2024-12-27, 04:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Är det filmen där Mirka Norrström blir knullad med slak kuk i missionären av en neger med kulmage ni menar?

Den finns här. Titta på egen risk. Betänk att hennes yngsta grabb i skrivande stund är 9 bast. Tappa tron på mänskligheten.

https://www.eroprofile.com/m/videos/...ka-523?lang=en
Höll på att kräkas av videon. Man tänker hur snacket går i byn, skolan, andra föräldrar, övrig släkt. "Din mamma blir knullad av en neger och slickad av ett benrangel"
Citera
2024-12-27, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Hon är en ständigt kåt finska vad jag hört ifrån norrort. Var tydligen det som gjorde att hon och gubben inte kunde hålla ihop, och i brist på fadersfiguren i hemmet har hon sedan "lekt runt".

Vad menar hon nu, att det är någon sorts otur att hon känner sig slutkörd i livet? Alla förstår väl att det är personligheten i sig som lett till den här punkten!
Kanske någon av ungarna inte tillhörde honom?
Citera
2024-12-27, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Höll på att kräkas av videon. Man tänker hur snacket går i byn, skolan, andra föräldrar, övrig släkt. "Din mamma blir knullad av en neger och slickad av ett benrangel"
Inte för att jag är ett sexuellt intresserad, men såg länken och kollade lite snabbt bara. Vilket skämt! Är det någon som ska runka till det där? Det var ju otroligt amatörmässigt gjort, extremt framkrystat att vara hardcore.

Har de fyndat strumpbyxorna och underkläderna i en rea-box på H&M eller?

Är det någon slags hämnd mot Peter? Skadat beteende är det i alla fall.

Hon har garanterat lurat hela världen att hon bara var ”extremt fertil”. Nu har ju mannen också ett ansvar, men ändå. sista ungen kom säkert till för att försöka hålla honom kvar trots osäker relation. Alt hämnd med annan Pappa än Peter. Han var inte med i Malous intervju när sista ungen var nyfödd. Hon tog med en tonårsdotter istället. Kan ju såklart stämma att han inte kunde ta ledigt, men det känns ju inte som att han ville det där med sista barnet
Citera
2024-12-28, 16:01
Avstängd
Hur kan hon göra så mot sina barn??? Fattar inte?! Spela in billig white trash porr för att ha råd med botox och fillers. Så otroligt ego
Citera
2024-12-28, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Vet inte hur hon ser ut idag och orkar inte kolla, men när TV-programmet gick tyckte jag hon var ganska sexig. Fast skulle jag träffa henne skulle jag ha kondom även om det bara var i ett socialt samband. Hon verkar ju bli gravid bara man tittar lite för länge på henne.
Om Mirka var sexig så är jag världens sexbomb.

Hon såg ut som en gammal sliten trött finne-morsa redan i programmet.
Citera
2024-12-28, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Hur kan hon göra så mot sina barn??? Fattar inte?! Spela in billig white trash porr för att ha råd med botox och fillers. Så otroligt ego
Har hon det också? Måste se förjävligt ut med Quack quack-läppar på henne
Citera
2025-01-28, 19:32
Medlem
Har hon börjat gå på droger? Går nog bara utför nu...
Citera
2025-01-28, 22:37
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Är det filmen där Mirka Norrström blir knullad med slak kuk i missionären av en neger med kulmage ni menar?

Den finns här. Titta på egen risk. Betänk att hennes yngsta grabb i skrivande stund är 9 bast. Tappa tron på mänskligheten.

https://www.eroprofile.com/m/videos/...ka-523?lang=en

Denna andra är ju för fan Linda Skugge!
Citera
2025-01-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Denna andra är ju för fan Linda Skugge!

Ja. Och det var bland det äckligaste jag har sett.
Båda dessa skator verkar ha flippat gemensamt.
Citera
2025-01-29, 09:57
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jzon8988
Har hon börjat gå på droger? Går nog bara utför nu...
Hon har gjort nån operation i halsen så antar det är smärtstillande.
Farligt att trycka i sig förmycket kuk i halsen vettu.
Citera
2025-01-29, 10:23
Medlem
DayNites avatar
Mirka kör sina TikTok lives, ganska kul att läsa kommentarerna i chatten
hon förnekar att hon knullat med "skitiga strumpan Linda Skugge" och en neger med kulmage och slappkuk, allt är förevigat på film

varför hon var så korkad kan jag inte förstå
denna fina mamma med stooooort ansvar
Citera
2025-01-29, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Mirka kör sina TikTok lives, ganska kul att läsa kommentarerna i chatten
hon förnekar att hon knullat med "skitiga strumpan Linda Skugge" och en neger med kulmage och slappkuk, allt är förevigat på film

varför hon var så korkad kan jag inte förstå
denna fina mamma med stooooort ansvar

Hon behöver väl pengarna. Barnbidrag åsido, men det måste kosta en hel del med en sådan stor familj.
Undrar om hon fortfarande är ihop med sin senaste omtalade kille. Måste väl tära på hans ekonomi också. F.ö. ställer väl ex-maken upp med sin försörjnngsplikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in