2025-01-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Nej, just det…

Dumpen ljuger inte. De berättar bara inte hela sanningen?

Got it. 😁

Dom kan såklart inte gå ut med sånt som kan försvåra sitt arbete
Citera
2025-01-24, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Börje 58 kan absolut riskera grooma lina 14 och få henne att skicka nakenbilder och ställa till ett riktigt helvete
Utnyttjande av barn för sexuell posering är inget som enbart sker i fantasin utan det anmäls tusentals fall varje år

Det är korrekt uppfattat Bertan. Detta sker inte bara i fantasin utan även på Dumpen Media's huvudkontor har vi fått veta i dagarna. Tur för DaddyPutte att han knappt vet hur man startar någon teknisk pryl senare än en VHS spelare. Otroligt att han på något sätt lyckats undkomma polisens BPradar i detta fall.
Citera
2025-01-24, 14:58
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Såg precis senaste dumpenunderhållningen där dom för en gångs skull fått tag i riktig fullblodspedofil. Jag kan inte låta bli att undra hur hans ev fortsatt jagande av barn att förgripa sig på påverkas av att nu bli kändis.

Jag har extremt svårt att se att det skulle avhålla honom från att inte ta upp jakten igen. Jag tror nog att dessa individer är svåra om de ens är möjliga att bota, men nu är skadan skedd, oavsett om han redan hunnit skada ett barn eller inte. Nu när han är kändis är nog hans möjligheter att ta anvisar väldigt små, det hat och förakt de flesta förståeligt känner inför den här typen av människor är enormt och med det hämtades över en är man nog inte kapabel till tänka speciellt konstruktivt. Det är typ kört, så skulle jag känna iaf.

Om dumpen istället att konfronterat honom men INTE avslöjat hans ansikte, och längden identitet, hade det kunnat finnas en liten chans att peddot kanske kunnat finna motivation att söka sig till rätt vård för att få rätt verktyg för att skydda sig själv, anhöriga och framförallt barn från hans drift.

Jag tror människor i hans sits söker efter förlåtelse efter en sån här grej och var kan man få det i hans fall? Jo kanske finns tröst och förståelse i vissa grupper på darknet, där han kan få en virtuell klapp på axeln och bekräftelse på att hans drift inte alls är nåt konstigt eller skadligt för nån annan.

Härligt Dumpen!
Citera
2025-01-24, 14:58
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestTransport
Du inser inte att jag knappast tar åt mig av att "du påstår att det hänt för mycket saker för att det ska vara sant" och sedan inbillar sig att jag då ska mena att du i själva verket är den som har rätt och att män egentligen är bra och det visar de som påstår att framförallt ni män som menar att vittnesmålen är "fantastiska" för att egentligenfinns inte det så mycket män som otroligtmångakan berätta om.

Han var en pedofil som öppet härjade i åratal innan han åkte fast för våldtäkt mot barn. På grund av människor som dig tilläts han fortgå istället för att sådana som du agerar eftersom det är "fantastiskt" overkligt att det uppenbara existerar

Sinnessjukt att hävda att på grund av människor som mig så kunde han fortsätta förgripa sig på barn.

Hur fan menar du då?
Citera
2025-01-24, 14:59
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Såg precis senaste dumpenunderhållningen där dom för en gångs skull fått tag i riktig fullblodspedofil. Jag kan inte låta bli att undra hur hans ev fortsatt jagande av barn att förgripa sig på påverkas av att nu bli kändis.

Jag har extremt svårt att se att det skulle avhålla honom från att inte ta upp jakten igen. Jag tror nog att dessa individer är svåra om de ens är möjliga att bota, men nu är skadan skedd, oavsett om han redan hunnit skada ett barn eller inte. Nu när han är kändis är nog hans möjligheter att ta anvisar väldigt små, det hat och förakt de flesta förståeligt känner inför den här typen av människor är enormt och med det hängande över en är man nog inte kapabel till tänka speciellt konstruktivt. Det är typ kört, så skulle jag känna iaf.

