Citat:
Ursprungligen postat av
Russinsmurfen
Kommer aldrig ske.
No shit. Det var en retorisk fråga.
Att du inte kan visa något som inte existerar är ju en självklarhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ricktactoe
Han är schysst och berättar om hans bästa sätt att tjäna stålar, och du bara pissar på honom för att han inte vill visa dokument eller berätta för hela världen var han gör sin business!?
Tror du inte på det hela så sluta posta i den här tråden då din idiot!
Lol, ja, vad schyst han är som berättar om gratis pengar helt utan källor, bevis, eller någon som hels sanning bakom.
Precis som alla drönare till alla lyckade bedragare. "sluttta va elak han e ba'a snäll".
Det bästa med scams är att väldigt stor andel förtjänar att bli av med sina pengar.
Det värsta med scams är den lilla delen som inte förtjänar det, typ när du din frälste idiot försöker sälja in det till din morsa, som gör samma sak för att hon korkat nog litar på
dig, utan att inse att du är en mjukhjärnad sektmedlem.
TS. Starta en en crypto och skicka ett PM till mig så fort du skapat det. Jag svär på heder och samvete att jag inte kommer syna dig, jag kommer vara på din sida här på fb och utanför och snacka upp crypton, och vara med resan upp till jag beslutar att sälja. För det här med lura korkade jävlar kan du. Du slösar tid på den här lögnen eftersom du knappt tjänar på den själv. Starta en shitcoin och du har möjlighet att faktiskt tjäna riktiga pengar på det du är duktig på, det vill säga vapenisera din narcissism.