2025-01-23, 12:38
Medlem
Någon annan shop bortsett från lillaskafferiet som är grön?
Citera
2025-01-23, 15:59
Medlem
Vart kan man köpa sarms, någon som vet någon bra sida?
Citera
2025-01-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BB_
En som ej får nämnas som har Alpha-Pharma samt Evo som har Balkan Pharma

Grymt, tackar!
Citera
2025-01-23, 20:32
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Har du testat oljan? PiP? Aldrig hört om den sidan tidigare

Det är konstigt. För det har varnats för den sidan i den här tråden. Till och med betalats för och varna för den sidan. Precis som det betalats för och gröna sidan. Lägg till .com efter Vikingroids. Då kommer resultat upp för Vikingroids.com.

Ni som har nya konton. Ni får väl inte PM med erbjudande om pengar/bitcoin för och gröna eller röda säljare? Men det händer faktiskt dom som har äldre konton. Gick ut ett öppet erbjudande om betalning för och varna för Vikingroids.com. På en stort AAS forum. Klart att någon då kan betala för en gröning. Och "glömma" .com. Då har du ju aldrig hört talas om sidan.
Citera
2025-01-23, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Det är konstigt. För det har varnats för den sidan i den här tråden. Till och med betalats för och varna för den sidan. Precis som det betalats för och gröna sidan. Lägg till .com efter Vikingroids. Då kommer resultat upp för Vikingroids.com.

Ni som har nya konton. Ni får väl inte PM med erbjudande om pengar/bitcoin för och gröna eller röda säljare? Men det händer faktiskt dom som har äldre konton. Gick ut ett öppet erbjudande om betalning för och varna för Vikingroids.com. På en stort AAS forum. Klart att någon då kan betala för en gröning. Och "glömma" .com. Då har du ju aldrig hört talas om sidan.

Är fan dags att hitta på ett system som inte gynnar de som köper gröningar samt promotar scamsidor.

Ot. är det någon som har koll på Fulmen pharma? Skrivit både ock i tråden men jag misstänker att det finns en agenda bakom så litar inte ett dugg på detta - kan likväl ha en fungerande shop med ok grejor. Är sugen på att beställa då de har både HCG samt Semaglutid. Vore kul med input från någon om detta.
Citera
2025-01-23, 20:54
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Är fan dags att hitta på ett system som inte gynnar de som köper gröningar samt promotar scamsidor.

Ot. är det någon som har koll på Fulmen pharma? Skrivit både ock i tråden men jag misstänker att det finns en agenda bakom så litar inte ett dugg på detta - kan likväl ha en fungerande shop med ok grejor. Är sugen på att beställa då de har både HCG samt Semaglutid. Vore kul med input från någon om detta.

Fulmen Pharma är osäkert. Tycker dom påminner om gamla Svea. Något Elit Sponsor Säljare på HB har gemensamt är det är jävligt osäker kvalité på grejerna och att man ens ska få det man beställt. Finns en bra gammal säljare i Elit. En kunglig säljare kan man väl skriva? Då kanske vissa fattar?

Jag skulle, om jag skulle köpa något över internet. Så skulle jag köpa från Evostrength. Premium Sponsor Säljare på HB. Och då BARA Balkan Pharma grejer.
Citera
2025-01-23, 21:37
Medlem
Citat:
Fulmen Pharma är osäkert. Tycker dom påminner om gamla Svea. Något Elit Sponsor Säljare på HB har gemensamt är det är jävligt osäker kvalité på grejerna och att man ens ska få det man beställt. Finns en bra gammal säljare i Elit. En kunglig säljare kan man väl skriva? Då kanske vissa fattar?

Jag skulle, om jag skulle köpa något över internet. Så skulle jag köpa från Evostrength. Premium uSponsor Säljare på HB. Och då BARA Balkan Pharma grejer.

Kul att du skriver det, för jag fastnade också just för denna shop och gjorde min första beställning därifrån nyss.

Stod mellan dom och apotekshuset.

Handlade live av LS förut men uppfattade det som att det är något strul på gång där, dom erbjöd heller inte live längre och fick ett litet konstigt svar av ”ägaren”.

Uppdaterar hur Evo beställningen går, EQ är det som står på schemat och jag är grymt taggad för kommande gains
Citera
2025-01-23, 23:02
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BB_
En som ej får nämnas som har Alpha-Pharma samt Evo som har Balkan Pharma
varför får det inte nämnas?
Citera
2025-01-23, 23:14
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:

Jag skulle, om jag skulle köpa något över internet. Så skulle jag köpa från Evostrength. Premium Sponsor Säljare på HB. Och då BARA Balkan Pharma grejer.
Jaha då vet vi du jobbar på Evostrength och är ifrån balkan , tack för hjälpen men du är inte direkt övertygande.
Citera
2025-01-23, 23:45
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jaha då vet vi du jobbar på Evostrength och är ifrån balkan , tack för hjälpen men du är inte direkt övertygande.

Ok att någon kan tro att jag har något med Evostrength och göra. Alltså att jag är fått betalt för och skriva det jag skrev. Speciellt efter vad jag skrev om att det kan erbjudas pengar för och gröna shoppar. Men att jag även ska vara från Balkan? Det vet du? Eller du? Ni vet. Är ni flera? Eller menar du att hela Flashback nu vet att jag är från Balkan? Så illa är det faktiskt inte. Alltså jag är inte moldavier. Och jag har inte fått några pengar för det jag skrev heller.

Varför skrev du att jag var från Balkan? Du borde nöjt dig med att anklaga mig för jobba Evostrength.
Citera
2025-01-23, 23:53
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
varför får det inte nämnas?

Om du läser moderatormeddelandet ovanför "Svara på ämne" innan du postar så kommer du veta varför. Gäller och läsa det finstilta ibland. I det här fallet så är det inte så finstilt. Mer fetstilt.
Citera
2025-01-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless

Jag är säkert naïv, men brukar lita på de som hängt här ett tag och grönat många olika shopar genom åren. Tittar mestadels på gröningar i säljtrådar på brädor som HB och BM och inte här då det tyvärr ofta dyker upp nya användare som plötsligt grönar shopar som bara har hemsidor som sedan visar sig vara scam.
Angående HCG kan jag rekommendera exoshopen som jag tror även har sermaglutid?
Grönaste shoppen jag handlat av senaste åren i alla fall med peptider som gjort stor skillnad för min del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in