Citat:
Har väldigt svårt att tro att det har med tjejen att göra-August är okänd utanför kampsortskretsar. Mycket troligare är att det har att göra med att det är olika kampsporter där vissa betraktas som farligare att träna än proffsboxning. Tjänstemännen kanske har hört talas om A.G och tycker det verkar fullständigt livsfarligt typ.
Citat:
Håller med helt. August har säkert rätt när det gäller detta med byråkrati mm han är ju inte den förste att stöta på det i Sverige direkt ändå låter det så på han ha ha. Ja han är duktig på att tala och argumentera för saker även om han är långt ifrån socialt smidig alla gånger och ödmjukhet är han absolut inte känd för. Vilken idiot, skyller på rasism även om jag förstår han.
Just denna klubb hoppar runt som en jävla jojjo över hela staden. Varför kan inte gbg kommun ge dom en central enorm fastighet som bara riktar in sig på kampsport. Visst det blir dyrt men alla tjänar på det i längden. Finns väldigt många verksamheter också som ligger någorlunda centralt som står tomma i gbg.
Alltid får dom tryckas in i en övergiven industrilokal som ligger långt åt helvete, vara där några år och sen flytta till andra sidan staden. Det här gör att folk slutar som ex jag.
Folk behöver en stabil punkt som är lättillgänglig. Hade den legat i stan så hade jag lätt tränat där.
Just denna klubb hoppar runt som en jävla jojjo över hela staden. Varför kan inte gbg kommun ge dom en central enorm fastighet som bara riktar in sig på kampsport. Visst det blir dyrt men alla tjänar på det i längden. Finns väldigt många verksamheter också som ligger någorlunda centralt som står tomma i gbg.
Alltid får dom tryckas in i en övergiven industrilokal som ligger långt åt helvete, vara där några år och sen flytta till andra sidan staden. Det här gör att folk slutar som ex jag.
Folk behöver en stabil punkt som är lättillgänglig. Hade den legat i stan så hade jag lätt tränat där.
Schysst om det är så att han hjälper Engberg utan att tjäna på det. Han kanske gör det för att förbättra sitt rykte?
Nej de startade i Göteborg men kanske hade en filial i Uddevalla men det tror jag inte. Men i Stockholm fanns de också vad hände med det?