Citat:
Ursprungligen postat av
Sumuk20
Ja det är svårt att ta in att en gubbe på 46 år gör videos om Chrippa och Linnea.
haha ja det är heeeelt galet. Min far är bara några år äldre än Motvikt men det är som att dessa två män lever i olika galaxer. Jag tror inte ens farsan vet vilka Jocke och Jonna är.
Men Motvikts jävla förklaringar är ju så tappade. Han förklarar sina Linnea-videos med att han vill få "unga människor att ändra livsstil". Alltså att småflickor ska bli mindre fascinerade av smink typ. Och mer fascinerade av Daniel.
Daniel påstår att han ser massor med barn som älskar Chrippa och Linnea.
Daniel tycks finnas där barnen finns. Men inte jag. För jag ser inga barn som diggar Chrippa och Linnea. Ser mest gamla kärringar och högerextrema incels i kommentarsfälten.
Sen tycker jag den där 46-åringen ska ge fullständigt fan i vad 12-åriga flickor har för intressen. Vill dom kolla när Linnea fixar håret så låt dom göra det.
Det 12-åringarna bör hålla sig borta ifrån är Nazi-Anjo, Rask,Vad är problemet och Motvikts skrynkliga pung.
Barnen är inte dumma i huvet. Dom ser Chrippa, Linnea mfl som karaktärer i en bisarr dokusåpa och dom kommer inte börja koka kaniner pga Linnea.
Det är betydligt värre med 2 timmars reklam om att utrota ett helt folkslag.
Han är helt tappad denna motvikt. "Barnens trollkarl" borde lägga en rökpuff och försvinna från scenen för gott och ägna sig åt svettiga löparskor.