Citat:
Ursprungligen postat av
Pino555
Alltså vill du att Jocke ska dö eller hur tänker du?
Tycker Joz var en ganska sliskig typ.
Varför är du så upprörd på Jocke? Har han gjort något personligt mot dig?
Jag förlåter Jockiboi och alla andra i denna värld, för dom visste inte bättre när dom fortsatte synda.
Rätt ska vara rätt sägs det, och självklart anser jag att man ska vara ärlig för sin egen skull, då allt man gör mot andra kommer tillbaka. Karma kallas det.
Jag gillar inte vad Jockiboi står för eftersom han bryr sig inte om att allt han gör mot andra kommer hända mot han också. Han har önskat livet ur så många människor utan att förstå vad karma är... och att det inte gynnade han själv i längden.
Gillar man ärlighet och moral så blir Jockiboi aldrig en omtyckt filur eftersom han gillar manipulering och lögner.
Såfort han blir påkommen med en lögn så börjar han sprida nästa lögn för att shifta fokus till den nya lögnen, och hoppas på att ungarna inte märkte att Jocke ljög, som att det inte spelar nån roll alls om man ljuger på andras bekostnad.
Att Jockiboi så gärna vill att Chrippa hamnar i fängelset kan även det sluta med att Jockiboi hamnar i fängelset.
Karma.
Det tycker jag iaf, att om Jockiboi vill hitta på massa misshandlar och brott som aldrig har hänt, så hoppas jag att lagsystemet fungerar och griper Jockiboi för falsk anklagelse och maxstraff 2 års fängelse.
Då kan Chrippa och Jockiboi signalera hjärtan med fingrarna mellan fängelsecellernas fönster, och fundera över sina livsval.