2025-02-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theoneandonlyme
Verkar inte som dom uppdateras heller ...
Inga problem här .....
Citera
2025-02-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theoneandonlyme
Verkar inte som dom uppdateras heller ...

Det höll i sig nån timme. Funkar bra igen. Uppdatera din playlist
Citera
2025-02-02, 22:13
Medlem
Theoneandonlymes avatar
redan gjort många gånger ...

Citat:
Ursprungligen postat av Pricehunter
Det höll i sig nån timme. Funkar bra igen. Uppdatera din playlist
Citera
2025-02-05, 09:13
Medlem
Fler som har problem? Mitt har inte fungerat sedan igår. Kör via Tivimate
Citera
2025-02-05, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trojanen48
Fler som har problem? Mitt har inte fungerat sedan igår. Kör via Tivimate

Mitt har inte heller funkat sen jag kom hem igår vid 17.
Kör IPTX på AppleTV.
Tror min leverantör kör N1 (Är inte så vass på det här än, så det kanske inte spelar någon som helst roll.)
Citera
2025-02-05, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madferit
Mitt har inte heller funkat sen jag kom hem igår vid 17.
Kör IPTX på AppleTV.
Tror min leverantör kör N1 (Är inte så vass på det här än, så det kanske inte spelar någon som helst roll.)

Min kör också N1 och dog ungefär samma tid. Säkert något fel då
Citera
2025-02-05, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trojanen48
Min kör också N1 och dog ungefär samma tid. Säkert något fel då
Kör N1 oxå utan problem. Vilken serveradress är det som inte fungerar?
Citera
2025-02-05, 18:24
Medlem
bogarleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janga-langa
Någon som har problem med nordiskiptv?
Sedan igår funkar det att komma in på appen och alla kanaler finns. Dock så blir det connection failed" på varje kanal.

Har testat alla möjliga lösningar

Någon?

Har jag haft strul har jag alltid fått hjälp av nordiskiptv, räcker ju att kontakta deras support så hjälper de dig direkt. Ibland hjälper det bara att installera om appen
Citera
2025-02-06, 14:51
Medlem
Samma problem här sen igår… Har uppdaterat playlist utan resultat. Någon som har hittat någon lösning?
Citera
2025-02-06, 15:56
Medlem
Mittpunkts avatar
Nu får man inte skriva vilken leverantör man har av IPTV pga reglerna och inte heller fråga om rekommendationer men vi har kört IPTV nu sedan början på december -24 och vi är nöjda. Har en app på tvn som jag klickar på för att komma in på IPTVn.

Abonnemanget löper ut nu i höst och jag skulle vilja prova på en ny leverantör. Jag vill inte ha en box utan en app på tvn som jag har nu.

Hur ska jag veta vilka som är lika tillförlitliga som den jag har? Att kanalerna fungerar och att filmerna även dom fungerar?

Behöver inget avancerat överhuvudtaget. Denna leverantör som vi har nu, den kan till och med min mormor installera.

Vi kom igång jättesnabbt efter betalning av den IPTVn vi har idag. Gick in på företags hemsida, beställde och följde instruktionerna och pang så fungerade det. Dock tog det såklart en timme ungefär från betalning till att ladda ned app på tvn och till vi kunde använda allting fullt ut. I det stora hela är frugan och jag väldigt nöjda. Dock har vi fortsatt tele2 som backup ifall IPTVn inte vill fungera.
Citera
2025-02-07, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Nu får man inte skriva vilken leverantör man har av IPTV pga reglerna och inte heller fråga om rekommendationer men vi har kört IPTV nu sedan början på december -24 och vi är nöjda. Har en app på tvn som jag klickar på för att komma in på IPTVn.

Abonnemanget löper ut nu i höst och jag skulle vilja prova på en ny leverantör. Jag vill inte ha en box utan en app på tvn som jag har nu.

Hur ska jag veta vilka som är lika tillförlitliga som den jag har? Att kanalerna fungerar och att filmerna även dom fungerar?

Behöver inget avancerat överhuvudtaget. Denna leverantör som vi har nu, den kan till och med min mormor installera.

Vi kom igång jättesnabbt efter betalning av den IPTVn vi har idag. Gick in på företags hemsida, beställde och följde instruktionerna och pang så fungerade det. Dock tog det såklart en timme ungefär från betalning till att ladda ned app på tvn och till vi kunde använda allting fullt ut. I det stora hela är frugan och jag väldigt nöjda. Dock har vi fortsatt tele2 som backup ifall IPTVn inte vill fungera.

Om du nu har lyckats hitta en superb lev av tjänsten så fattar jag verkligen inte varför du prompt ska byta...??
Citera
2025-02-07, 10:05
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elp
Om du nu har lyckats hitta en superb lev av tjänsten så fattar jag verkligen inte varför du prompt ska byta...??

Frugan säger: nu har jag sett allt som finns på vår IPTV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in