2025-01-24, 06:30
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snake65
Hela världen? Jag tror att du ljuger med detta uttalandet, jisses

Alla har väl insett mer eller mindre att Ukraina och ukrainska soldater har används som proxy mot Ryssland. Men du biter dig fast?
Citera
2025-01-24, 12:52
Medlem
snake65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Alla har väl insett mer eller mindre att Ukraina och ukrainska soldater har används som proxy mot Ryssland. Men du biter dig fast?
Men för fan VAD ska Ukraina göra ? lägga sig ner och låta ryzz jävlarna invadera och mörda och våldta sina kvinnor och barn, Nej det enda rätta är att ryzzland drar sig tillbaka till sin egen skit land Och betalar krigsskadestånd till Ukraina
Citera
2025-01-24, 13:16
Medlem
Citat:
Men för fan VAD ska Ukraina göra ? lägga sig ner och låta ryzz jävlarna invadera och mörda och våldta sina kvinnor och barn, Nej det enda rätta är att ryzzland drar sig tillbaka till sin egen skit land Och betalar krigsskadestånd till Ukraina
Ryzzdjuren tycker alltid det är den angripnes fel när de blir attackerade av Ryzzhelvetet.
Även efter Vinterkriget var det ryzzdjävulens narrativ som deras medlöpare och kommunister upprepade.
Citera
2025-01-24, 21:04
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:

Det är ju precis det jag säger. Ukrainarna utnyttjas av usa/Nato för att försöka försvaga ryssen. Ukrainarna är blåst hur som. Att få slut på kriget snabbt är bäst.
Citera
2025-01-25, 07:17
Medlem
snake65s avatar
Citat:
Det är ju precis det jag säger. Ukrainarna utnyttjas av usa/Nato för att försöka försvaga ryssen. Ukrainarna är blåst hur som. Att få slut på kriget snabbt är bäst.
Vad fan har us/Nato att göra med psykotiska putin imperium drömmar? 100 procent av skulden ligger hos Putin och ryzzland INGEN annan!
Citera
2025-01-25, 07:58
Medlem
Ända sedan kriget började, ja redan 2014 men speciellt 2022 så har det bara varit en enda person som haft makten att avsluta kriget.

Det är Putin.

Tror inte ens rysstrollen säger emot mig.
Citera
2025-01-26, 08:11
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Vad fan har us/Nato att göra med psykotiska putin imperium drömmar? 100 procent av skulden ligger hos Putin och ryzzland INGEN annan!

Really? Fortfarande?
Citera
2025-01-26, 08:36
Medlem
snake65s avatar
Citat:
Really? Fortfarande?
Jadå min övertygelse, förstår inte vad du menar att dom flesta tycker att det är ett proxy krig, det är bara ett land som har invandrat ett fredligt suveränt grannland, och det landet som bär ansvaret heter ryzzland, punkt slut
Citera
2025-01-26, 08:40
Medlem
Pilla74s avatar
[quote=snake65|90816354]Jadå min övertygelse, förstår inte vad du menar att dom flesta tycker att det är ett proxy krig, det är bara ett land som har invandrat ett fredligt suveränt grannland, och det landet som bär ansvaret heter ryzzland, punkt slut[/QU

Nej så är det ju inte. Och jag tror du trollar.
Citera
2025-01-26, 12:14
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Nej så är det ju inte. Och jag tror du trollar.

Du lever i något slags tro att Ryssland inte invaderade Ukraina? Är du knäpp?
Senast redigerad av Clay Allison 2025-01-26 kl. 12:18.
Citera
2025-01-26, 12:28
Medlem
Ärligt, man bygger sin verklighet på väldigt lös grund om man förnekar att Ryssland attackerade Ukraina. Hela ens tankevärld blir fel om man inte accepterar denna sanning.

För allting blir fel om man försöker att förklara eller förstå allt annat som händer, det går helt enkelt inte. Försök att förstå att vissa saker kan man inte ljuga om utan att det bara blir löjligt.
Citera
2025-01-26, 13:40
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du lever i något slags tro att Ryssland inte invaderade Ukraina? Är du knäpp?

Du verkar leva i förnekelsen att det skedde av en slump?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in