Citat:
Svara på dessa frågor då ifall du vågar!
Vad tror du det beror på att Skistad behövde medicinsk hjälp för att starta igång puberteten och hade en onaturlig tillväxt då inte Skistads syskon är speciellt långa som gör att kan inte enbart förklaras med ärftlig genetik? Vad beror det på att Skistad har haft moonface i flera tillfällen? Hur har Skistad fått så mycket tics under senaste åren för att kommer ju inte från ingentstans? Vad beror det på att Skistads röst har ändrats en del under senaste åren? Hur förklarar du att Skistad uppför sig mer som en man som Northug än som kvinnor med alla de gester och sätt att prata-framställa sig själv i intervjuer? Hur förklarar du att Johaugs dopingbruk vara bara ett misstag då hon samtidigt ändrades i utseendet och röst liksom andra användare av anabola och dessutom fick en effekt som kan förklaras med anabola alltså en mycket bättre stakåkning vilket inte lätt att förbättra för en så liten åkare? Hur förklarar du det att så många norska åkare gjorde just enorma framsteg under samma sommar som Skistad, Slind, Kalvå, TU Weng, L Weng just då Johaug och Falla slutade med behov att få snabbt upp flera åkare? Vad beror det på att andra länder kan acceptera att det finns/funnits doping i det egna landet på grund av positiva dopingresultat men i Norge kan man inte göra det fast där också funnits positiva dopingresultat? Vad beror det på att ifall andra länders åkare visar tecken på doping kan deras skidtittare tänka kritiskt att kanske kan vara något i det medan alla norrmän svarar enbart med personangrepp och distraktioner som om deras land skulle vara heligt på något sätt? Ifall Johaug skulle medge om 10 år att hon använde medvetet anabola för att förbättra sin styrka skulle du fortfarande förneka det? Varför skulle inte en norsk åkare dopa sig då finns inga konsekvenser av det i Norge man blir ju sedd på samma sätt oavsett? Tror du att till och med Dählie och andra norska 90-tals skidåkare var rena fast alla andra länders skidtittare har förstått och accepterat att troligen var alla åkare dopade då?