2025-01-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linglong123
Positivt överraskad av ”supremes” red meang da. Testade den för några månader sen och kände ingenting. Nu är jag mjuk i både kropp och skallen. 25 min sedan jag tog de. Kul när det faktiskt funkar, tycker deras green meang da fallit av lite senaste gångerna jag beställt.

Från en sak till en annan. Jag slogs av en tanke förut om det går att röka Kratom, gjorde en snabb googling och det verkar som att de funkar? Är det någon som testat eller har tankar kring det?

Ja men du får röka enormt mycket isf.
Citera
2025-01-21, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Ja men du får röka enormt mycket isf.

Haha ja, kan tänka mig det. Såg även att man kunde snorta det. Och jag rös bara av tanken. Behöva dra i sig flera gram i snoken måste vara riktigt obehagligt och äckligt.

Nån sjuk som har testat? Eller ännu bättre, har vi någon försökskanin?
Citera
2025-01-21, 14:16
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PumpDump2
Det är precis som när man var 17-19 år och skulle köpa dödsknark ifrån den lokala turken.

Det utlovades alltid dunder men 9/10 av gångerna fick man kamelbajs.

Dom få gångerna man verkligen fick dunder glömmer man dock aldrig.
Själv fick jag en liten påse salt när jag skulle köpa tjack på fyllan, sved ordentligt i näsan.

En annan gång skulle jag köpa fin-affe men fick vidrigt starkt Meth och var vaken en vecka och fick psykos så det kan vara hit and miss när man handlar på gatan.

Kratom kan man iallafall köpa på nätet av hyfsat betrodda shopar så man slipper dom värsta blåsningarna och det bästa är att samtliga shoppar jag handlat av skickat kratomet samma dag och jag fått det i brevlådan dagen efter, mycket skönt att kunna lita på att man inte behöver träffa skumma babbar på stan för att få tag i det man behöver.
Citera
2025-01-21, 15:57
Avslutad
Finns det några husmorsknep för att förstärka Kratomens effekt?
Citera
2025-01-21, 17:51
Medlem
Citat:
Citronsaft eller äppelcidervinäger: Blanda kratom med citronsaft eller äppelcidervinäger. Syran kan hjälpa till att bryta ner alkaloiderna i kratom, vilket kan öka absorptionen.

Tycker kratom som säljs i sverige idag är svagare än för 5år sedan.. kliar inte ens på kroppen som det allid gjorde tidigare opiater har ju en sådan bi effekt.
Men vet någon om bra kratom och vart tipsa gärna.
Citera
2025-01-21, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Citronsaft eller äppelcidervinäger: Blanda kratom med citronsaft eller äppelcidervinäger. Syran kan hjälpa till att bryta ner alkaloiderna i kratom, vilket kan öka absorptionen.

Tycker kratom som säljs i sverige idag är svagare än för 5år sedan.. kliar inte ens på kroppen som det allid gjorde tidigare opiater har ju en sådan bi effekt.

Tack för tipset!

Jag har endast brukat det i några månader. Men det är tråkigt att det är så himla varierande i kvalitet.
Citera
2025-01-22, 13:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PumpDump2
Senaste jag köpte därifrån va riktig skit. Men vill inte smutskasta en shop pga endast en dålig erfarenhet heller..

Vill ha man kvalité är det utrikes som gäller tror jag tyvärr.

Kratom E**** vart jag relativt nöjd med nu senast i alla fall.

Har du testat Kratom ifrån andra källor än SS någon gång? Det är skillnad på Kratom som ”fungerar”, och på Kratom som faktiskt är bra på riktigt.

Bra Kratom är ganska nära opium i sin effekt. Ruset brukar verka längre också om det är av bättre kvalité.
Nej, aldrig provat Kratom från någon annan.
Du har en poäng där iaf, jag har inget att jämföra med.
Opium-effelten du beskriver kan jag känna om jag inte har tagit på några veckor och tar en större dos men det är ingen effekt jag strävar efter. Min sweetspot är 3 gram, det ger mig en humörboost och en lite avslappning.
Citera
2025-01-22, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Nej, aldrig provat Kratom från någon annan.
Du har en poäng där iaf, jag har inget att jämföra med.
Opium-effelten du beskriver kan jag känna om jag inte har tagit på några veckor och tar en större dos men det är ingen effekt jag strävar efter. Min sweetspot är 3 gram, det ger mig en humörboost och en lite avslappning.
Ja nej SS har oftast inte så jätte bra kratom. Men tur ialf att dom har nöjda stamkunder..
Senast redigerad av PumpDump2 2025-01-22 kl. 23:41.
Citera
2025-01-24, 01:02
Medlem
Citat:

Ta Kratomet på tom mage och håll ett högt vätskeintag. Grapefrukt, Magnesium biglycinate, cucurmin, koffein, kamomill-te. Phenibut+kratom boostar varandra med
Citera
2025-01-24, 03:54
Medlem
Citat:

Jajjemän! Värm lite vatten, inte så det kokar men ändå är varmt. Häll i det med kratomet och veva runt i minst 5 minuter. Citron som någon skriv här med kan du lägga i då det är syralösligt. Theralen kan ge det extra effekt, men då kan du bli av med klådan. Borde funka med atarax också.

Ta det på tom mage, vänta tjugo minuter och käka lite fettig mat efter det. En kopp kaffe bostar i rejält när du tar det samtidigt som du dricker kratomet. Du kan slänga ner kratomet rätt ner i kaffet, blir bäst effekt. Nikotin boostar med.
Citera
2025-01-24, 16:01
Medlem
https://www.folkhalsomyndigheten.se/nyheter-och-press/nyhetsarkiv/2025/januari/forslag-att-kratom-klassificeras-som-narkotika/

Passa på beställa innan det försvinner från detta avlånga idiot land
Citera
2025-01-24, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue

Klart kratomet kan ha blivit sämre..det var redan rätt dåligt generellt för 5 år sedan. Det kan oxå vara att du byggt upp lite tolerans...eller båda två. För 10 år sedan var kratomet från andra länder av grym kvalité. Tror det handlar om o hitta någon vendor med bra kvalité. Det finns garanterat, håller själv inte på med kratom sedan några år. Det är lite "Risky" o beställa från andra länder, blev av med många kilon av tullverket förut. Mitt tips är väll o leta inom EU, inget högrisk land och göra research så lär du hitta det. Dem Svenska sidorna är enbart ute efter o tjäna så mkt pengar som det bara går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in