2025-01-24, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
ÄNTLIGEN SÅ AVGÅR SVERIGES MEST MISSANPASSADE PEDDOPAJASER!

Sara, Patrik - Tack för detta. Ni avslutar med ett kommande åtal MOT er.
Dumpen rasar, vart tar alla innevarande medel vägen nu tro?

SLUTKLÄMMEN blev…. Ja, vad blev den? HUR många peddon är åtalade och dömda sedan ni startade Dumpen?
HUR många barn är räddade från att bli utsatta för pedofili?
HUR mycket pengar är skänkta och
HUR mycket av dessa medel är löner, förmåner, skatt, personalkostnader och behandling till offer av pedofili?
HAR ni gjort en verksamhetsberättelse som vi kan få ta del av?

Sedan undrar vi ju:
BAAAAaaaaaaaarnen. Jobbade ni inte för dem? Var inte baaaaaaaarnen de viktigaste av allt?
Tydligen inte viktigare än erat eget smutsiga skinn.

Det är över 500st som har visat sig vara beredda att våldta en minderårig. Tur att de stoppades i tid
Citera
2025-01-24, 22:39
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det är över 500st som har visat sig vara beredda att våldta en minderårig. Tur att de stoppades i tid

502 med Dumpen och lille Douglas. Du ska få se på skitstorm.
Citera
2025-01-24, 22:41
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05

Exakt! Sara kommer tillbaka starkare efter sin behandling. Även Patrik efter hetsjakten, så även kassören Å** som behöver en time out. Snart har dumpen laddat om!
Citera
2025-01-24, 22:41
Medlem
DrComforts avatar
Så jävla trött på folk som köper sig fria. De ska en gång för alla lära sig pengar inte gör dem immuna från straff!
Citera
2025-01-24, 22:43
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Exakt! Sara kommer tillbaka starkare efter sin behandling. Även Patrik efter hetsjakten, så även kassören Å** som behöver en time out. Snart har dumpen laddat om!

Barnporr-producenten Sara kommer få ett helvete.
Citera
2025-01-24, 22:52
Medlem
DrComforts avatar
Citat:

Du trollar, va? Snart har Dumpen laddat om, jo, tjena!
Citera
2025-01-24, 22:57
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:

Kommunister och nazister tillsammans för Dumpen! Ni kanske kan anordna nån stödgala eller nåt tillsammans?

Spelprofitören Douglas Roos, som tyclte det var bekvämast att köra utan svensk licens, kanske kan sponsra?
Citera
2025-01-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Jag instämmer i att debatten är viktig och nödvändig, och jag tror att detta är en åsikt som delas av många, oavsett om de stödjer eller motsätter sig Dumpen. Det är troligtvis få, åtminstone bland dem som försöker upprätthålla en respektfull diskussionston, som inte anser att utnyttjande av barn är något djupt avskyvärt.

Min kritik mot Dumpen handlar dock främst om deras metoder och hur de agerar, särskilt i relation till anhöriga. Det är inte deras ambition att lyfta debatten som jag ifrågasätter, utan snarare det sätt på vilket de genomför detta arbete. Jag menar att det finns mer etiska och ansvarsfulla sätt att driva denna typ av diskussion och arbete.

Jag tror att vi egentligen inte står så långt ifrån varandra i våra grundläggande värderingar. Det handlar snarare om att vi befinner oss på olika sidor av ett staket och ser situationen ur olika perspektiv. Mycket av det du skriver i ditt inlägg kan jag hålla med om, och jag tror att vi skulle kunna föra en konstruktiv debatt om vi kan undvika att betrakta den andra parten som en fiende eller ett "monster" enbart på grund av att vi inte håller med om varje enskild punkt.
Saken är att vi inte har dödsstraff t.ex. Vi har det på grund av de värden vi valt att förhålla oss till i samhället. Det är inte samma sak som att vi människor ändå inte kan känna oss mordiska när något blir särskilt upprörande för oss. Det blir lite samma sak med uthängningarna.

Vi har ett samhälle där vi valt att förhålla oss till det som demokratiskt och där vi ser rättsväsendet som rättsskipande.
Det innebär inte att det kan väcka hämndkänslor när något blir särskilt upprörande för oss.

Jag tänker även att kriminella gör kriminella saker. Om Sara nu är kriminell och andra omkring henne så är de inte de enda kriminella i samhället. Även männen är det.

Jag tycker inte att man ska jaga särskilt sårbara människor och möjligtvis är männen det då de knappast är representativa för alla sexualförbrytare eller ens pedofiler men samtidigt så är en övervägande majoritet av dem på jakt efter särskilt sårbara unga personer och då barn i sexuellt syfte.

Det störande är när man viftar med vård och behandling som inte finns. Det borde finnas ordentliga krafttag från samhällets sida att vi gemensamt ser det här som ett problem och bygger upp vård men det finns inte sådana intentioner och hade det gjort det hade den här verksamheten inte varit möjlig. Det perspektivet verkar inte någon vilja se. De kan sälja eller utpressa kring en idé endast för att det saknas. Det finns ingen nationell vård varken för sexualförbrytare eller offer för sexualbrott. Varför saknas det?

