2025-01-22, 00:34
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
De har bara tagit bort den länkade bilden med Gädda #555, klubbens sida finns kvar: https://www.instagram.com/woodcocks_mc/

De reser sig igen, som Thorsten Flinck skulle ha skaldat?
Citera
2025-01-22, 00:50
Medlem
Johan51s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
De reser sig igen, som Thorsten Flinck skulle ha skaldat?

Det är hårt virke i träkukarna!
Citera
2025-01-22, 01:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Träkukarnas Instagram kan vara bland det roligaste/sorgligaste jag sett.
Ett gäng som ses då och då och grupprunkar till sons of anarchy, hälften av dom gick i samma OBS-klass…
Hade gärna velat veta vem deras copywriter och/eller ansvarig för sociala medier är, deras ”posters” för event ser ut som något min mormor gjorde för att få ”dator-körkort” på den lokala PRO:n…

Är det bekräftat att dessa varit hangarounds till HA/Bandidos?
Visste sen innan att 1% klubbarna är på dekis sedan länge, men så här illa trodde jag inte det var!

#555 borde inte kalla sig träkuken, snarare spågan
Eller kanske träbocken? Dom här stenhårda träkukarna är sannerligen en grupp aparta individer. Jag blev faktiskt rätt full i skratt över deras emblem på ryggen. Det påminner nämligen väldigt mycket om logotypen för Göteborgs stad. Du har helt rätt i att den som sköter det visuella för klubben borde bytas ut, för det blir en aning märkligt att några som gör anspråk på att vara hangarounds till lite tuffare pojkar ser ut som ett gäng menlösa kommunalgubbar. Kombinationen med det genomtöntiga klubbnamnet förbättrar inte direkt deras image heller. Nu kan dom dessutom stoltsera med att en av medlemmarna är pedofil. #555
Citera
2025-01-22, 01:34
Medlem
HassanVonEssens avatar
Jag behövde bara se ansiktet på 555 för att veta vad som komma skulle om jag scrollade ner i chatloggarna. Och som så många gånger förr fick jag utbrista...

Ådärkomdenja!

Vilket jävla konstverk sen.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...7_Blue-Kik.jpg
Citera
2025-01-22, 01:36
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jag behövde bara se ansiktet på 555 för att veta vad som komma skulle om jag scrollade ner i chatloggarna. Och som så många gånger förr fick jag utbrista...

Ådärkomdenja!

Vilket jävla konstverk sen.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...7_Blue-Kik.jpg

BWAAAHAHAHA 🤣🤣🤣 #555

Ingen som har någon koll på hur Peddo MC tog nyheten?
Citera
2025-01-22, 02:18
Medlem
StigEngstroms avatar
#555 Ja du Johnnyboy, du har ingen brist på självförtroende du inte men du tillhör ju den generationen.
Rejäl kuk, vackraste mage, finaste själ.
Men var det inte lite väl att ta i att farfar vill göra flickan med barn i smyg?
Senast redigerad av StigEngstrom 2025-01-22 kl. 02:25.
Citera
2025-01-22, 03:10
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
#555 Ja du Johnnyboy, du har ingen brist på självförtroende du inte men du tillhör ju den generationen.
Rejäl kuk, vackraste mage, finaste själ.
Men var det inte lite väl att ta i att farfar vill göra flickan med barn i smyg?

Jag tror och hoppas att han är i minoritet bland gubbar i sin ålder. De allra flesta har självdistans.

Största HDn, största magen, 150 kg... 16 centimeter som i verkligheten nog är 10 cm. Vill ha barn med 13 åringen. Vad fan är det för ett missfoster? Han behöver tvångsvård. Hade det varit i England tex så hade han plockats in i en gäddbur i en van och direkt till häktet. Detta oavsett om den han groomade vanvett fiktivt barn.
Senast redigerad av HajPaDig 2025-01-22 kl. 03:14.
Citera
2025-01-22, 03:36
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Jag tror och hoppas att han är i minoritet bland gubbar i sin ålder. De allra flesta har självdistans.

Största HDn, största magen, 150 kg... 16 centimeter som i verkligheten nog är 10 cm. Vill ha barn med 13 åringen. Vad fan är det för ett missfoster? Han behöver tvångsvård. Hade det varit i England tex så hade han plockats in i en gäddbur i en van och direkt till häktet. Detta oavsett om den han groomade vanvett fiktivt barn.

Är fruktansvärt muppigt och patetiskt med dessa brunstiga Babianer som tycker att det dom ska ha är minsann en ung fräsch tonåring. Titta dig i spegeln du ser ut som en strandad bardval så det du ska ha är ungefär detsamma. Hoppas träkuken får röta och ramlar av.
Citera
2025-01-22, 04:09
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
MC världen är otroligt homosexuell. De där skinnbögarna har definitivt satt på en hel del småpojkar i sina dagar.

Osäkra töntar som söker "gemenskap" och backup för ensamma är dom fega kärringar. Skinnvästar för mig att tänka på läderbögar vilket är bevisat nu då denna gädda även söker småpojkar enligt hans kik.

Han har även ett annat attribut som alla inom MCvärlden delar dvs liten snopp.

Citera
2025-01-22, 04:33
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Osäkra töntar som söker "gemenskap" och backup för ensamma är dom fega kärringar. Skinnvästar för mig att tänka på läderbögar vilket är bevisat nu då denna gädda även söker småpojkar enligt hans kik.

Han har även ett annat attribut som alla inom MCvärlden delar dvs liten snopp.

Jag håller med dig. Det finns jävligt hårda och tuffa killar och gubbar I 1% klubbarna och deras undergrupper. Men generellt är det som du säger. De andra klubbarna det är pajaset allihopa.
Citera
2025-01-22, 04:38
Medlem
555 vaknar nog upp med århundradets största baksmälla! Vilken dåre. Garanterat välavlönat jobb i industrin. Stolt över sin 450.000 kronors mc.

Demensen och kåtheten tar över allt vett. Fastnat i 70-talets gränslösa porrminnen?

Gäddan har ingen koll på vem Sara är. Patrik kanske han förvirrat känner igen?

Egen knullsäng och dusch på klubben, jagar väna pojkar och småflickor. Drar gränsen att knullbart inte får ha skägg

Tror ni han kommer undan frugan den här gången?

Förra gången han gick i en sexfälla, då var det nära skrivet gäddan i chatten

MC klubbar i förfall. Gruppknullar dom i sina lädervästar???

Tydligen har många andra mc-klubbar varit på mysbesök hos träkuken och hans kompisar när man kollar runt på nätet.

Sjukt.
Senast redigerad av Spritsson 2025-01-22 kl. 04:41.
Citera
2025-01-22, 05:02
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
555 vaknar nog upp med århundradets största baksmälla! Vilken dåre. Garanterat välavlönat jobb i industrin. Stolt över sin 450.000 kronors mc.

Demensen och kåtheten tar över allt vett. Fastnat i 70-talets gränslösa porrminnen?

Gäddan har ingen koll på vem Sara är. Patrik kanske han förvirrat känner igen?

Egen knullsäng och dusch på klubben, jagar väna pojkar och småflickor. Drar gränsen att knullbart inte får ha skägg

Tror ni han kommer undan frugan den här gången?

Förra gången han gick i en sexfälla, då var det nära skrivet gäddan i chatten

MC klubbar i förfall. Gruppknullar dom i sina lädervästar???

Tydligen har många andra mc-klubbar varit på mysbesök hos träkuken och hans kompisar när man kollar runt på nätet.

Sjukt.

Militärsängar finns på klubbarna till besökare. Men det där ? Usch...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in