2025-01-31, 00:54
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Inte ens en motion inlämnad?

Gängen tackar och tar emot för ännu en drogmarknad att disponera.

Det positiva som jag ser det är att priset blir billigare utan moms, klippa ett kilo för en lax kommer inte vara ett problem.
1kg för en lax? bror, SS har redan billigare än så.
Citera
2025-01-31, 01:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
1kg för en lax? bror, SS har redan billigare än så.
Det var billigt, hur står sig kvalitén mot ke's varor? Vilken är mest potent?
Citera
2025-01-31, 01:57
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det var billigt, hur står sig kvalitén mot ke's varor? Vilken är mest potent?
Aldrig testat något annat bror, för dyrt, men jag är fett nöjd med kvalitén.

Har bara fått en batch under 6-7 år som var nästan helt utebliven i effekt.
Citera
2025-01-31, 06:02
Medlem
fd-svenssons avatar
För er som tittar ut på EU, ethos herbal lyckas få in det i UK. Kollar ni på Thom Thom så får ni det utblandat med tramadol, de på Discord gjorde ett test.
Kratom wholesale EU och kratom experts com tänker jag handla av. Bägge orden sitter ihop. Sedan får man testa ethos grek. EU kratom och kratom King är Ke. Jag har gått igenom alla kratom och wholesale. Hittade någon i Indonesien som verkar bra men det vågar man inte nu.
Hoppade till slutet av tråden så förlåt om jag trampat på någon fot
Citera
2025-01-31, 07:40
Avslutad
Jag ser att det tydligen är en massa folk som sitter och bunkrar kratom just nu.

Hur tänker ni egentligen?

Ni kan inte dömas för att ha köpt kratom. Men ni kan dömas för innehavet från och med dagen det officiellt blir narkotikaklassat.

Så vad är då oddsen att polisen, efter klassningen, plockar fram information på alla bunkrare som fått leveranser och kör husis? Sitter du på tex 2 kilo så blir det väl ganska bra straff på det innehavet, så jag kan absolut tänka mig att man är intresserad och villig att lägga lite resurser här.

Kanske är jag helt dum i huvudet eller finns det något i det jag skriver?
Citera
2025-01-31, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Jag ser att det tydligen är en massa folk som sitter och bunkrar kratom just nu.

Ni kan inte dömas för att ha köpt kratom. Men ni kan dömas för innehavet från och med dagen det officiellt blir narkotikaklassat.

Så vad är då oddsen att polisen, efter klassningen, plockar fram information på alla bunkrare som fått leveranser och kör husis? Sitter du på tex 2 kilo så blir det väl ganska bra straff på det innehavet, så jag kan absolut tänka mig att man är intresserad och villig att lägga lite resurser här.

Vad skulle det kunna bli för straff, teoretiskt, för innehav för eget bruk av 2 kilo? Böter eller fängelse? Om man tidigare är ostraffad.
Citera
2025-01-31, 08:33
Medlem
Citat:

Det kommer nog inte att bli lika hårt straff som att sitta på två kg Kokain, men jag kan ju ha fel.
Citera
2025-01-31, 09:05
Medlem
swimp78s avatar
Citat:

Även som svensk polis suger och jag hyser stort misstroende mot dem så tror jag inte på att det kommer bli nåt problem retroaktivt med husrannsakan osv . Kratom blev illegalt pga slentrianbeslut.
Citera
2025-01-31, 09:08
Medlem
swimp78s avatar
Nån som har koll på mänger för ringa osv?? Med tanke på att man får ha cannabis 50 g innan man gåt från ringa till normal borde det rörs sig om 1 kilo minst om de räknade rimligt
Citera
2025-01-31, 09:39
Medlem
Tycker det verkar långsökt att polisen skulle orka jaga och lägga enorma resurser mot tusentals kratomköpare för något dom trots allt köpte lagligt.

Dom är säkert nöjda att det blev förbjudet och att folk slutar köpa det.
Citera
2025-01-31, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fd-svensson
För er som tittar ut på EU, ethos herbal lyckas få in det i UK. Kollar ni på Thom Thom så får ni det utblandat med tramadol, de på Discord gjorde ett test.
Kratom wholesale EU och kratom experts com tänker jag handla av. Bägge orden sitter ihop. Sedan får man testa ethos grek. EU kratom och kratom King är Ke. Jag har gått igenom alla kratom och wholesale. Hittade någon i Indonesien som verkar bra men det vågar man inte nu.

Har du eller någon beställt från någon av dessa sidorna tidigare? Så det säkert kommer fram och kvalite?
Citera
2025-01-31, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fd-svensson
Hahaha man kan ju beställa kratom med Wolt från ethos! Inte här i Sverige men men.

Vad är discord? Hittar ingen fungerande länk. Och vad fick dig att välja dem två säljarna? Såg fattiga ut och inte jättebilligt. Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in