2025-02-02, 14:02
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Djukanovic Bryter lånet med Standard och försöker säljas/lånas ut på nytt. Varför vill Bajen inte ha honom?
Citera
2025-02-02, 14:53
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Djukanovic Bryter lånet med Standard och försöker säljas/lånas ut på nytt. Varför vill Bajen inte ha honom?
Försvarsspelet som krävs av våra kanter under Hellberg är alldeles för dåligt. Det märktes tydligt när Touré fick chansen istället för Djukanovic.
Citera
2025-02-02, 15:23
Medlem
€2M i grundsumma för Ouma enligt tjeckisk media..

Verkligen högt och lågt i försäljningarna den här vintern.
Citera
2025-02-02, 16:19
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Försvarsspelet som krävs av våra kanter under Hellberg är alldeles för dåligt. Det märktes tydligt när Touré fick chansen istället för Djukanovic.
Jag tror fortfarande att han kan göra nytta. Har ju spetsegenskaper offensivt som få i ligan kan matcha, bland annat ett av seriens bästa skott. Vore kul att se honom få chansen att blomma ut ordentligt om han nu kan få ordning på det mentala och försvarsspelet lite. Ett ruggigt råämne.
Citera
2025-02-02, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Jag tror fortfarande att han kan göra nytta. Har ju spetsegenskaper offensivt som få i ligan kan matcha, bland annat ett av seriens bästa skott. Vore kul att se honom få chansen att blomma ut ordentligt om han nu kan få ordning på det mentala och försvarsspelet lite. Ett ruggigt råämne.
Kanske om han inte hade sån skitattityd.
F ö gick det INTE så bra under våren innan skadan. Gjorde bara ett mål. (Och ett till senare, ett frisparksmål som Besara "gav" honom.)
Men någon sa att den mycket mindre målproduktionen än året innan berodde på att högersidan inte var så farlig under våren, så motståndarna kunde täcka Djukanovic hårdare, vilket det kanske ligger något i.
Citera
2025-02-02, 17:17
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag har alltid sagt mellan 20-30 är vad som är att förväntas av Pittas. Blir nog närmare 20 än 30, men men.
Dvs rapporteras som klass IV 10M-20M av Aik själva?

Drygt 17 miljoner blev klass III (5m-10m) i rapporten efter avdrag.
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-02-02 kl. 17:30.
Citera
2025-02-02, 17:46
Medlem
1. Castegren var inte så bra ifjol som det låtit på vissa håll.
2. Trodde ändå han skulle komma nånstans snett uppåt.
3. Han är nog tillbaka i Sverige inom 18 månader.
Citera
2025-02-02, 18:01
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Drygt 17 miljoner blev klass III (5m-10m) i rapporten efter avdrag.

Som jag skrivit hela tiden alltså. Aj. 26 mål på 50 matcher kommer gnagarna inte ens komma nära att ersätta, framförallt när de är fattigare än Mjällby.
Citera
2025-02-02, 18:01
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Bogdan klar för tre år. Med tanke på ålder och nivån han varit ordinarie på (Portugisiska högstaligan, La Liga 2) och hur han sett ut i träningsmatcherna (topp-3) känns det som en minijackpot att få in efter Castegren. Lite oklart hur han hamnat här men över våran normala(gamla?) hylla är han.
Fuck honom och hans ögonbryn!

Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Så jag förmodar du håller Disco eller vad fjanten kallas som en oerhört seriös källa? Gång på gång fabricerar och häver ur sig rena lögner bland annat nu med 160 mille.
Disco är en journalist som mestadels livnär sig själv på att va agenters springpojke i.m.o men med det sagt är han en snabb och nyttig källa i dessa tider.
Citera
2025-02-02, 18:05
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Som jag skrivit hela tiden alltså.
Ja
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Aj. 26 mål på 50 matcher kommer gnagarna inte ens komma nära att ersätta, framförallt när de är fattigare än Mjällby.
Precis som jag skrivit hela tiden
Aik har väl gjort 1 mål på 4 matcher så här långt? Hoppas det är tecken på att det blir målsnålt hos gnaget i år.
Citera
2025-02-02, 18:08
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
1. Castegren var inte så bra ifjol som det låtit på vissa håll.
2. Trodde ändå han skulle komma nånstans snett uppåt.
3. Han är nog tillbaka i Sverige inom 18 månader.
Men hur ska Sirius kunna hantera tappet av Castegren i försvaret???? Överlägset bästa backen i Sirius!!!
Citera
2025-02-02, 18:08
Medlem
eternussermos avatar
Mörk tar åt sig äran för våra afrikanska värvningar, senast de 16 MEuro för Touré

https://x.com/AgentMork/status/1885710191796138195?t=dWk4SSa4n-ZAjhUKFUlpng&s=19
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in