Citat:
Ursprungligen postat av
ABanderas68
Jävligt intressant. Landerholm har alltså planerat 54 resor till Berlin. Men bara 2 resor till Bryssel, inga till Paris, inga till Madrig, inga till Lissabon.
Och ändå.
Vilka tjänsteangelägenheter som dessa 54 resor berodde på, får gärna någon av Moderatpolitikerna i forumet redogöra för.
Fan, vad illa jag tycker om politiker och tjänstemän som skor sig på skattebetalarnas bekostnad.
"-Nejdå, skattebetalarna har inte alls stått för några av mina privata resor. Jag bara råkade åka till Berlin, främst fredag-söndag, för att jag skulle träffa....eh....ehh....."
Klassisk förblindning av makt. Landerholm hade passat bättre som egen företagare.
Jag är så otroligt trött på allt fifflande i maktens sfärer. De har makt, position och pengar: Ändå ska det fifflas. Jag kommer ju osökt att tänka på hur en sociopat känns igen....