nä även om vederbörande skulle vara en MSM-journalist? Vilket jag inte finner bevisat! Humor är tillåtet i Sverige! Det drivs med både höger och vänster! Så vad har du problem med? Är du humorfri? Tål inte ett skämt?
Citat:
Ursprungligen postat av
KreugerGuld
De är ju enkelt att förstå att du känner dig påverkad och kan reagera defensivt! Vilket märks i din aggressiva ton mot mig! (Som enbart ger en kompletterande bild över situationen). Känner du att jag underminerar din agenda? (Vedertaget socialpsykoogi så blir många motstridiga och ser det som angrepp, vilket du absolut inte skall se det som! Utan mer som en möjlighet till dialog!
Känner mig inte påverkad ett smack av de som du har skrivit, jag ser det mest som nonsens och tomt prat! Du underminerar ingenting du snarar hjälper till att underminera Bergmark/Ulf Beijerstrand eller hur nu förintelse förnekaren stavar sitt namn samt "knäpptyckarna"! Du har varit ytterst hjälpsam att påvisa att för att kunna ha en dialog måste man ha kunskap! Något du uppenbarligen har en brist på samt att du har en väldigt dålig kognitiv förmåga!