2025-01-27, 09:26
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Konstigt att inte VSK ville behålla honom? Han gjorde ändå 5 mål för dom. Eller det kanske var han som inte ville dit? Eftersom han faktiskt gjorde 5 mål för VSK kanske han räknar med speltid hos er i år? Eller att MFF snappat upp att han faktiskt gjorde 5 mål för VSK och lägger ett bud? 🤔

Tror faktiskt att det var ett äkta lån till VSK och inte med utköpsklausul. Boudah har varit förvånande fin i träningsmatcherna men jävligt oklart vilken plats i ordningen han är på som ytter respektive nia. Känns fortfarande som typ trea–fyra även om jag är en Abdo-älskare
Citera
2025-01-27, 11:46
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Tror faktiskt att det var ett äkta lån till VSK och inte med utköpsklausul. Boudah har varit förvånande fin i träningsmatcherna men jävligt oklart vilken plats i ordningen han är på som ytter respektive nia. Känns fortfarande som typ trea–fyra även om jag är en Abdo-älskare

Han kan ta sin islamistiska antisemitism bort från min klubb. För övrigt håller han inte som fotbollsspelare heller.
Citera
2025-01-27, 12:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Han kan ta sin islamistiska antisemitism bort från min klubb. För övrigt håller han inte som fotbollsspelare heller.
Utveckla.
Citera
2025-01-27, 12:13
Medlem
Teus avatar
Citat:
Jag sticker dock ut hakan gaaaanska ofta. Och det är fan ingen som påpekar när jag har rätt. Men råkar jag ha fel om något så ska det stötas och blötas till förbannelse!
Nackdelen med en stor kuk är att den ibland fastnar i gylfen
Citera
2025-01-27, 12:17
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Konstigt att inte VSK ville behålla honom? Han gjorde ändå 5 mål för dom. Eller det kanske var han som inte ville dit? Eftersom han faktiskt gjorde 5 mål för VSK kanske han räknar med speltid hos er i år? Eller att MFF snappat upp att han faktiskt gjorde 5 mål för VSK och lägger ett bud? 🤔
Han ryktas väl till båda nykomlingarna, men har förstått att han väntar ut bud från de stora drakarna i toppfemligorna.
Citera
2025-01-27, 13:07
Medlem
Citat:
Jag sticker dock ut hakan gaaaanska ofta. Och det är fan ingen som påpekar när jag har rätt. Men råkar jag ha fel om något så ska det stötas och blötas till förbannelse!
Det jag faktiskt kan ge dig är att du hade helt rätt om Boudah.

Inte bara en sopa utanför planen men extremt medioker fotbollspelare.

Att du påstår att Agbonifo skulle vara bättre än Touré tänker jag dock inte ens bemöta…
Citera
2025-01-27, 14:24
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Utveckla.

Han la ut ett inlägg till stöd för Palestina som vissa inte uppskattar.
Citera
2025-01-27, 14:30
Medlem
Citat:
7 mål i Västerås under hösten.
Det var lån utan option, de måste ha råd också och de åkte ner till sämre ekonomi.
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Han ryktas väl till båda nykomlingarna, men har förstått att han väntar ut bud från de stora drakarna i toppfemligorna.
Jag trodde Degerfors ville ha honom, eftersom han har bakgrund där, men enligt en ryktesartikel för ett tag sedan hade Degerfors två andra anfallare på önskelistan.
Ingen aning om gällande någon annan klubb.
Citera
2025-01-27, 16:08
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Det jag faktiskt kan ge dig är att du hade helt rätt om Boudah.

Inte bara en sopa utanför planen men extremt medioker fotbollspelare.

Att du påstår att Agbonifo skulle vara bättre än Touré tänker jag dock inte ens bemöta…
Det behöver du inte heller. Framtiden kommer visa mig rätt. Nu kan man bara luta sig tillbaka och njuta.
Citera
2025-01-27, 16:12
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Han la ut ett inlägg till stöd för Palestina som vissa inte uppskattar.
Visserligen tycker jag att sociala medier är ett jävla ofog, men att bli upprörd över att någon som heter Abdelrahman stödjer Palestina är ungefär det samma som att bli arg över att vatten är blött.
Citera
2025-01-27, 16:40
Moderator
easy_dans avatar
Boudah kommer ju lämna bajen rätt snart, frågan är bara var han hamnar. Tror absolut han har kapacitet att göra 10 mål om han spelar en hel säsong för ett lag som Degerfors, Värnamo eller Öster. En duglig anfallare/winger för ett lag som slåss om platserna 10-16. JJ får gärna värva honom igen.
Citera
2025-01-27, 17:41
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ser att ni mötte Västerås i lördags? Då är det garanterat någon därifrån. Är Saidi kvar i VSK? Känns som en typisk trött värvning av den utmattade i sådana fall.

ATOMBOMB!!!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in