2025-01-26, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Skitsnack.

Anton var bra för SL. Han introducerade flera bra saker som de blå bussarna där man kliver in i bakdörrarna och andreman på pendeltåget togs bort och förhoppningsvis tar efterträdare bort alla värdar på stationerna.

Anton Faggot introducerade för helvete inte blåbussarna. De kommer ungefär när Faggot föddes.

Att tågvärdarna togs bort är ett direkt säkerhetshot mot både resenärer och lokförare men det är du för trög för för att fatta. Dessutom var det Kristoffer Tamsons som initierade avvecklingen av tågvärdarna. Faggit valde sorgligt nog att inte avbryta det.

Att stationsvärdarna ska bort är väl för att du ska kunna planka, idiot.
Citera
2025-01-26, 16:48
Avstängd
Tanachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Anton Faggot introducerade för helvete inte blåbussarna. De kommer ungefär när Faggot föddes.

Att tågvärdarna togs bort är ett direkt säkerhetshot mot både resenärer och lokförare men det är du för trög för för att fatta. Dessutom var det Kristoffer Tamsons som initierade avvecklingen av tågvärdarna. Faggit valde sorgligt nog att inte avbryta det.

Att stationsvärdarna ska bort är väl för att du ska kunna planka, idiot.

Anton F introducerade att man kan gå ombord på de blå bussarna genom bakdörren, vilket är helt korrekt eftersom säkerheten hålls intakt och linjebussarna går i tid.

Anledningen till att andreman på pendeltågen försvann var helt korrekt och berodde på att andreman inte var uppdaterad med hur modern reguljär trafik ska vara.

Jag tycker tvärtom att säkerheten har förbättrats i och med att andreman på pendeltågen togs bort.

Stationär biljettpersonal behövs inte och jag hoppas att det i år blir en avveckling på flertalet stationer i både pendel- och tunnelbanestationer.
Citera
2025-01-27, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Man är tonåring mellan 13-19

Har jag påstått att fysisk och psykisk ålder behöver följas?
Citera
2025-01-28, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Det säger allt om pojkens karaktär
Får du kiss i blöjan när jag säger att du och de dina varit hotfulla+
Citera
2025-01-28, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtAschberg
”Jag kom fram till det här beslutet i höstas. Jag gjorde en intervju med Dagens Samhälle innan den förra mandatperioden. Då sa jag att om jag fortfarande är politiker när jag är 40 år och inte har gjort något annat så är det ett misslyckande, säger 31-åringen som*blev trafikregionråd efter valet 2022*och nu jobbat heltid med politik i närmare tio år, säger han till tidningen.”

Det är sådana som dej som skapar debattklimatet i Sverige,grattis!

Det finns inget "debattklimat" så länge flashback finns, när såddana som dig kan gömma er i källaren hos era föräldrar.
Citera
2025-01-28, 12:38
Medlem
BengtAschbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patteSatan
Det finns inget "debattklimat" så länge flashback finns, när såddana som dig kan gömma er i källaren hos era föräldrar.

Mina föräldrar är döda,men lärde mej åtminstone att stava rätt till skillnad mot dina .
Citera
2025-01-28, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatSith
Den här bussen var välfylld, gick långt från tågen, men sträckningen inne i stan, där pendeltåg men framförallt tunnelbana finns behöll man.
Den gick från Solna till city. Det finns pendeltåg där.
Citera
2025-01-29, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Den gick från Solna till city. Det finns pendeltåg där.
Solna är en hel kommun, stora delar täcks inte särskillt väl av pendeltåg, dessutom lät man en stor del av sträckningen i stan som täcks av pendel, tbana samt andra bussar vara kvar.
Citera
2025-01-29, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatSith
Solna är en hel kommun, stora delar täcks inte särskillt väl av pendeltåg, dessutom lät man en stor del av sträckningen i stan som täcks av pendel, tbana samt andra bussar vara kvar.
Ja, det var rätt. Det går inga bussar direkt från city till Lidingö, Sundbyberg eller Bromma heller. Man måste byta. Innerstadsbussar är till för att gå i stan.
Citera
2025-02-01, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtAschberg
Mina föräldrar är döda,men lärde mej åtminstone att stava rätt till skillnad mot dina .

Dom tog säkert livet av sig, när dom insåg vilken kruka dom gjorde, eller så mördade du själv dom.
Citera
2025-02-01, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patteSatan
Är det allt du har att komma med islamistvurmande kommunistdrägg?
Citera
2025-05-08, 15:17
Avslutad
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/anton-fendert-stannar-i-region-stockholm-far-storre-fallskarm/

Citat:
Anton Fenderts arvode som trafikregionråd ligger på 120 000 kronor i månaden. Omställningsstödet motsvarar 85 procent av månadsarvodet, vilket totalt innebär en fallskärm på runt 900 000 kronor.

Hade han avgått innan treårsdagen hade fallskärmen i stället varit värd cirka 600 000 kronor.

Expressen har sökt Anton Fendert.

En totalt korrumperad människa. Alltså det finns bara en lösning på sånt här och det är sänkta politikerlöner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in