Om dumpen istället att konfronterat honom men INTE avslöjat hans ansikte, och längden identitet, hade det kunnat finnas en liten chans att peddot kanske kunnat finna motivation att söka sig till rätt vård för att få rätt verktyg för att skydda sig själv, anhöriga och framförallt barn från hans drift.

Jag tror människor i hans sits söker efter förlåtelse efter en sån här grej och var kan man få det i hans fall? Jo kanske finns tröst och förståelse i vissa grupper på darknet, där han kan få en virtuell klapp på axeln och bekräftelse på att hans drift inte alls är nåt konstigt eller skadligt för nån annan.

Härligt Dumpen!
Citera
2025-01-24, 15:00
Medlem
Gorillabass avatar
Är detta något Dumpen kan fällas för eller faller Dumpens metoder något annat?

Vad händer om man låtsas vara någon annan?

Brottet olovlig identitetsanvändning innebär att någon olovligen använder annans identitetsuppgifter och utger sig för att vara den personen och därigenom orsakar skada eller olägenhet. Det kan ge böter eller fängelse i högst 2 år beroende på hur grovt brottet är.
Citera
2025-01-24, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Jaa just det. Stella. Hon verkar så mysig.

Ja Stella är riktigt jävla het i dessa läderbrallor men det blev lite fel när hon skulle lära Sara tala som en terapeut. Sara var extremt sugen på att börja praktisera sina nyinlärda akedemiska begrepp men det blev tyvärr magplask. Det var ett gulligt försök. Nakenbadaren i Varberg #263 så får vi se Sara praoa som psykolog. Herregud vad pinsamt men Sara hade i all fall vett och lade ner den karriären och det är vi väldigt tacksamma för. Hon drog väl iofs den där jävla Processtrappan för Hank men det gick åt helve det med
Citera
2025-01-24, 15:02
Medlem
Citat:
Börje 58 kan absolut riskera grooma lina 14 och få henne att skicka nakenbilder och ställa till ett riktigt helvete
Utnyttjande av barn för sexuell posering är inget som enbart sker i fantasin utan det anmäls tusentals fall varje år

Grooma ja. Har jag alltid sagt nmed bilder på unga killar.Fruktansvärt och vidrigt som ofta slutar i upptrappning med ännu mer avancerade bilder /videos eller hot om våld. Borde vara långa fängelsestraff för detta. Dock är det fortfarande orealistiskt med träff random Börje 58 och Lina 14.
Det enda dumpen visar. Jag hade föredragit att de visat verkligheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Sinnessjukt att hävda att på grund av människor som mig så kunde han fortsätta förgripa sig på barn.

Hur fan menar du då?
Din omedelbara reaktion är att angripa mig som icke trovärdig och du är definitivt i det skyldig till att det finns så många förövare som är fria. Du samarbetar med dem om att påstå att vem som än berättar, måste ljuga, och ger dem därmed ett alibi i form av att genast påstå att det är personen som upplevt eller utsatts för något, som ljuger.

Om människor som dig höll käften skulle inte samhällets sexualförbrytare veta att ni backar dem så fort någon berättar om något någon av dem gjort.

Du är uppbackningen de känner sig trygga med.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BestTransport
Hon är inte "uthängd" utan rättsväsendet som inte jagar sexualförbrytare tillräckligt mycket har valt att försöka få fast henne.

Rättsväsendet sköter sig bra. Igår läste jag om nån kvinnlig pedofil. Sara eller nåt hette hon.

Heja rättsväsendet!
Citera
2025-01-24, 15:03
Medlem
Citat:
Varför fortsätter du med detta trams?

Du vet att alla är oskyldiga tills motsatsen bevisas i en domstol och det gäller inte bara i Sverige

Det är en liten "twist" i det uttrycket: "Alla skall betraktas som oskyldiga tills motsatsen har bevisats i domstol".
Citera
2025-01-24, 15:06
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Dom må riskera göra sig skyldiga till förtal men av vad jag sett så är det inget dom säger som tyder på att dom skulle ljuga, möjligen att dom inte berättar hela sanningen ibland men det är ingen lögn

Älskar att du helt plötsligt blivit intresserad av förtalsparagrafen.

Herregud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in