2025-01-17, 01:40
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Exakt, pajasprogram är helt rätt beskrivning. Hon sitter där och är på gränsen till att vara vulgär och gör sig lustig på de tävlarnas bekostnad med grimaser och ger blickar till de andra i juryn. Försöker också att vara sexig som bara blir så löjligt. Hon har det där "allt ljus på mig" när det är de tävlande som är huvudpersonerna.

Mischa har klass och elegans som Tina saknar.

Synd, det här är ett program som jag gillar att titta på men jag orkar inte se och höra henne i Gävle.

Mischa har ett sätt att smaka på mat, som gör att jag mår illa. Hon tuggar så äckligt på nåt jävla vis.
För övrigt kan jag tänka mig att hon själv tyckte att det räckte med den medverkan som varit. Hon har väl annat för sig.
Citera
2025-01-17, 16:26
Medlem
Perjantais avatar
Förbryllad över vad som menas med att Turkiets motsvarighet till Gävle heter duell.

Finns för fan ingen stad som heter Duell i Turkiet.

Till och med undertexten var lika förvirrad, då man skrivit "Duell", med citattecken.
Citera
2025-01-17, 16:39
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perjantai
Förbryllad över vad som menas med att Turkiets motsvarighet till Gävle heter duell.

Finns för fan ingen stad som heter Duell i Turkiet.

Till och med undertexten var lika förvirrad, då man skrivit "Duell", med citattecken.
Dom undrade så klart vad staden hette, vad är gävles motsvarighet i Turkiet. Då skulle hon svarat 'Ankara' eller var fan dom håller det.
Men hon tänkte att i gävle är det en duell alltså trodde hon att dom undrade vad det man gör i Gävle kallas i Turkiet = Duell.

Gissar jag
Citera
2025-01-22, 20:05
Medlem
Man springer aldrig i ett kök. Alla 40 deltagare borde få sparken.
Citera
2025-01-22, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
De måste springa för att hinna
Citera
2025-01-22, 20:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Inte ens tillåtet i ett matprogram? och golvet är hårdsåpat

Är det bara fjärrinvandrare som kan va snygga iår?
Jamil, Emanuella
Citera
2025-01-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
De måste springa för att hinna

Nej. Det är dödsstraff på spring i kök. Jag jobbade extra på en restaurang i Paris när jag studerade där som ung och gjorde en gång misstaget att ta två snabba språng mellan min station och handfatet. Köksmästaren örfilade mig.
Citera
2025-01-22, 20:25
Moderator
Dr Kings avatar
”Restaurangchefen” Emanuela är en karaktär som Fyran kommer se till så att hon går vidare till topp 12.
Citera
2025-01-22, 20:30
Medlem
Citat:
Nej. Det är dödsstraff på spring i kök. Jag jobbade extra på en restaurang i Paris när jag studerade där som ung och gjorde en gång misstaget att ta två snabba språng mellan min station och handfatet. Köksmästaren örfilade mig.
Det här är en tävling som går på tid din fåne
Citera
2025-01-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det här är en tävling som går på tid din fåne

Det är en tävling för mästerkockar. Kockar följer reglerna som gäller i ett kök. Man springer inte. Man håller ordning. Man tvättar händerna. Man hanterar råvarorna på ett hygieniskt sätt. Klarar man inte ens av det grundläggande är man ingen mästerkock. Alltså bör alla diskas pga inkompetens och audition göras om.
Citera
2025-01-22, 20:39
Medlem
Citat:
Det är en tävling för mästerkockar. Kockar följer reglerna som gäller i ett kök. Man springer inte. Man håller ordning. Man tvättar händerna. Man hanterar råvarorna på ett hygieniskt sätt. Klarar man inte ens av det grundläggande är man ingen mästerkock. Alltså bör alla diskas pga inkompetens och audition göras om.
De är inte kockar !
Citera
2025-01-22, 20:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Slog du tillbaka & sänkte köksmästaren med plättlaggen? på svenskt vis du ställde dig 2 cm från hans nästipp och skrek på franska Ouii Ouiii Oii!

Dom här springer inte i ett kök, dom springer i en inspelningstudio med lite matvaror på ett bord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in