Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-01-18, 23:00
Medlem
Sleepdancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Runt 4 st, vet inte hur ja ska dosera. Baserar det bara på mitt tidigare intag av Bensedin 😅
Blev du mer bäng på fyra sånna här än på fyra bensedin?
Citera
2025-01-19, 01:24
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepdancer
Blev du mer bäng på fyra sånna här än på fyra bensedin?
Bäng vetifan men fruktansvärt trött iallafall. Är jag ute och rör mig så är det inga problem då försvinner tröttheten. Men kan i princip sova hur mycket som helst på dessa. Fast blir trött av bensedin också men inte alls lika påtagligt. Blir inte trött av någon annan benzo än diazepam.
Citera
2025-01-19, 07:20
Medlem
KringExs avatar
Jag ska köpa 10 stycken nya nästa månad (om dom finns kvar) och göra en ny utvärdering. Jag var ganska sjuk, hade över 38 i feber och var sängliggandes. Det var iofs ganska skönt att ta en Difludiazepam då och då så att jag fick sova bort sjukdomen Jag upplevde dock att (förutom att dom var sedativa) jag blev på bättre humör av dom
Citera
2025-01-19, 09:55
Medlem
Sleepdancers avatar
Citat:
Bäng vetifan men fruktansvärt trött iallafall. Är jag ute och rör mig så är det inga problem då försvinner tröttheten. Men kan i princip sova hur mycket som helst på dessa. Fast blir trött av bensedin också men inte alls lika påtagligt. Blir inte trött av någon annan benzo än diazepam.
Ok bra. Det är just som sömnpiller jag vill ha dom till.
Citera
2025-01-21, 02:36
Medlem
movingmads avatar
Fick hem dem igår. Tog två tabletter och man blev trött och de var muskelavslappnande. Men även lugnande för humöret. Hade dock tagit pyttelitet lyrica samtidigt, vet inte om det påverkade. Men jag tycker den var skön och grönar k. Mycket bättre än ett par andra rc benso jag har provat tidigare.
Citera
2025-01-21, 02:37
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Alla är olika. Själv blir jag pigg och social av diazepam men fruktansvärt trött av alprazolam tex.
Citera
2025-01-21, 12:58
Lite drygt att man blir trött och seg i kroppen av dessa. Men det blir man väl av dom flesta benz.

Annars riktigt bra rc-benso. Bästa jag testat, men är inte så mycket för rc-droger. Så min erfarenhet är begränsad (kanske tur det haha).
Citera
2025-01-21, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PumpDump2
Lite drygt att man blir trött och seg i kroppen av dessa. Men det blir man väl av dom flesta benz.

Annars riktigt bra rc-benso. Bästa jag testat, men är inte så mycket för rc-droger. Så min erfarenhet är begränsad (kanske tur det haha).

Hur blev den sociala biten?
Citera
2025-01-21, 14:03
Medlem
Testade en liten order och dom är bra.
Fast tyckte dom gav mer än sist.
Fast gillar dom.
Citera
2025-01-21, 15:43
Medlem
KringExs avatar
Vad är det för styrka på dom? Jag hittar ingen info om det.
Det skulle vara intressant att få veta halveringstiden också.
Enligt mitt tycke så är den mestadels sederande. Man blir lugn och lite trött helt enkelt. Jag har inte testat hur bra den är mot ångest men jag ska göra det någon gång efter att jag har tagit mycket Ritalin eller dylikt
Citera
2025-01-21, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vad är det för styrka på dom? Jag hittar ingen info om det.
Det skulle vara intressant att få veta halveringstiden också.
Enligt mitt tycke så är den mestadels sederande. Man blir lugn och lite trött helt enkelt. Jag har inte testat hur bra den är mot ångest men jag ska göra det någon gång efter att jag har tagit mycket Ritalin eller dylikt

Dom sa sist jag hörde något om 4-5mg fast först var det 2-3mg vilka jag testade så dessa med högre doseringen är bättre.
Fast får effekter jag inte fått innan heller och halveringstid är samma som diazepam kan vi skriva det någonstans för alla frågar helatiden.

Både skriva vilken mg difludiaz har på sidan tycker jag det är ju liksom det man undrar mest.
Fast 4-5mg gissar jag på kanske 6mg nu då dom upplevdes mera potent.
Citera
2025-01-21, 16:29
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Dom sa sist jag hörde något om 4-5mg fast först var det 2-3mg vilka jag testade så dessa med högre doseringen är bättre.
Fast får effekter jag inte fått innan heller och halveringstid är samma som diazepam kan vi skriva det någonstans för alla frågar helatiden.

Både skriva vilken mg difludiaz har på sidan tycker jag det är ju liksom det man undrar mest.
Fast 4-5mg gissar jag på kanske 6mg nu då dom upplevdes mera potent.

Okej
För mig är detta en typisk chillbenso man kan ta hemma en slapp dag bara. Kanske tillsammans med en eller två kalla öl
Om jag måste välja benso som drog och ska göra något hyfsat kreativt då hade jag valt Alprazolam eller Oxazepam.
Duflidiazepam påminner lite om Imovane. Som en mix av Diazepam och Imovane
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in