2025-01-24, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patteSatan
Han sade upp sig själv, efter hot från sådana som dig, och resten av packet i SD.
Det kan mycket väl ligga till så. AF brinner för politik. Har följt honom på distans. Man kan dessutom inte få sparken ifrån ett förtroendeuppdrag vilket flera redan har påpekat. Möjligen tagit på sig för mycket.
Citera
2025-01-24, 20:20
Medlem
GuldkalvenAxels avatar
Han borde gjort klart sin utbildning innan han tog ett välbetalt arbete. Man brukar göra så men tydligen inte denne Anton. Det kunde gått bättre? Fast Stockholms Finansborgarråd har ännu mindre utbildning.
Citera
2025-01-24, 23:42
Medlem
Jan-As avatar
Hela SL styrs idag på ideologiska grunder och inte med målet att öka resandet med kollektiv trafik.
Det viktigaste idag är att trycka in så mycket "miljöfordin" som möjligt.
Kosta vad det kosta vill, och oavsett vad det får för konsekvenser.

När man inser att man försämrar ekonomi mer och mer så tigger man mer skattepengar och vill höja priserna för att åka kollektivt.

Grundproblemet, man har absolut NOLL kostnadskontroll!
En rätt igenom känslostyrd organisation.
Citera
2025-01-25, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
I så fall är det en långsam spark. Han avgår ju inte förän i höst.

Hela systemet är ner slöat av korrupta V och MP politiker.

Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Ser ut som en MP iaf dvs superbög

Att han är ett vapenvägrade hen som inte ens klara av att göra en Rambo skjutning med med ksp M/36 är glasklart.
Citera
2025-01-25, 01:05
Avstängd
Unobosss avatar
Att han fått tjänsten med hög lön utan bevisad erfarenhet i ämnet bevisar hur blåsta vi blir.

Han är ju inte den enda. Numera standard.

Skulle vilja sett det på Göran Perssons tid..
Citera
2025-01-25, 04:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-A
Hela SL styrs idag på ideologiska grunder och inte med målet att öka resandet med kollektiv trafik.
Det viktigaste idag är att trycka in så mycket "miljöfordin" som möjligt.
Kosta vad det kosta vill, och oavsett vad det får för konsekvenser.

När man inser att man försämrar ekonomi mer och mer så tigger man mer skattepengar och vill höja priserna för att åka kollektivt.

Grundproblemet, man har absolut NOLL kostnadskontroll!
En rätt igenom känslostyrd organisation.

Det är en miljömupp för helvete. I miljömupparnas värld är det ok att en hållplats kostar ca 7 miljard ( Slussen Katarina berget ) . Dom klara inte av göra något under kostnadskontroll. Hela MP skiten bygger på knäppgökar som olaga intrång på skyddsobjekt och skall slå sönder SAAB AJ37 till plogbilar. Som skyddsvakt får man inte ens skjuta skallen av dem vilket hade varit billigare för samhället.

Öppna spärrlinje vid Näckrosen är nästa gigantiska MP fiasko. Totalt meningslöst utan bara ett fiasko av stora mått.
Senast redigerad av Muslimfritt2035 2025-01-25 kl. 04:33.
Citera
2025-01-25, 08:31
Avslutad
hurni jag kollade upp att han var trafikborgarråd i Sumpan innan.

Ni vet farthindren på Hamngatan (sumpan)? Ni vet 40 skyltningen som övergår i 50 tio meter senare på länsväg 279 precis vid Solvalla vid påfarten från Järnvägsgatan?

Ni vet hur trafikljusen spelar flipper och hela j-vla Sundbyberg är någon form av trafikskolehinderbana?

OK kan vi få klarhet i om den här tvålfagra j-vel ens kör bil. Alla gnäller på att Bohlin inte gjort lumpen, men att ha det där j-vla NYLLET och veta att han basar över att ett par miljoner ska ta sig till jobb och dagishämtning och ICA dagligen alltså...

GaAAAHHH!!!!!11!
Citera
2025-01-25, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Jag tycker han gjorde rätt. Bussar behövs inte där det finns tåg. Många bussar kör nästan helt tomma.

Den här bussen var välfylld, gick långt från tågen, men sträckningen inne i stan, där pendeltåg men framförallt tunnelbana finns behöll man.
Citera
2025-01-25, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Antal busslinjer påverkar inte kostnader, utan det är antal bussar och antal mil vs. antal passagerare som avgör lönsamheten för en busslinje. Möjligen skulle man kunna räkna in kostnader för slitage på vägar/tåg om man ställer om en busslinje för att kopplas samman med tunnelbanan.

Med detta sagt; Fendert har jobbat som politiker sedan han fyllde 21, så det känns väl inte särskilt rimligt att sätta den muppen på en betydande position som kräver omfattande kunskaper i ett extremt nichat område. Hur många Högskolepoäng har grabben lyckats kamma ihop på sidan av gigget som heltidspolitiker? Ser ut som en inkvoterad bög dessutom.

Men det fanns ju redan bra busstrafik till Hallonbergen, en till hjälper inte de som ska in mot Stadsbiblioteket/Hötorget.
Citera
2025-01-25, 11:12
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatSith
Men det fanns ju redan bra busstrafik till Hallonbergen, en till hjälper inte de som ska in mot Stadsbiblioteket/Hötorget.
Jag sa aldrig att det var bra eller intelligent. Det är politiker liksom..
Citera
2025-01-25, 11:33
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Han sade upp sig själv, efter hot från sådana som dig, och resten av packet i SD.
Det säger allt om pojkens karaktär
Citera
2025-01-25, 15:10
Medlem
BengtAschbergs avatar
Citat:

”Jag kom fram till det här beslutet i höstas. Jag gjorde en intervju med Dagens Samhälle innan den förra mandatperioden. Då sa jag att om jag fortfarande är politiker när jag är 40 år och inte har gjort något annat så är det ett misslyckande, säger 31-åringen som*blev trafikregionråd efter valet 2022*och nu jobbat heltid med politik i närmare tio år, säger han till tidningen.”

Det är sådana som dej som skapar debattklimatet i Sverige,grattis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in