2025-01-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Det är detta jag sagt hela tiden. Anjo är körd nu. Han må försöka skämta bort det, men detta kommer sitta som ett kainsmärke i pannan på honom för all framtid.

YouTube kommer att agera, frågan är bara när. Anjos kanal löper risk att helt raderas.

Själv sitter jag med popcorn och läsk och bevittnar spektaklet.

Roliga är att han sitter på storys och påstår att han får såååå mycket kärlek och så många som skriver om hur bra videon är. Han fattar verkligen inte att de som kommenterar är andra nazister? Hittade flera NRM medlemmar i hans kommentarsfält

2025-01-22, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Nej har bjudit in dom så var man sitta snällt kvar, hade man kastat ut dom hade folk gnällt på de istället.

Länken i det citerade inlägget nedan är som klippt och skuren för dig.

När du läst tycker jag att du bör återkomma för att på nytt ge din syn på saken.

Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Nu börjar det röra på sig ger denna speciellt till Anjos krigare här som inte tror att det här kommer påverka Anjos möjligheter i framtiden. Han är så körd haha.

https://skma.se/2025/01/grov-antisemitism-och-nazistisk-propaganda-i-en-av-sveriges-storsta-youtubekanaler/

Yes!
Som vi sagt, det har bara börjat.
Citera
2025-01-22, 16:40
Medlem
Citat:
Roliga är att han sitter på storys och påstår att han får såååå mycket kärlek och så många som skriver om hur bra videon är. Han fattar verkligen inte att de som kommenterar är andra nazister? Hittade flera NRM medlemmar i hans kommentarsfält

En intressant fråga är: är Anjo själv nazist?

Det är inte så han framstått tidigare, enligt mig. Men som någon skrev på Facebook: "Jag har svårt att tro att man publicerar en sådan video utan att sympatisera med åsikterna som framförs."

Och varför har Anjo ej ännu gått ut offentligt med att han tar avstånd från antisemitism och judehatarnas konspirationsteorier?

Visserligen besitter Anjo ett så pass lågt förstånd att det kanske är det som är hans anledning till att
inte ta avstånd från sin egen video - brist på hjärnceller?
Citera
2025-01-22, 16:43
Medlem
Citat:

Det är inte så han framstått tidigare, enligt mig. Men som någon skrev på Facebook: "Jag har svårt att tro att man publicerar en sådan video utan att sympatisera med åsikterna som framförs."

Och varför har Anjo ej ännu gått ut offentligt med att han tar avstånd från antisemitism och judehatarnas konspirationsteorier?

Visserligen besitter Anjo ett så pass lågt förstånd att det kanske är det som är hans anledning till att

Du pratar om en person som när Leo och Per nämner Manson tror att de syftar på Marilyn Manson

2025-01-22, 16:45
Medlem
Citat:
Nu börjar det röra på sig ger denna speciellt till Anjos krigare här som inte tror att det här kommer påverka Anjos möjligheter i framtiden. Han är så körd haha.

https://skma.se/2025/01/grov-antisemitism-och-nazistisk-propaganda-i-en-av-sveriges-storsta-youtubekanaler/

2025-01-22, 16:46
Medlem
Är det chipstuttenassen själv som tagit bort videon nu?
Citera
2025-01-22, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

Intressant, han sa ju att han inte skulle backa ifrån videon ska bli roligt och höra hans ursäkt om han själv har tagit bort den eller om det är YouTube. Måste
ändå säga att de va kul att Pär fick vara med.
Citera
2025-01-22, 16:52
Medlem
Citat:

Det tror jag inte men han har uppenbarligen ingen koll på vad nazism är. Hade han haft det skulle han inte riskerat sina inkomstkälla. Skulle inte vilja vara annonsör på youtube och dyka upp i den här katastrofen. Om han hade varit någorlunda med i bollen kunde han ju ha bjudit in två personer med olika åsikter? Typ relevanta åsikter då.
Citera
2025-01-22, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av USB-1
"Skma.se", vad någon tonårig bloggare tycker om Anjo är knappast relevant. Ingen har hört talats om skma.se

Hittills har följande skrivit om Anjos antisemitiska video:

Expressen
Svenska kommittén mot Antisemitism
Bloggbevakning/Nyheter24
Tobias Hübinette(Facebook)

...+flera tunga konton på Facebook.

Och det är förmodligen bara början.
Citera
2025-01-22, 16:57
Medlem
Fp
Senast redigerad av LimboLife 2025-01-22 kl. 16:59.
Citera
2025-01-22, 16:57
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

https://www.youtube.com/watch?v=9eC5OjN1kEk
"This video has been removed for violating YouTube's policy on hate speech. Learn more about combating hate speech in your country."

Reklamen på videon togs bort av YouTube igår, idag raderas den..... detta är bara början...

Tycker Lokals inblick av det hela stämmer med min åsikt:
https://nyheter24.se/bloggbevakning/files/2025/01/image0.jpeg
Senast redigerad av kanblikul 2025-01-22 kl. 17:01.
Citera
2025-01-22, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
https://www.youtube.com/watch?v=9eC5OjN1kEk
"This video has been removed for violating YouTube's policy on hate speech. Learn more about combating hate speech in your country."

Reklamen på videon togs bort av YouTube igår, idag raderas den..... detta är bara början...

Men skönt att Anja inte är arg på alla som anmält videon enligt sin senaste story - SÅ SKÖNT ATT VETA! Vilken jäkla tomte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in