2025-01-29, 11:15
Medlem
Stackars ovetandes Ölandsbor som nu ska behöva dras med ännu en tjuv och bandit! Hur gick det förresten för hennes kumpan o medbrottsling Ankar ? Han som levererade plastkulor från Kina för miljonbelopp o sedan startade sprit (gin) bolag för Vid Din Sidas goda givares pengar?
Citera
2025-01-29, 12:32
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MSMarine
Stackars ovetandes Ölandsbor som nu ska behöva dras med ännu en tjuv och bandit! Hur gick det förresten för hennes kumpan o medbrottsling Ankar ? Han som levererade plastkulor från Kina för miljonbelopp o sedan startade sprit (gin) bolag för Vid Din Sidas goda givares pengar?

Kumpanen tycks ha undgått straff. Måste ändå vara rejält skämmigt för honom. Denna tråd är ju rätt mycket läst, kan väl knappast landa särskilt väl i kretsarna på Östermalm att vara insyltad i skumma upplägg i syfte att sno åt sig välgörenhetspengar.

Går ju knappt att sjunka mycket lägre, endast marginellt bättre än att råna åldringarna direkt på gatan.
Citera
2025-01-29, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Kumpanen tycks ha undgått straff. Måste ändå vara rejält skämmigt för honom. Denna tråd är ju rätt mycket läst, kan väl knappast landa särskilt väl i kretsarna på Östermalm att vara insyltad i skumma upplägg i syfte att sno åt sig välgörenhetspengar.

Går ju knappt att sjunka mycket lägre, endast marginellt bättre än att råna åldringarna direkt på gatan.

Just därför tror jag att det rinner av honom som vatten på en gås.

Han fortsätter nog att frottera sig med sina vänner på Östermalm (som alla inte är bättre) med någon vag förklaring om att det som skrivits inte är sant…..
Citera
2025-08-22, 18:36
Medlem
Vet en hel del var där en period men mig har dem undivikit att kalla in som vittne. Och vet varför, japp.
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag har förstått din agenda och så länge jag håller mig till ämnet dvs Nina von Krusenstierna som kommer att få sin dom i morgon får jag skriva precis vad jag vill.
Har jag en agenda att skriva om Kalle Anka så skriver jag i Kalle Anka- tråden.
Svårare än så är det inte.

Sedan skriver jag precis vad jag vill om ämnet och ställer precis hur många frågor jag vill. Löjligt av dig att ens ha synpunkter på hur många frågor jag skriver.

Jag reagerar kraftigt på hur man kan åka taxi för över 100 000:- för andras pengar eller gå på Grand Hotel för flera tusen för andras pengar.
Mina frågor är många och jag stället de gärna igen om jag behöver.
Kommer Alexandra Charles att sno åt sig pengarna hon fått av denna bedragerska?
Vem är hon Bodell som fått över 80 000:- swishat till dig?
Jag har många frågor till …..

Du ska inte bry dig om mina frågor.
Citera
2025-08-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Helt samvetslöst, obegripligt att hon inte blev inlåst men fängelsen är ju överfulla.
Hon satt på anstalt innan hon fick sin fotboja i ngn månad eller två.
Satt på Anstalten Ljustadalen i Sundsvall fram till typ oktober -24 innan hon for till Öland för att avsluta sista delen av straffet med fotboja.

Var rätt så normal och trevlig i jämförelse med andra. Skötte sig.

Roa dig med att begära ut handlingar från Kriminalvården om du inte tror de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in