Jag tror inte ett smack på att man jagar Sara för att man är intresserad av att pedofiler och sexualförbrytare ska få vård istället. Att hon jagas med andra, pga kriminell aktivitet hade jag kunnat köpa om det inte vore för just hur mycket annan kriminell aktivitet som pågår i samhället utan att man bryr sig. Barn som i decennier förts utomlands och bara försvunnit osv. Om det nu skulle handla om medmänsklighet och rätt och fel. Alla de starkaste korten av vita män med makt har inte kommit tidigare så här hårt.

Så om Sara är en kriminell aktör så varför har medier hyllat t.ex invandrarmän som kriminella aktörer i årtionden? Kom ihåg Dumle som medverkat i en sådan grov gruppvåldtäkt men ändå lyftes fram i Expressen samtidigt som tidningen valde att mörka den fruktansvärt blodiga våldtäkthan deltagit i på samma vis som medierna mörklagt invandrares sexualbrott i årtionden. Systematisk har allt som sagts kring sexualbrott plockats ner.

Det handlar om att det är personligt för vita män med makt. De har skyddat sina förövare sedan den vita mannen blev en maktfråga och fortsätter att göra det. Aschberg har t.ex medverkat i mörkläggningen av invandrare som är rasister och kvinnohatare på nätet. När jag blev medlem så skickade flera bilder till mig så de hade inte varit svårt för "grävande journalister" att hitta invandrare som systematiskt näthatar. Aschberg hade förövrigt en liknande grupp som Dumpen men med fokus på andra saker de skrev som han utan problem hängde ut. Varför? För att andra vita män med makt satte reglerna för honom.

Så högt som Bodström suttit, kommer man inte utan kontakter. Detsamma gäller de andra miljonärna men det kräver lojalitet samt att man rättar sig i ledet.

Män med makt, städar efter andra män.

Jag saknar helt makt men jag swishade idag en peng för en blombukett just för att jag hellre gör det idag än skickar blombud om Sara skulle avlida i sin cancer. För rätt och fel, det är olika regler för olika människor tydligen.
Senast redigerad av BestTransport 2025-01-24 kl. 23:01.
Citera
2025-01-24, 22:59
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Barnporr-producenten Sara kommer få ett helvete.

Hon har sagt att det är taget ur luften! Sanningen som kom fram idag på deras facebook golvar anklagelserna.
Citera
2025-01-24, 23:01
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Det var någon gädda som hade någon termosliknande vibrator som han trädde över sin ståtliga metmask och ylade "olivia" högt. Detta sände han ut till fiskaren. Han var tydligen väldigt förmögen (eller hans familj var). Ägde någon rörfirma. Fast det är ett longshot. Det är helt som så att gäddtrion har orsakat sitt egna fall.
Jaja. Den multikorte (men ganska snabbe) och småtjocke Flesh Lightyear, ja!
Citat:
Ursprungligen postat av HallonAppleR
Mitt exempel utgår alltså från att man i fallet skulle vara helt oskyldig

Det blir ju svårt om det inte är du själv som chattat. Vilket var hela min poäng. Dom har en del gäddor som aldrig varit på möten, dvs någon annan person kan isåfall bara ha använt deras bilder/selfies, vad de nu råkar ha tillgång till.
Ok. Då förstår jag situationen.

Man får ju också tänka på alla de som blivit uthängda bara för att de varit på fel plats vid fel tidpunkt. Det typiska exemplet är ju när S*ra och Paddan står och hänger utanför någon Ica Maxi och sen går fram till första bästa bil som står på tomgång och börjar filma och banka på rutan. Den inte ont anande chauffören blir såklart fundersam och gasar därifrån. Men det skulle han inte gjort, för timmar senare så dyker hans porträtt upp på Dumpen. Så kan det gå i dagens Sverige när man skall ut och handla.

Enligt många dumplings bör man istället för att sticka därifrån stanna kvar, ta emot ett visitkort, bevisa för en påtänd Putte att man inte är samma person som någon AI-genererad bild han visar upp på sin telefon (utan kuklås) samt helst följa med honom till polisen för någon slags identitetskapningsutredning som han vill bedriva.
Citera
2025-01-24, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrComfort
Du trollar, va? Snart har Dumpen laddat om, jo, tjena!

Ja det är något sådant. Dom där ramsorna som den användaren har kläckt ur sig historiskt sett i tråden är något inte ens en åkersork skulle kunna komma upp med. Fast det verkar som tungan slant rejält denna gång. Uppenbarligen verkar kassören "Åsa" vara redigt insyltad i denna gäddfärs. Det är rätt lätt att se vilka som är mer involverade än andra såhär när skeppet har börjat ta in massa vatten.
Citera
2025-01-24, 23:06
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Hon har sagt att det är taget ur luften! Sanningen som kom fram idag på deras facebook golvar anklagelserna.

Nej du, det finns mer bakom kulisserna än vad Sara vill påskina och ens själv vet om. Finns så mycket dynga, du skulle bara vet.
Senast redigerad av DrComfort 2025-01-24 kl. 23:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in