2025-01-24, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Motvikt slätade mest över det hela.

Motvikt verkar benägen att följa med det sjunkande skeppet tillsammans med Anjo.

Förmodligen har Anjo lovat honom guld och gröna skogar, om de samarbetar, till den milt retarderade Motvikt. Det är komiskt hur dessa pajaser ser sig själva som någon slags "journalister". Anjo tror han är Janne Josefsson och det skulle inte förvåna mig om Motvikt tror att han är Sveriges svar på Joe Rogan.
Citera
2025-01-24, 06:48
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Mmm, men din jämförelse mellan Pokimane och Linnea haltar lite - Pokimane var/är en oerhört inlytelserik content-creator: därför såg sig YT tvungen att agera. Linnea är helt ensam och helt utan makt, ett perfekt offer för Anjos vansinniga chauvinism. Anjo skulle aldrig riskera att mobba en mäktig person på YT - för trots Anjos begränsade begåvning förstår han att det då är kört för hans kanal.

Lätta, maktlösa och förvirrade offer är Anjos preferens. Feg som han är.

Ja det är väl så youtube jobbar.

Vi får hoppas att Aron Flam gästar Anjo, för Aron Flam hänger ju med judar som är hatiska mot palestinier: https://youtu.be/HZLwU_DFZ20?si=5u6qdOrt6vrYhWkb&t=8439

Jag gillar Skilleras, han gör det som Anjo inte klarar av, han googlar och kollar upp vad som sägs.

Om Aron Flam gästar Anjo och sprider lite anti-palestinier-propaganda så kan han få en till varning så att han hänger så löst som möjligt. Det håller jag tummarna för.
Senast redigerad av DonFoldit 2025-01-24 kl. 07:13.
Citera
2025-01-24, 07:32
Avslutad
Citat:
Den fråga alla som lyssnar borde ställa till Motvikt är: när har Motvikt någonsin skarpt kritiserat Anjo? Motvikt vill uppenbarligen enbart vara en Motvikt till alla - förutom till Anjo.

Motvikt är en hycklare och en nyttig idiot till Anjos antisemitism och förtalsvideor.

Den grånande fjanten Motvikt gjorde en video riktad till föräldrar om hur farliga Chrippa och Linnea är för barn att se på. Men inte ett pip om att bästa kompisen Anjo lät en nazist sprida sin dynga fritt i 2 timmar.

Jag tror Per Öberg och Kinesen är mer farliga för barn än Linnea. Dom spelar inte ens i samma division.

Motvikt är en patetisk hycklare. Men hans tid kommer också. Dom ska alla falla. Tiden är snart förbi för Youtube att vara nån form av laglös förtals-lekstuga för förvuxna småpojkar.
Citera
2025-01-24, 08:36
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Eftersom Motvikt försökte ursäkta Anjos video blir den logiska frågan: Har Motvikt någonsin ens övergivit de nazistiska åsikter han "tidigare" hyste?

Det har jag helt missat, senaste jag såg var videon om att snacka med ungarna om vad de ser på nätet. Om det inte kommer en video till om att man borde snacka med dem om antisemitiska konspirationsteorier ganska jävla snart ser det rätt illa ut ja. Obehagligt om det ses som viktigare att hålla sig vän med Anjo.
Citera
2025-01-24, 08:38
Avslutad
Anjo har verkligen lindat sina undersåtar runt lillfingret.

Inte ens Rask törs kommentera Anjos nazism.
Rask ser ju ut som en homoerotisk kuplettsångerska från mellankrigstidens pedofildominerade Berlin och skulle satts på läger med en rosa lapp på bröstet om Anjos kompisar fick bestämma.
Citera
2025-01-24, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Lite kul att lokal kritiserat anjo för att göra det han brukade göra. Ha en gäst som satt och snackade medan lokal satt och nickade med, tänker på Olof k.

Förstod inte alls varför Anjo valde att ha med Pär Öberg på kanalen. Leo var iofs den som snackade mest dynga och Pär höll mest med, fullt medveten om att vissa saker bör man inte säga öppet på en plattform som youtube.

Google äger YouTube och Google ägs utav ett företag som heter Alphabet.

Alphabet grundades av två judar...

Det som är mycket kul var att se att Anjos allmänbildning är lika med 0.

Sen att han lånade ut sin stora mediaverksamhet till ett 2 timmars långt nazi propaganda samtalet fattar han inte, han tror dom diskuterade banker och att han försökte diskutera lite invandring på slutet.

Enligt mina teorier så var det verkliga Anjo vi fick se nu, en liten osäker student som inte fattar eller förstår något alls av samhället.

Att han är så självsäker när han skall mobba och trycka ner folk är för att den lilla studenten är duktig på att vara ett svin, och att trycka ner och förminska någon baserat ett SMS eller liknande.
Citera
2025-01-24, 09:30
Medlem
DonFoldits avatar
Anjo - Glimrande Hycklare (Rask Disstrack) https://www.youtube.com/watch?v=mVu0QOwTHEY
Citera
2025-01-24, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det som är mycket kul var att se att Anjos allmänbildning är lika med 0.

