2024-12-25, 11:51
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Får säga att jag ha många goda minnen av att lyssna på Dulny. Började följa i samband med att han blev kickad från SD. Klart det är svårt att hålla igång en sån grej hur länge som helst. Han har något annat program där han recenserar inrikespolitik baserat på sin egen erfarenhet, det brukar vara bäst när det närmar sig val.

Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
Varför har han slutat?! Vita Pillret är fortfarande bättre än samtliga svenska alternativ.

40 års kris? Svårt att hålla med om det krävande hatet här. Han och dom andra har gjort ett bra jobb med goda syften i många år. Önskar dom alla lycka till med allt i livet.
Citera
2024-12-25, 18:19
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJURLOCK
Uppenbarligen inte, eftersom han har tagit en paus på grund av massiv kritik från sina lyssnare, då kvaliteten på podden har blivit sämre den senaste tiden.
Podden har varit dålig i flera år. Jag gillade den i början. Men de senaste åren så lyssnar jag bara på något avsnitt ibland av nostalgiskäl, men varje gång är den lika röten, så tar inte lång tid tills jag lägger ner igen.
Citera
2024-12-25, 23:22
Medlem
Jag tänkte jag skulle lyssna på något avsnitt för att se vad tusan det var folkrörelsen Nordisk Alternativhögers podcast handlade om.

Sökte på: spreaker nordisk alternativhöger

Första resultatet.
https://www.spreaker.com/episode/vita-pillret-avsnitt-1-zara-larsson-ar-vartjej--12631078

Vita pillret - Avsnitt 1 - Zara Larsson är vårtjej

Detta är alltså den Zara Larsson som haft svartare och svartare pojkvänner varav en fotade sexakten i detalj och läckte bilderna. Flashback-tråd finns. Mycket omtalad händelse bland runkgubbar.

Dulnys tjej - Zara Larsson. Det var så det började.

Herregud... kan det bli värre, Chris?
Citera
2024-12-25, 23:29
Medlem
Allas vår Conrad, mannen, myten, legenden, medverkade redan i avsnitt fyra! Han var med från början i den framgångssaga vi kallar alternativhögern.

Vita pillret – Avsnitt 4 – #backaKenta med Conrad som gäst
https://podcastaddict.com/vita-pillret/episode/67725304

Det var många som ryckte i Conrad vid den här tiden. Ett bra val att podda med Dulny anser jag.
Citera
2024-12-27, 08:53
Medlem
Hugin86s avatar
Hur går de med vitapilret är de nerlagt nu eller ? Kommer all info om de på telegram eller för använder inte de
Citera
2024-12-27, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Hur går de med vitapilret är de nerlagt nu eller ? Kommer all info om de på telegram eller för använder inte de

Den 26 november skrev Herr D på Telegram: 'Planeringshelgen är över, ska bara få lite på plats så kör vi snart igen!' Det är den senaste uppdateringen jag har sett. Efter det har de mest ignorerat frågor om ett nytt avsnitt.
Citera
2024-12-27, 09:28
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJURLOCK
Den 26 november skrev Herr D på Telegram: 'Planeringshelgen är över, ska bara få lite på plats så kör vi snart igen!' Det är den senaste uppdateringen jag har sett. Efter det har de mest ignorerat frågor om ett nytt avsnitt.

Tråkigt, tycker poden är ganska kul av och till men vist sista tiden har den taktat av lite, skulle behöva mågon mer än herr d och chris. Men dom ksnske är på dålig kant med många
Citera
2025-01-24, 07:16
Medlem
SvinFullGreks avatar
Det var väl lika bra det här.
Citera
2025-01-25, 19:05
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Ni som skänker pengar varje månad till bögen. Känner ni att ni får valuta för pengarna? Även nu när ni inte ens får något för dom?

Lättlurade idioter är vad ni är. Och bögen skrattar och fortsätter suga kuk i Sydamerika.
Citera
2025-01-25, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
Ni som skänker pengar varje månad till bögen. Känner ni att ni får valuta för pengarna? Även nu när ni inte ens får något för dom?

Lättlurade idioter är vad ni är. Och bögen skrattar och fortsätter suga kuk i Sydamerika.

Det är väl som såna där pay pigs. Det ger någon konstig slags tillfredsställelse.
Citera
2025-01-25, 21:11
Medlem
Frewibs avatar
Vita pillret kommer komma tillbaka. Starkare än någonsin.
Citera
2025-02-01, 03:48
Medlem
Hur går det för Chris nu då??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här