2025-01-31, 13:11
Medlem
Det tragiska är att han är åtalad och troligtvis hade blivit dömd för hets mot folkgrupp. Det är som att en Jude hade eldat upp Mein Kampf i Nazi-tyskland och sen blivit åtalad för hets mot folkgrupp mot nazisterna precis innan dom dödar honom.
Citera
2025-01-31, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vad är druser?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Druser

Du påstår att det är hur enkelt som helst att ta reda på namn, men jag kunde inte hitta en enda muslimsk man under 60 år på den adressen.
Citera
2025-01-31, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
https://sv.wikipedia.org/wiki/Druser

Du påstår att det är hur enkelt som helst att ta reda på namn, men jag kunde inte hitta en enda muslimsk man under 60 år på den adressen.
Och du tror att det finns registrerat efter trostillhörighet?
Citera
2025-01-31, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skantelaren
Vad svamlar du om? Troll.
LiveLeak stängde ner för 4,5 år sen.

Jag vet inget om det, gissade bara att videon fanns där på Live Leaks. Araberna har den groteska filmen som förmodligen avnjuts idag till fredagsbönen.
Citera
2025-01-31, 13:28
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
det är bara att gå in på ratsit
Jag har inte efterfrågat namnen på Momikas misstänkta mördare. Jag uppgav namnen på de svenskar som mördades i Bryssel som konsekvens av Momikas provokationer.
Citera
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Ja, udda ställe att placera honom när info säljs billigare än romska OF-fnask där. Går det ens att hålla något hemligt i den skithålskommunen där ALLT är infiltrerat?

Det är ju inte så konstigt. Södertäljenätverket är ju en klanfamilj med kontakter långt upp i det kommunala styret för att roffa åt sig skattepengar samt tvätta sina egna narkotikapengar i olika legala föreningar. https://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%B...n%C3%A4tverket
Citera
Medlem
Det finns en lägenhet på Granövägen 46 med fyra män
Citera
2025-01-31, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Jag har inte efterfrågat namnen på Momikas misstänkta mördare. Jag uppgav namnen på de svenskar som mördades i Bryssel som konsekvens av Momikas provokationer.
Då missuppfattade jag
Citera
2025-01-31, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArnoldPalmer
Huh, han pratade ju ingen svenska alls?

Den andra Salwan pratar svenska hyfsat bra, men Momika snackade alltid arabiska i intervjuer och under sina aktioner .

Såg en video på TikTok där han pratade nästan perfekt svenska. Var väl ett AI-lur som vanligt. Det går inte och lita på nånting längre.
Citera
2025-01-31, 13:30
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det kryllar inte av muslimer i Södertälje. Det kryllar av syrianer i Södertälje. Den organiserade brottsligheten i Södertälje är i huvudsak styrd av syrianer, och flera mord handlar om konkurrens mellan syrianer.

https://sv.wikipedia.org/wiki/S%C3%B...n%C3%A4tverket

Nu vet jag inte vad det är för syrianer i Södertälje, annat än att det är en kriminell klan.
Men kollar man upp lite fakta om Syrien, så har du 88% av befolkningen som är muslimer av någon sort. Resten är kristna tillsammans med en liten handfull judar.
Alltså rätt roligt att syrianer i Sverige och därmed Södertälje är muslimer.
Citera
2025-01-31, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redbullosoda
Jag har nog den på min hårddisk, jag brukade följa galningen för att det händer alltid något kul när han höll på. Han och dansken är underhållare.

För underförstått uttryckt av mig 😂 Förtydligande: kan du dela med dig av videon?
Citera
2025-01-31, 13:37
Medlem
Nån som vet var det var som föreledde att momika fick stanna såpass länge i Sverige. Vad jag vet så gick han aldrig SFI, kunde inte svenska, nolltaxerade och fick finansiering från tredjeland. Och med tanke på allt han gjort så var han ju en måltavla för livet. Men varför utvisade sossarna och moderaterna aldrig honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in