Sen att han lånade ut sin stora mediaverksamhet till ett 2 timmars långt nazi propaganda samtalet fattar han inte, han tror dom diskuterade banker och att han försökte diskutera lite invandring på slutet.

Enligt mina teorier så var det verkliga Anjo vi fick se nu, en liten osäker student som inte fattar eller förstår något alls av samhället.

Att han är så självsäker när han skall mobba och trycka ner folk är för att den lilla studenten är duktig på att vara ett svin, och att trycka ner och förminska någon baserat ett SMS eller liknande.

Du förminskar Anjos slughet. Anledningen till att Anjo är självsäker när han hånar, mobbar och trycker ner folk är för att han ger sig endast på maktlösa, svaga personer som är fullt upptagna med sina egna problem. Anjos offer har inte resurser att slå tillbaka mot hans förtal.

Men när Anjo, förmodligen inspirerad av sin far, gav sig på en hel folkgrupp - som visserligen är i minoritet i Sverige - vilken besitter en betydligt mer robust förmåga att ifrågasätta hans vansinnigheter, tog han sig vatten över huvudet.

Det hade Anjo inte räknat med. Han känner sig nog ganska vilsen just nu. " Vadå?! Får jag inte mobba och förtala vem jag vill? Jag är "fucking Anjo!" "
Senast redigerad av Pippi64 2025-01-24 kl. 09:39.
Citera
2025-01-24, 10:00
Avslutad
Citat:
Du förminskar Anjos slughet. Anledningen till att Anjo är självsäker när han hånar, mobbar och trycker ner folk är för att han ger sig endast på maktlösa, svaga personer som är fullt upptagna med sina egna problem. Anjos offer har inte resurser att slå tillbaka mot hans förtal.

Men när Anjo, förmodligen inspirerad av sin far, gav sig på en hel folkgrupp - som visserligen är i minoritet i Sverige - vilken besitter en betydligt mer robust förmåga att ifrågasätta hans vansinnigheter, tog han sig vatten över huvudet.

Det hade Anjo inte räknat med. Han känner sig nog ganska vilsen just nu. " Vadå?! Får jag inte mobba och förtala vem jag vill? Jag är "fucking Anjo!" "

Ett annat mongofetto gav sig i strid med Israel en gång i tiden och han fick en sten slungad i skallen.

Tzahal, Tzahal!

Anjo har öppnat Pandoras ask.
Citera
2025-01-24, 12:06
Medlem
Helt klart en mobbare av rang.

Hur kan Youtube tillåta detta?
Citera
2025-01-24, 12:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Helt klart en mobbare av rang.

Hur kan Youtube tillåta detta?

Kan säga att det kommer mer om detta. Google Sverige har flera förfrågningar på sig nu och dom kommer mer eller mindre tvingas börja granska förtalskanalerna.
Google Sverige är PK men blundar för en del saker.

Men vid antisemitism går gränsen och det här kommer leda till att Anjos övriga skit kommer granskas. Tex när han mobbar den schizofrena Emelie Bumbi eller spelar upp smyginspelade samtal från soc och därmed bryter sekretessen i socialtjänstlagen. Finns massor skit.
Hans kanal kommer försvinna. Jag är 100% säker på det.
Och då kommer Motvikt och dom andra töntarna bli rädda och börja plocka ned sitt skit självmant om inte Google Sveriges PK-avdelning hinner före.

Alla anmälningar ni vanlisar skickar hamnar i Indien. Dom läses knappt. Skriver ni på svenska så maskinöversätts dom till det språk som operatören i supportlinje 1 pratar. Ingen bryr sig knappt alltså.
Det krävs mediauppmärksamhet och att journalister börjar pressa Google Sverige. Då händer det saker.
Citera
2025-01-24, 12:47
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenfitta
Kan säga att det kommer mer om detta. Google Sverige har flera förfrågningar på sig nu och dom kommer mer eller mindre tvingas börja granska förtalskanalerna.
Google Sverige är PK men blundar för en del saker.

Men vid antisemitism går gränsen och det här kommer leda till att Anjos övriga skit kommer granskas. Tex när han mobbar den schizofrena Emelie Bumbi eller spelar upp smyginspelade samtal från soc och därmed bryter sekretessen i socialtjänstlagen. Finns massor skit.
Hans kanal kommer försvinna. Jag är 100% säker på det.
Och då kommer Motvikt och dom andra töntarna bli rädda och börja plocka ned sitt skit självmant om inte Google Sveriges PK-avdelning hinner före.

Alla anmälningar ni vanlisar skickar hamnar i Indien. Dom läses knappt. Skriver ni på svenska så maskinöversätts dom till det språk som operatören i supportlinje 1 pratar. Ingen bryr sig knappt alltså.
Det krävs mediauppmärksamhet och att journalister börjar pressa Google Sverige. Då händer det saker.

Ok. Det är uppfattat! 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in