2025-01-25, 23:17
Medlem
GretaForPresidents avatar
Jag är inget stort fan av mr Zverev, speciellt med hans ryska bakgrund, hans ryska gener, men, eftersom jag avskyr Jannik Sinner, rejält, hoppas jag Mischa har fått inspiration av Madison Keys succéartade finalvinst…

Jannik Sinner, mannen med noll karisma, noll trovärdighet, och almost noll antal fans out there - jag och många med mig hoppas denna final blir en tysk-rysk celebration när Zverev äntligen får sin första Grand Slam-buckla…
Citera
2025-01-25, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Jag är inget stort fan av mr Zverev, speciellt med hans ryska bakgrund, hans ryska gener, men, eftersom jag avskyr Jannik Sinner, rejält, hoppas jag Mischa har fått inspiration av Madison Keys succéartade finalvinst…

Jannik Sinner, mannen med noll karisma, noll trovärdighet, och almost noll antal fans out there - jag och många med mig hoppas denna final blir en tysk-rysk celebration när Zverev äntligen får sin första Grand Slam-buckla…

Sascha kallas han för, Mischa är hans storebror, ditt okunniga våp.
Citera
2025-01-26, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Sascha kallas han för, Mischa är hans storebror, ditt okunniga våp.

Whatever din lilla ynkliga människa.
Ibland brukar jag sitta och grunna på vilken avdelningen du sitter på? Säter? Löwenströmska? Tidaholm?
Citera
2025-01-26, 03:05
Medlem
Vilka här är vakna nu i natt för att kolla tennisen från AO?
Citera
2025-01-26, 06:56
Medlem
Månsans avatar
Bland det virrigaste man sett. Siniakova med nervkollaps, Ostapenko med noll spelförståelse, Hsieh svagare än vanligt och negresstjockisen riktigt hygglig stundtals.

Avgörande set nu.
Citera
2025-01-26, 07:32
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident

Båda två är extremt tråkiga aura mässigt. Sådana blandningar är förvirrande

Sinner som är rågerman ska vara italienare. Han har inte alls den italienska sliskigheten som man vill se. Som Musetti har exempelvis

Zverev är bara någon sorts modern människa som man inte kan placera in. Klädstilen är lite amerikansk, utseendet kan vara var som helst ifrån. Bad boy på ett mesigt sätt. Ryss som är tysk. Spelstilen har jag aldrig förstått. Känns också bara som ett hopkok av allt.
Senast redigerad av ricardo22 2025-01-26 kl. 07:34.
Citera
2025-01-26, 09:50
Medlem
Månsans avatar
Sinner är mer tysk än vad Zverev är. Kommer från Innichen i Sydtyrolen, på gränsen till Österrike. Sinners förstaspråk är tyska.
Citera
2025-01-26, 09:55
Bannlyst
Redan trött på deras servande, kan dom inte köra tiebreak på en gång…🥱🥱😴😴😴
Citera
2025-01-26, 10:06
Avslutad
Man kan redan nu slå fast vid att detta är den absolut tråkigaste GS-finalen någonsin. Sinner är en katastrof för tennisen framtid och intresset för tennisen sjunker snabbt pga hans dopade närvaro.
Citera
2025-01-26, 10:09
Bannlyst
Citat:
Man kan redan nu slå fast vid att detta är den absolut tråkigaste GS-finalen någonsin. Sinner är en katastrof för tennisen framtid och intresset för tennisen sjunker snabbt pga hans dopade närvaro.

Håller med, när jag vaknade idag tänkte jag, kul att se Djokovic i finalen, sen kom jag ihåg vilka 2 som skulle mötas 😏👎👎👎😏🥱
Citera
2025-01-26, 10:10
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Håller med. Zverev ser alltid så medelmåttig och bedrövad ut. Sinner en tråkig maskin.
Citera
2025-01-26, 10:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Håller med, när jag vaknade idag tänkte jag, kul att se Djokovic i finalen, sen kom jag ihåg vilka 2 som skulle mötas 😏👎👎👎😏🥱

Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Håller med. Zverev ser alltid så medelmåttig och bedrövad ut. Sinner en tråkig maskin.

Publiken har ju gjort allt för att Djokovic ska åka ut och nu när han borta så återstår AI-tennis med två av historiens tråkigaste spelare, korkade jävla australiensare säger jag bara. 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in