2025-01-28, 08:24
Medlem
S.Jorgens avatar
Stor roll i en mycket känd svensk barnfilm. Det här med barnfilm och inte bara film hmm.
När jag först läste artikeln tänkte jag på filmen ”Mitt Liv Som Hund”. Filmen blev stor även internationellt och huvudrollsinnehavaren hade en heldag med Michael Jackson på Liseberg och besökte även Neverland.
Då kan man nog räknas som barnstjärna.

Annars har media en ful ovana att kalla alla random skådespelare för stjärnor och alla filmer för populära.
Citera
2025-01-28, 09:31
Medlem
DraconianTimess avatar
I artikeln beskrivs det att barnstjärnan "återfallit i brottslighet" vilket gör att man kan utesluta diverse skådespelare från Pippi Långstrump och Emil i Lönneberga. De flesta som varit med i dessa filmer har välordnade liv idag.
Här snackar vi om någon som förmodligen har tungt missbruk.
Citera
2025-01-28, 09:48
Medlem
Visst var det väl samma kille som för ett par år sedan deltog i utpressning/misshandel av en handikappad man? 'Barnstjärnan' var väl i 15-årsåldern och umgicks med kriminella äldre killar. Ett par andra unga killar var med på ett hörn också. Alla verkade knarka.
Citera
2025-01-28, 17:00
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Varför tror många ofta på honom? Är han känd bråkstake? Att han är en suput, visst, absolut. Men är han känd för att vara våldsam?

Nej, han slåss och härjar inte.
Citera
2025-01-28, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losningen1
Håkan från nya Sune-filmerna. Juliu* Ji*enez Hugo*on?

*S
*M

Det är just han jag far efter. Kom inte på namnet i mitt förra inlägg.
Sunes lillebror Håkan-Bråkan.

Samnytt 23-07-20:

"Det grova narkotikabrott han nu döms för är inte hans första allvarliga klammeri med rättvisan. Han är tidigare dömd för bland annat en grov misshandel med tortyrinslag (Skaraborgs tingsrätt B3647-20) och narkotikabrott och har även stått åtalad för rån. Han har tidvis varit omhändertagen på SIS- och HVB-hem för sitt antisociala och kriminella leverne."

Jag tror stenhårt att det är han som strulat igen.
Citera
2025-01-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Det är just han jag far efter. Kom inte på namnet i mitt förra inlägg.
Sunes lillebror Håkan-Bråkan.

Samnytt 23-07-20:

"Det grova narkotikabrott han nu döms för är inte hans första allvarliga klammeri med rättvisan. Han är tidigare dömd för bland annat en grov misshandel med tortyrinslag (Skaraborgs tingsrätt B3647-20) och narkotikabrott och har även stått åtalad för rån. Han har tidvis varit omhändertagen på SIS- och HVB-hem för sitt antisociala och kriminella leverne."

Jag tror stenhårt att det är han som strulat igen.

Det framgår redan i tråden att det är Samuel Haus.
Citera
2025-01-28, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorski
Det framgår redan i tråden att det är Samuel Haus.

Var inte han lite politiskt engagerad i något parti bakåt i tiden? Har för mig att han blev intervjuad i samband med att han nu på något vis var politiskt engagerad.. kanske jag som minns fel. Vilket parti minns jag inte heller tyvärr.
Citera
2025-01-28, 21:36
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
En rumän alltså. Kulturberikare fick en ny innebörd.

Förvisso adopterad av svenska föräldrar, så han borde han fått svensk kultur itutat sig sedan unga år. Antar att han kommer från en rumänsk zigenarfamilj, då kanske generna är för starka?
Citera
2025-01-28, 23:06
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cazperiuz
Vem kan detta vara då?

https://www.expressen.se/noje/barnstjarna-far-fangelse-efter-attack-pa-pizzeria/

Trådstart kompletterad// Moderator

En svensk barnstjärna döms till 1 månads fängelse efter att ha misshandlat en pizzabagare i Augusti 2024.
Den åtalade somnade på pizzerian och gick till attack efter att han vaknat.
Mannen som idag är vuxen hade en stor roll i en svensk barnfilm.
Enligt uppgift är han dömd för flera brott på senare år och har även varit på behandlingshem.
Straffet medför även ett skadestånd på 24000:-.
GM är Samuel Haus 34 år (bildlänk här).
Han dömdes som ssgts till en månads fängelse och skadeståndet på 24.000 innefattar även 3.000 kr för BO:s glasögon.
Citera
2025-01-28, 23:31
Medlem
hannybannys avatar
Bara att han hette Zatsiki i filmen, som en sallad, säger ju allt. Det syntes och märktes redan då han som tonåring spelade ett 6 övrigt barn vad det var för typ. Detta var inte ödet.
Citera
2025-01-28, 23:42
Medlem
SportquattroS1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidi75
Markoolio?
När var Markoolio en barnstjärna? Han slog igenom i vuxen ålder.

Som redan nämnts i tråden så är det Tzatziki som är gärningsman.

Här är domen: https://gofile.io/d/n6e8p6
Citera
2025-01-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SportquattroS1
När var Markoolio en barnstjärna? Han slog igenom i vuxen ålder.

Som redan nämnts i tråden så är det Tzatziki som är gärningsman.

Här är domen: https://gofile.io/d/n6e8p6

Gör jag något fel eller finns domen med i den länken? Får bara upp stämningsansökan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in